Nem. Voltunk Kakucson szerdán, és megkértem a veterán fórumtársakat, hogy szakértsék meg a mocit. Amint felültek rá, egyből mondták, hogy beesik a kanyarba. Én meg mondtam, hogy elég erősen ellent kell tartani döntéskor. Nézegettük, tippelgettünk, hogy mi lehet a baja, aztán megállapítottuk, hogy valószínűleg a hátsó rugóstag van eltekergetve, meg lehet,hogy az eleje is. Aztán megnéztem itthon a guminyomást, és 1,35 volt. Utána néztem, és kaptam azokat az értékeket, amit te is írtál. Felfújtam, és kipróbáltam nem messze tőlünk 2 90 fokos kanyarban, és egész másképp viselkedett.
Elöl 2,5 hátul 2,9
Mondták nekem hogy lejjebb kell engedni blablabla, szerintem Hondáéknál nem hasraütésszerűen adták meg ezeket az értékeket. Ja és hidegen mérendő.
CáBáR, el is csúsztál? Jól vagy? Motor?
A napi ellenőrzést (most tudom okoskodónak fogok tűnni) mindig érdemes megcsinálni, én sose hagyom ki. Pláne ha más is hozzá(f)érhet a motorhoz, vicces dolog biztos kicsit leereszteni a kerékből vagy valamit tekergetni rajra.
Bemegy az ember a kereskedésbe hogy szeretne egy Toyotát.
Kérdezik:
-Milyen legyen?
-Metál kék.
-Motor?
D4d 2.0.Az keveset eszik de tartós és erős.
-Kombi vagy szedán?
-Kombi.
-Egyéb kérés?
-tudja egy jó risztó is kéne mert hát manapság azért nem árt.
-OK.Akkor azt is lopatunk hozzá.
Gyengébb a szélvédelme mint a 600F-nek, valamivel kényelmesebb az üléspozíció, de az sincs olyan mint Dipshit Divije.Igazából azt kell eldöntened, hogy illik e az egyéniségedhez.
Az első, de legkésőbb a 2. kanyarban ki kellett volna tűnjön, hogy valami nem stimmel.