Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánytól vettem a gépet ezért ültetőszettes. Ezt felraktam a legmagasabbra és a hátulja maximumra van keményítve. Lehet ezért nem ért le, mert jó magas a feneke...
Mivel az F4 inkább sporttúra kategória gondolom lejjebb szerelték a lábtartót.
Hogy utcán kényelmesebb legyen.Nekem vicces de a tank már vígan horpadt de az a rohadt lábtartó csak nem ért le.

Egy 5 milis acéllapból ki lehet faragni egy magasítót pár órácska alatt.Ilyesmit.
Ezen csodálkozok én is
Az a nagy gyári dob hogy a fenébe nem ért le? Általában az is leszokott.....
Azokat majd megoszthatnád itt is.......nem gyengén adod elő
Elkoptak, meg még egy jó rész a lábtartóból.. Értem már miért kell verseny lábtartó. Ezek szerencsétlenek mindenhol karcoltak. Próbáltam emelgetni a lábfejem, de hát kiülve, térd lent nem mindig sikerült....

A sikánnál fényképeztek, ott 2x majdnem pereceletem, mert kifelé nagy gázt adtam és csúszott a segge kifelé rendesen. Remélem majd látom az erről készült képeket
Lábtartódról már hiányzik a koptató....vagy észre se vetted és elkoptattad azt is........állat vagy,így ledönteni.....kapaszkodtak akkor a michelin-ek rendesen, gumi széleiből ítélve ettől már nincs lejjebb :)
a kipufogó összekötőjén van 1 gumibak, ha az nem lenne beleérne a láncba a középsztender!
Végül is....
Én se
Hát most pihenek kicsit... nagy élmény volt, hagyom ülepedni
Szerintem jobb a közép sztender!
Ha teleszkópokat kell csinálni, ha első gumit kell cserélni vagy csak simán mosni a gépet , gyorsabb, biztonságosabb mint egy hátsó emelő és szerintem sokkal praktikusabb!
Köszönöm szépen! De ez a tengely amin rajta van a sztender ez hogy jön ki? Túloldalról van csavarral fogatva vagy hogyan?
Meg a másik kérdésem, hogy én úgy tudom hogy a kipufogónál van valami kis gumi ütköző ami megtartja?
Másik oldalról is tudnál nekem egy képet lőni?
komolyba küldöd. ilyet még nem is hallottam
Jossz a kovetkezore is esetleg?
Igyekeztem bár 7 év kihagyás után, meglepően jól ment. Úgy 6-ig számoltam a majdnem pereceket.....aztán nem foglalkoztam velük
Rendesen döntöd a gépet pohi
Szia! Kettő képet találtam az enyémről.Ha kell még szívesen fényképezek még.Hasonló okokból raktam én is rá.A lábtartó koptató leér, de a sztender még nem pedig mindenki le akart beszélni róla.
Szuper volt az első pályanap az FS-el.
Mondjuk a bukógomba megkopott.....nem nem estem el a célegyenesre ráfordítóban leért és kiemelte kissé a hátsó kereket... sikerült megfogni....azt hittem csak a lábtartó az...pedig már jól hagytam felhajlani, a térdem meg az idom mellett volt, a koptató verte az aszfaltot... ... elégedett vagyok a géppel
Szerintem egy hátsó emelővel jobban jársz. Nekem is azon pihen a garázsban. Így könnyebb láncot fújni és barkácsolni az tuti.
Sziasztok Urak!

Egy kis segítséged szeretnék kérni tőletek, mint tudjátok FS-m van (aki tudja) , és sajnos nincs rajta közép sztender!
Nagyon kellene nekem és nagyon szeretnék rá, a szerelés és a takarítás miatt, nagyon jó dolog, megkönnyíti a dolgokat!
Ahogy látom nekem is megvan hozzá minden kialakítás csak igazából nincs fent!

Tudna nekem valaki segíteni? Lefényképezné nekem ott lent hogy , hogyan is van ott felfogatva hogy van a rugó és hogy van az egész úgy cakum-pakk?

Akinek esetleg van eladó vagy tud bontottan az érdekelne is!

Előre is köszönöm!
Egy légkulcs nem árt az alsó csavar kioldásához.

Ha megforog akkor valamivel le kéne fogni.

És az már szívás.
Semmi spéci cucc nem kell hozzá.Elég egy imbusz kulcs készlet meg villás kulcsok,a leg spécibb szerszám a szimering beütő...azt esztergáltass ha tudsz,ha nem tudsz akkor meg nagyon óvatosan valami cső darabbal vagy tompa bisz basszal csináld ami nem nyomja meg a szimeringet mert akkor dobhatod el.Szerintem 10W-s olajat tegyél bele,és tényleg ne kapkodd el!