Hát az olajjal nem nagyon lehet baj, én is repsol racing 10w50-eset használok, 2005 évjárat és 26e van benne. Ráadásul a Motulra is sokan esküsznek. Ott vmi más gond lesz. Állíts a kuplungkaron, h jobban kiemeljen.
Sziasztok,
Nekem egy 2004 es CBR 600 F4i -m van. Eddig a szervízben GN4 10W40 es olajat használtak, majd mikor megvettem 6000 km t Repsol Racing 10W50, maja a következőnél Castrol 10W40 et vettem bele. De nem voltam elégedett vele, mert egy idő után nehézkes lett a váltóm. Hát most kipróbáltam a Motul 5100 at 10W40, de sajnos még rosszabb lett. A kuplung nem csúszik meg, de már alig van holtjátékom mégsem emel ki rendesen. Azt érzem hogy akad a váltóm és üresből néha az egyest sem tudom betenni elsőre. A motorban óra szerint 38000 km van. Mit javasoltok? vegyek bele megint új olajat? A motulban kb 1500 km van. Vagy kuplungcsere? Köszi a válaszokat!
Ma is gumiruhában jöttem haza.........................reggel meg majd megfagytam.
Igaz siettem és 160-nál azé csípett.Pedig hosszú ujjú póló volt a kabát alatt.
Lentebb írtad, hogy mennyiért vetted, ezért írtam, hogy mennyi a Hondánál.
A többi Lánglovag megjegyzéséhez kapcsolódott, hogy mennyire használható, vagy nem..
Én kb. 5 éve használom... pár olajszűrőt leszedtem és visszatettem vele. 100x legalább és kutya baja. Lehet az övé papírból volt, de hidd el, amit te árulsz, az ugyanaz.
Ez igaz, egyszer én is olyat vettem. Annyira vacak anyagból készül, hogy az új szűrő felrakásánál megnyúlt és rászorult a szűrőre. Tovább tartott a leszedése a szűrőről mint az egész olaj csere, pedig érzéssel húztam csak meg a szűrőt. El is dobtam olyan messze, hogy öröm volt nézni, utána meg kerestem vagy fél órát , nem akartam az új fűnyírómmal megtalálni.
Azóta vettem "profit" ugyan ilyen fajtát mi tökéletesen funkcionál, igaz az ne 700 forint!
Hondánál nem tom hogy van e lenn a bowden allján durva állító?