Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak a karon kéne.
Hondánál nem tom hogy van e lenn a bowden allján durva állító?
Ja, bocs, most olvasom, h már állítottál.
Hát az olajjal nem nagyon lehet baj, én is repsol racing 10w50-eset használok, 2005 évjárat és 26e van benne. Ráadásul a Motulra is sokan esküsznek. Ott vmi más gond lesz. Állíts a kuplungkaron, h jobban kiemeljen.
Sziasztok,
Nekem egy 2004 es CBR 600 F4i -m van. Eddig a szervízben GN4 10W40 es olajat használtak, majd mikor megvettem 6000 km t Repsol Racing 10W50, maja a következőnél Castrol 10W40 et vettem bele. De nem voltam elégedett vele, mert egy idő után nehézkes lett a váltóm. Hát most kipróbáltam a Motul 5100 at 10W40, de sajnos még rosszabb lett. A kuplung nem csúszik meg, de már alig van holtjátékom mégsem emel ki rendesen. Azt érzem hogy akad a váltóm és üresből néha az egyest sem tudom betenni elsőre. A motorban óra szerint 38000 km van. Mit javasoltok? vegyek bele megint új olajat? A motulban kb 1500 km van. Vagy kuplungcsere? Köszi a válaszokat!
én majd reggel kinézek az ablakon. ha esik vagy nagy a szél akkor én kihagyom. Ha borult az nem érdekel (csak én ne boruljak) akkor 10re ott vagyok.

Én ezen az úton megyek. Neked nem esik útba?
Amúgy én a Köpönyegnek hiszek:

Kakucs időjárás
Ma is gumiruhában jöttem haza.........................reggel meg majd megfagytam.
Igaz siettem és 160-nál azé csípett.Pedig hosszú ujjú póló volt a kabát alatt.
Nem nagyon mondott csapadékot, max 1 mm-t, az semmi, és pillanatok alatt felszárad.

Egyébként azt, hogy egy 3 km sugarú körben lesz-e csapadék vagy nem, képtelenség előre megmondani.

Naponta járok dolgozni motorral, volt hogy szakadó esőt jósoltak, és egy csepp sem esett 50 km sugarú körben.

Amúgy meg Pirelli Angel van fent....
o.k.

Na emberek, akkor holnap Kakucsring.

Aki jön az ott lesz, aki meg nem, az majd nézi a fotókon szombaton, hogy milyen faxákat döntögettünk.

A pálya megközelíthetősége fenn van a Kakucsring honlapján, én nem is írok többet, de ha bármi kérdés van, akkor szívesen válaszolok.
mert ugyanarról beszéltünk mindhárman.
Lentebb írtad, hogy mennyiért vetted, ezért írtam, hogy mennyi a Hondánál.
A többi Lánglovag megjegyzéséhez kapcsolódott, hogy mennyire használható, vagy nem..
Rendben. Nekem speciel 4400.- ba volt a kettő Ebay-ről, mert nem tudtam, hogy van a Hondánál, de a közelemben nincs is Honda bolt, úgyhogy mindegy.

Aki ismer, tudja hogy nem kereskedni akarok, egyszerűen azért dobtam fel, mert párban adták, és a másodikra nincs szükségem.

nem vagyok sértődős, de jó érzékkel szúrod el mások vásárlási kedvét. 700 a Hondánál oké.

1300 ft- ból kb. 50 km-t tudsz megtenni motorral, sokan laknak olyan helyen, hogy ezen távolságon belül nincs Honda szalon, szóval...

De nekem igazán mindegy. Állhat fiókban is.
Én kb. 5 éve használom... pár olajszűrőt leszedtem és visszatettem vele. 100x legalább és kutya baja. Lehet az övé papírból volt, de hidd el, amit te árulsz, az ugyanaz.
Vagy nem, most látom mit írt Lánglovag.
Ha előbb szólsz, én is ott veszem...
Én sem tudok menni úgy néz ki. Majd a később rendezendő összeröffenés (pályázás vagy Ausztria) viszont mindenképp érdekelne.
Ez igaz, egyszer én is olyat vettem. Annyira vacak anyagból készül, hogy az új szűrő felrakásánál megnyúlt és rászorult a szűrőre. Tovább tartott a leszedése a szűrőről mint az egész olaj csere, pedig érzéssel húztam csak meg a szűrőt. El is dobtam olyan messze, hogy öröm volt nézni, utána meg kerestem vagy fél órát , nem akartam az új fűnyírómmal megtalálni.
Azóta vettem "profit" ugyan ilyen fajtát mi tökéletesen funkcionál, igaz az ne 700 forint!
A Hondánál lehet venni olajszűrőt ilyen leszedővel. Talán 6-700 forinttal drágább.
oké
Azért próbáld meg, csak az idomokat nem karcold össze!
Nem keresek rajta, szóval tényleg baráti a business.
Az nagy kár, mert én nem tudom megmutatni az új srácoknak, hogy hogyan kell kipufogót karcolni...

Nem tudok menni pénteken Kakucsolni.