Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az, hogy nem tűnt fel
Az első, de legkésőbb a 2. kanyarban ki kellett volna tűnjön, hogy valami nem stimmel.
Ja, hátha belém harap, megijedek, azt elrántom a kormányt
Gondolom a Hondaeknal azt is tudtak, hogy milyen gumi van a motorodon es milyen korulmenyek kozt hasznalod.

Nekem palyan eszembe nem jutna 2.9-et rakni hatulra.
akkor ütni kell a bukót :-D
Az milyen idegesítő, amikor bemászik a sisak alá, nekem múltkor a fülemen mászkált fel-alá....de nem akartam megállni.
Nem. Voltunk Kakucson szerdán, és megkértem a veterán fórumtársakat, hogy szakértsék meg a mocit. Amint felültek rá, egyből mondták, hogy beesik a kanyarba. Én meg mondtam, hogy elég erősen ellent kell tartani döntéskor. Nézegettük, tippelgettünk, hogy mi lehet a baja, aztán megállapítottuk, hogy valószínűleg a hátsó rugóstag van eltekergetve, meg lehet,hogy az eleje is. Aztán megnéztem itthon a guminyomást, és 1,35 volt. Utána néztem, és kaptam azokat az értékeket, amit te is írtál. Felfújtam, és kipróbáltam nem messze tőlünk 2 90 fokos kanyarban, és egész másképp viselkedett.
engem múltkor kakucs fele betalált valami dög és meg is csípett csukján keresztül a fülem vonalában de kicsit lejjebb.

Az badagadt a nyakam aljáig és közepéig.

amikor tátott szájjal volt... bekívántam valami cserebogarat :-)
Elöl 2,5 hátul 2,9
Mondták nekem hogy lejjebb kell engedni blablabla, szerintem Hondáéknál nem hasraütésszerűen adták meg ezeket az értékeket. Ja és hidegen mérendő.

CáBáR, el is csúsztál? Jól vagy? Motor?

A napi ellenőrzést (most tudom okoskodónak fogok tűnni) mindig érdemes megcsinálni, én sose hagyom ki. Pláne ha más is hozzá(f)érhet a motorhoz, vicces dolog biztos kicsit leereszteni a kerékből vagy valamit tekergetni rajra.
Ez milyen hülye
egy méhecske betalál és (jobb esetben) kifolyik a szeme
néha rá kell nézni.

és hidegen de biztos tudod.

2,5 nem sok bele? Én már nem is emlékszem, hogy az enyémben mennyi van
Nem volt lapos egyáltalán, ezért nem is tűnt fel nekem,hogy kevesebb lehet benne.....2.5 helyett volt benne 1.35
lapos gumi?
Az első kerékben az előírt nyomásnak csak a fele volt meg....
Egy életre megtanultam, hogy a gumi nyomást rendszeresen ellenőrizni kell....
Nem hiszitek el, hogy miért esett be a kanyarba a motorom....
Köszi mindenkinek.
Ez jó kis írás.
semmi csak gondoltam kimegyünk szerpentinezni egyet
Mi lesz Rohoncon?
Topikot vagy a motort?
Hopp elnéztem! :D
Tudom.
Ismerem őket.
SV onnan van.
Már vízionálom a 600RR telók helyét.

Igen kellemesen ütős kanyarvadász lenne belőle.
Nem sok pízből.

Szélvédelmet lesz...m.

150-nél nem szeretek többel menni.
Tudod mint a viccben.

Bemegy az ember a kereskedésbe hogy szeretne egy Toyotát.
Kérdezik:
-Milyen legyen?
-Metál kék.
-Motor?
D4d 2.0.Az keveset eszik de tartós és erős.
-Kombi vagy szedán?
-Kombi.
-Egyéb kérés?
-tudja egy jó risztó is kéne mert hát manapság azért nem árt.
-OK.Akkor azt is lopatunk hozzá.
Gyengébb a szélvédelme mint a 600F-nek, valamivel kényelmesebb az üléspozíció, de az sincs olyan mint Dipshit Divije.Igazából azt kell eldöntened, hogy illik e az egyéniségedhez.
Darázsfészekbe nyúltál