Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne féltsd a gatyámat, kocsim is olasz. Gatyám is van még.
Mintha ez a gép a múltkor drágább lett volna
Na meg kérdés a kényelem mennyire fontos neked mert az FS től csak kényelmetlenebb olvastam tesztet 998 ast akart a fószer kipróbálta és mint akinzó pad el is gondolkodott kell neki ez ugyan annál kényelmesebb de számíts arra hogy spártai kényelmű sportmotor,max az elődeinél kényelmesebb
Ezt én is néztem meg a 749 est hát nem tudom ezeket a gépeket keveset használják az biztos azt tudom hogy a szelep állításhoz speciális szerszám kell tehát márka szervízbe kell vinni ott meg a gatyádat is leszedik rólad
Gatyád is rámenne ha bedöglene
Na hétvégén jönnek vevőjelöltek a gépemre. Esküszöm túramotort kerestem, de szembe jött velem egy hirdetés: 999

Kérdésem a következő: Be mernétek vállani olasz őnagyságát?
mert szép és jó a 600F még mindig.

(azért egy MV F3 Serie Oro-ra becserélem bármikor. Valaki esetleg? )
nem fejlettebb, csak 37 cm3-vel több
Hát a múltkor tankoltam a kúton és szerintem mindenfelé ritka motor erre meg pláne egy mv agusta tankolt mögöttem ami jó pár milkó és ritkaság de egy időseb fószer mégis az én motoromat nézte meg meg dicsérte.
Nem normális tudom de azt mondta a cbr már egy elavult teknika,és kérdezték még hogy miért nem 636 ost vettem minimum megint az azért csak fejlettebb
Egyébként esküszöm, az Icon szerkóimban jobban megnéznek, mintha Ducati Panigale lenne alattam.

Amúgy nem a "nézettség" a cél, nekem ez tetszik, meg jók is.
na az már nemnormális
Öcsém fölüsz' a motorra Túrkevén, azt bemotorozol Ágóhoz. jó kis túra lesz, de addig sem agyalsz rajta.

Egyébként Murphy törvénye, hogy ez pont veled történik. (bocs)
Nekem volt aki még erre az injektoros cbr re is azt mondta őskori fos
A múltkor mentem és működött a sebességmérő aztán egy pillanatra bevillant a nulla menet közben aztán mért tovább aztán megálltam egy haveromnál aztán mikor indultam tőle már nem mért aztán azóta sem működik.
Hát lehet, hogy sokan más véleményen vannak, de szerintem a karburátor-injektor kb. azt a fejlődési utat járta be, mint a katódsugárcsöves tv-k a plazmához képest.

De mondok jobbat: miért járnál nálad tíz évvel idősebb nővel, ha van szebb és fiatalabb is, aki téged akar?

Hacsak nem vagy az a fajta, aki a régi Pannoniákra is ráizgul, én az újabb technikát venném.
na ez nem jó hír
Pityu,

Baromi nehéz a csatlakozóban kimérni, mert nincs rá hely.
Hát van egy ismerősöm akik ilyen elektronika dologgal foglalkoznak lehet majd megkérem őket és ha nem jó a szenzor pl akkor milyen árban van egy ilyen szenzor?
Pityu,

Hát akkor az eléggé szopás.
Sajnos a sebesség jeladó csatija a tank alatt van a blokk felett és közel a rugós taghoz. Viszont baromi nehéz elérni. Ott meglehetne nézni egy volt-mérővel, hogy a szenzor jó-e.
Isten igazán tökéletes a régebbi is kb majdnem ugyan az a karbis is mint az injektoros csak annyi hogy az idomzat kicsit frissítve van na meg ugye elektroniskus az etetése a gépnek ja meg a műszerfal más szerintem vedd azt amelyik tetszik.
Szereted a régi analóg órákat? Annó én is nézegettem a régieket, de nekem az a műszerfal nagyon nem tetszett.
Sziasztok

Még egy rövid kérdés. Mivel hogy elkezdtek az f4i/f4 fs gépek árai is csökkenni, ezért felmerült bennem hogy lehet ilyet kéne venni,nem "sima" f4-et. A kérdésem az volna, hogy jobban megéri ezt a típust venni vagy ugyanolyan jó ha az öregebb technikát veszem? Külsőleg mindkettő tetszik, annyit tudok, hogy ezek már injektorosak még a régiek karburátorosak.
Köszi!
Pár ezerért kapható biciklisebmérő.Simán fel lehet rakni rá.