Én is mennék szívesen de sajna még nincs csak kabim sisakom meg kesztyűm...se csizma se lábszár védő + sajna sokadika van...rég volt és soká lesz a fizu.Majd legközelebb
Mentem volna, de nemtok szabit kivenni. Ráadásul már csere érett a hátsóm gumágom a közepe miatt, szóval pont jó lett volna még az oldalát lekoptatni, mert ott van még minta szépen.
Na mi lesz srácok, nem nagyon jelentkeztek a Kakucs ringes pályázásra. Pedig egy kisebb márkatalálkozóra számítottam.
Ha megint csak Peti és Milán jönnek akkor megint én leszek a leglassabb, jöjjön még valaki akit végre én is megelőzhetek a nyugdíjjas tempómmal is Viccet félre téve, aki tud tényleg jöjjön el mert nagyon jó móka és tanulási lehetőség ahogy nalim8 is írta.
Mibe van egy ilyen meg mekkora kiszerelés egyik haveromnak van egy skoda octávia ami eszi az olajat 3000km/1L már a hengerfej teljesen fel lett újítva de most is eszi nem tudni lehet nem annyi km volt benn mikor megvette sőt biztos :( Ő lehet megpróbálná mert most nincs anyagilag kedve ismét megbontatni az autót
Gyulám, akkor 28 -án Kakucsolunk, ha minden klappol.
A többieknek is szól a meghívás: június 28-án KAKUCSRINGEN fórumos pályamotorozás lészen, aki tud, jöjjön, elég ritkák az ilyen események, ugye.
Sokaknak egyértelmű, de azért elmondom, hogy: A pálya kezdőknek ideális a kanyartechnika csiszolására, 2 óra alatt többet tanulsz, mint közúton 2 év alatt, és nem kell Rossinak készülni hozzá, a max. sebesség kb. 90 km/h.
Köszönöm megfogok vele probálkozni,lehet hogy igazad lesz mert a jelenség a levegö szürő csere után jelentkezett erre hirtelen nem is gondoltam. Köszönöm a segitséged.
Sziasztok
Tudna e nekem segíteni valaki?
Van 1 cbr f2 öm92-es
kicseréltem a levegő szűrőt,kitakarítottam a karbit be is van szinkronizálva, nagyon jól is megy de néha olyan mintha nem menne tökéletesen furán berreg elmegy az ereje aztán oda huzgálom a gázt neki és minden jó.Ugyan ezt csinálja menet közben is megy normálisan jól húz is elmegy 40-50 km-is aztán mint aki megakar állni majdnem megáll,és mire megállna megint el kezd húzni rendesen.
Ha valaki tudna nekem segíteni nagyon örülnék neki mert már kifogytam az ötletekből.
Segítségeteket előre is köszönöm
És voala...túl vagyok életem első idom törésén Egy kedves autós úgy gondolta,hogy az út baloldaláról (jelzem a forgalommal szemben parkolt) megserdül és bassza megvárni még én ott elhaladok (teljesen szabályosan közlekedve!) Egy masszív fékezés és jobbra manőver meg dudaszó után meg állt az út felező vonalán túl,a sávomban de a motoros társam sajnos nem tudott satuval sem megállni előttünk így át csapódott köztem meg az autó között és a kormány vég súlya bele szakított az orr idomom bal oldalába,a lábtartóm meg behorpasztotta a kipufogóját....és még csak betét lapot sem volt hajlandó adni mert hát ugye ő nem hibázott.A rendőri intézkedésre cirka 1 órát vártunk és további 3 volt maga az intézkedés hozzá teszem nagyon korrekt rendőr nő volt és sajnáltam is mert egymaga volt kint és mindent neki kellett csinálni.És hab volt a tortán,hogy még vártuk a rendőrt elhaladt ott egy motoros és tőlünk kb 40 méterre kivágott elé is egy autós csak ott nem lett semmi baj sem...Szóval tényleg mi vagyunk a figyelmetlenek! most várhatom a rendőri idézést meg a szarakodást a biztosítókkal...a szerelőm azt mondta,hogy ha már biztosítós akkor idom csere ha valami basz lesz (Bár kizárt mivel teljesen vétlen vagyok) akkor meg meg hegeszti a phecs ki van...
Mióta nekem is volt a balesetem én is jobban el gondolkodom,most meg pláne mikor ilyeneket olvasok mindig figyelem is az utak mellet a földutakat egy traktor vagy akár autó is az ember elé kanyarodhat egyre több köcsög kap jogsit meg egyre több a figyelmetlen felelőtlen ember.
Tényleg nem nagy a tolongás. Namégegyszer:
KAKUCSRING JÚNIUS 28 !
Gyertek!
Ha megint csak Peti és Milán jönnek akkor megint én leszek a leglassabb, jöjjön még valaki akit végre én is megelőzhetek a nyugdíjjas tempómmal is Viccet félre téve, aki tud tényleg jöjjön el mert nagyon jó móka és tanulási lehetőség ahogy nalim8 is írta.
Ilyen plekót nem tudjátok hol lehetne szerezni?
Megmondom neki holnap azt értekezünk
4ezer Ft-ért szoktam adni 4-10 liter olajba elég.
kamionoknál, kocsiknál bevált a családban.
Bakker, én bele nem öntenék semmit a benyába, de biztos' konzervatív vagyok.
130as utazóban. (volt 160 és 110) Szerpentinen mentem vagy 5kört elég jó tempóban.
4,8-as fogyasztás jött ki ami nagyon a motoromhoz képest.
Talán a nano energizer miatt? Ez volt az első hivatalos mérés.
Aki vett tőlem az leírhatná a saját tapasztalatát.
Remélem lesz még ilyen, mert beneveznék én is.
A többieknek is szól a meghívás: június 28-án KAKUCSRINGEN fórumos pályamotorozás lészen, aki tud, jöjjön, elég ritkák az ilyen események, ugye.
Sokaknak egyértelmű, de azért elmondom, hogy: A pálya kezdőknek ideális a kanyartechnika csiszolására, 2 óra alatt többet tanulsz, mint közúton 2 év alatt, és nem kell Rossinak készülni hozzá, a max. sebesség kb. 90 km/h.
Tudna e nekem segíteni valaki?
Van 1 cbr f2 öm92-es
kicseréltem a levegő szűrőt,kitakarítottam a karbit be is van szinkronizálva, nagyon jól is megy de néha olyan mintha nem menne tökéletesen furán berreg elmegy az ereje aztán oda huzgálom a gázt neki és minden jó.Ugyan ezt csinálja menet közben is megy normálisan jól húz is elmegy 40-50 km-is aztán mint aki megakar állni majdnem megáll,és mire megállna megint el kezd húzni rendesen.
Ha valaki tudna nekem segíteni nagyon örülnék neki mert már kifogytam az ötletekből.
Segítségeteket előre is köszönöm
Fürödni pont jó idő volt
Amúgy nem vészed a 7-ből az egyik volt ami fogja a légszűrőházat.
KB fél óra volt míg A maradékot kifuvoláztam és 2 nap míg sermányoltam egy ugyanolyat.
1200-ért.