Most mi a tökömhöz kezdjek mentem egy kört a géppel és nem működik még mindíg a kilóméter óra levettem a bal oldali takaró idomot nagy nehezen széthúzgáltam a kábeleket de semmi a múltkor még működgetett mi lehet a hiba mihez kezdjek még sosem jártam így egy motorommal sem,ha törött kábel lenne hogy hogy csak most jelentkezett volna tanácstalan vagyok,már mérgemben az is eszembe jutott hogy el adom az egészet a francba.
Mint leendő motor vásárló csak megerősítem, hogy inkább veszek olcsóbban gyári kipufogós gépet, minthogy kifizessem a sport dob árát. Ha majd szeretnék rá, akkor veszek egyet. De ez csak az én hozzáállásom, lehet más máshogy gondolkozik. Egyébként volt fent egy másik Fs, 2002-es, nem Rossi replika(699-ert), de az ma lekerült úgyhogy szerintem a tiedet is hamar el fogják vinni.
Én most azon töröm a fejem, hogy várok még picit, hátha lejjebb mennek az árak mert jön a rossz idő.
Az a kis huvely,amibe belemegy a bowden szal, s az a csavar ami odaszoritja.Most tettem uj bowdent bele s mar latszik,hogy kezd kibomlani,mert ha nem szoritom ra elegge,akkor csuszik ki belole, de koszi a linket is,megnezem hadlam,hatha megokosodom s megoldom ezt a marhasagot
Szerintem ez a kar (amit látunk a képen) minden behúzáskor és kiengedéskor nyírja a bowdent. Azt kellene megoldanod, hogy ne érjenek össze. (mondom én, aki laikus vagyok)
Ha már itt a műszaki kérdésnél és a kipufogóknál tartunk, akkor nekem is lenne egy kérdésem. Szerintetek mekkora az ideális belső mérete a kipufogónak az összekötő csatlakozásánál?
Bon Jiorno Uraim, F2-es kuplungbehuzorol nemtudna kepet feltenni,hadlam hogy nez ki az eredeti,mert ami nekem van,mint a kepen is latszik nem hiszem hogy eredeti 2 ev alatt, 2 db kublungbowdent papalt meg Szeretnek egy hatekonyabb megoldast kitalalni, csak ihlet kell , koszonom szeken
Lehet igazatok van és meg kéne próbálnom. Na majd otthon megnézem mennyire illeszthető vissza csak úgy pikk-pakk a gyári dob, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy gyári összekötőt kell szereznem hozzá.
szard le.
másfél szezont jártam úgy.
idén vettem 5ezerért bontott jeladót és kicseréltem. Így azért faszább.
ezt javaslom neked is.
Miylen motor/évjárat?!
Próbálj egyet szerezni kölcsönbe és próbáld ki azzal. De lehet ki is lehet mérni. Nézd meg a szervizkonyvben.
Mint leendő motor vásárló csak megerősítem, hogy inkább veszek olcsóbban gyári kipufogós gépet, minthogy kifizessem a sport dob árát. Ha majd szeretnék rá, akkor veszek egyet. De ez csak az én hozzáállásom, lehet más máshogy gondolkozik. Egyébként volt fent egy másik Fs, 2002-es, nem Rossi replika(699-ert), de az ma lekerült úgyhogy szerintem a tiedet is hamar el fogják vinni.
Én most azon töröm a fejem, hogy várok még picit, hátha lejjebb mennek az árak mert jön a rossz idő.
Úgy is mondhatjuk, hogy a gyári dob össze van forrasztva az összekötővel, míg a sportdobok nem, ezért kell összekötő.
Elvileg tehát csak olyan gyári dobot szabad megvenni, ami kellően "hosszú"
http://www.oemmotorparts.com/o...
Vedd le az ágyúcsövet és vidd le az árát.
Hidd el csak a kopasz olcsóra van igény.
De ha szereted hirdetni.