Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan nem létezhet hogy elkoszolódik a jeladó?Mert kábelszakadás szerintem nincs mert mindenhol úgy van a kábel hogy nem vágja semmi sem vagy nyomja
2001 es Honda cbr600f4i fs
ha széthúztad akkor dugd is össze :-D

szard le.

másfél szezont jártam úgy.

idén vettem 5ezerért bontott jeladót és kicseréltem. Így azért faszább.

ezt javaslom neked is.
Pityu,

Miylen motor/évjárat?!
Szerintem beszart a jeladó.
Próbálj egyet szerezni kölcsönbe és próbáld ki azzal. De lehet ki is lehet mérni. Nézd meg a szervizkonyvben.
Most mi a tökömhöz kezdjek mentem egy kört a géppel és nem működik még mindíg a kilóméter óra levettem a bal oldali takaró idomot nagy nehezen széthúzgáltam a kábeleket de semmi a múltkor még működgetett mi lehet a hiba mihez kezdjek még sosem jártam így egy motorommal sem,ha törött kábel lenne hogy hogy csak most jelentkezett volna tanácstalan vagyok,már mérgemben az is eszembe jutott hogy el adom az egészet a francba.
Ha arról vették le, akkor jónak kell lennie.
Hali

Mint leendő motor vásárló csak megerősítem, hogy inkább veszek olcsóbban gyári kipufogós gépet, minthogy kifizessem a sport dob árát. Ha majd szeretnék rá, akkor veszek egyet. De ez csak az én hozzáállásom, lehet más máshogy gondolkozik. Egyébként volt fent egy másik Fs, 2002-es, nem Rossi replika(699-ert), de az ma lekerült úgyhogy szerintem a tiedet is hamar el fogják vinni.
Én most azon töröm a fejem, hogy várok még picit, hátha lejjebb mennek az árak mert jön a rossz idő.
Van hozzá gyári dobom, kaptam hozzá, de még nem néztem meg, hogy jó is rá. De mindjárt lemegyek a garázsba.
Gyári összekötő nem létezik, mivel a gyári dob egy bilinccsel van felfogatva az idom alatt a kipufogócsőre (oda, ahova az összekötőt dugnád)

Úgy is mondhatjuk, hogy a gyári dob össze van forrasztva az összekötővel, míg a sportdobok nem, ezért kell összekötő.

Elvileg tehát csak olyan gyári dobot szabad megvenni, ami kellően "hosszú"
Csak a szépsége, semmi más nem
Az a kis huvely,amibe belemegy a bowden szal, s az a csavar ami odaszoritja.Most tettem uj bowdent bele s mar latszik,hogy kezd kibomlani,mert ha nem szoritom ra elegge,akkor csuszik ki belole, de koszi a linket is,megnezem hadlam,hatha megokosodom s megoldom ezt a marhasagot
Itt megtalálod a motorod szinte minden részének a robbantott ábráját:
http://www.oemmotorparts.com/o...
Szerintem ez a kar (amit látunk a képen) minden behúzáskor és kiengedéskor nyírja a bowdent. Azt kellene megoldanod, hogy ne érjenek össze. (mondom én, aki laikus vagyok)
Ha már itt a műszaki kérdésnél és a kipufogóknál tartunk, akkor nekem is lenne egy kérdésem. Szerintetek mekkora az ideális belső mérete a kipufogónak az összekötő csatlakozásánál?
Bon Jiorno Uraim, F2-es kuplungbehuzorol nemtudna kepet feltenni,hadlam hogy nez ki az eredeti,mert ami nekem van,mint a kepen is latszik nem hiszem hogy eredeti 2 ev alatt, 2 db kublungbowdent papalt meg Szeretnek egy hatekonyabb megoldast kitalalni, csak ihlet kell , koszonom szeken
Lehet igazatok van és meg kéne próbálnom. Na majd otthon megnézem mennyire illeszthető vissza csak úgy pikk-pakk a gyári dob, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy gyári összekötőt kell szereznem hozzá.
Teszteld.
Vedd le az ágyúcsövet és vidd le az árát.

Hidd el csak a kopasz olcsóra van igény.

De ha szereted hirdetni.
De, csak lehet, hogy 2 év múlva veszik meg.
Nemmindegy ha eladod?
Nem akarok villanymotor hangot a gyári kipufogóval. Ki tudja meddig lesz még nálam. Pohi nem hiányzik egy 600 FS?
Az bizony igaz....
Add oda 60-ért neki.És vidd le 640-re a motor árát.Jobban harapnak rá a vásárlók.
Á, megszoktam már a hangját, ezzel vettem, meg van hozzá gyárim is. Amúgy csak 470 euró újonnan, alig kell a 700hoz hozzátenned és vehetsz egy újat.
700 Ft-ot adok érte, sőt a postát is én állom.