Akksi az van ezer helyen.
A gond hogy reggel beindít,melegít,felöltözik,elgurul tankolni,leállít,tenkol,fizet,urra indítana..............de se kép se hang.
Szó szerint.Semmi nyökögés,kis forgatás,merülés.
Ilyenkor reléktől szenzorokig mindenre tippelek csak nem akksira.
Idő szorít így zsupsz szervíz kimérni miarák esett szét.
Ha van időm kerítek akkut de szerintem a teljes kábelezés áttúrása után tippelek rá.
Persze simán volt 12,9 volt az akksiban és indításra is csak 11,6 körülre esett vissza.
De az elektronika nem engedte az önindítót forogni.
Megkérték az árát.
Bár nekem egy akksicsere és egy gumizás márkaszervízben 43e volt.
Igaz eredeti yuasát kaptam de életem legdrágább gyorsservize volt horvát előtt 5 nappal.
Mostanában igen hirtelen halnak az akksik előlel nélkül.
Pont olyan tünetekkel hogy mindenre gondol a tulaj csak nem akksihalálra.
Igen, de az külön pénz.
Én is olyan max. 20 rugora voltam elkészülve, 5000 forintos óradíjjal az 4 óra.
Én 3500 ft-os óradíjat fizetek, viszont nyolc órával számolva már rosszabb a matek.
Hát...........mivel én saját kezűleg cseréltem a meló mennyiség sem kicsi.
Bár 8 óra az gond............annyi időt nem emészt fel.
Bár kell hozzá némi tudás és kézügyesség.
Azért ez tényleg nevetséges már. Szinte ég a pofám hogy március 13-án vizsgáztam, április 2-án meg is kaptam már a jogsit (közben volt 3 ünnepnap is), ebből az igazolas kiadása 3 munkanap volt, a központi okmányirodás történet is jó gyors volt. Azóta sem állított meg rendőr mondjuk az azóta megtett 2000km alatt.
Ma is melóból hazaérve megyek estefelé tekeregni egyet, tegnap esti motorozás volt itt a fővárosban, állat volt:)
Szeretném lecserélni az indexeimet ledesre. Kérdésem : nem tudja valaki milyen relé kell hozzá? Ugyan is Honda CBR 600F4i-hez találtam 2;4 pin-eset, és kivitelre még vagy 5 különböző fajtát.
pesten mondjuk veszettek az árak.
A gond hogy reggel beindít,melegít,felöltözik,elgurul tankolni,leállít,tenkol,fizet,urra indítana..............de se kép se hang.
Szó szerint.Semmi nyökögés,kis forgatás,merülés.
Ilyenkor reléktől szenzorokig mindenre tippelek csak nem akksira.
Idő szorít így zsupsz szervíz kimérni miarák esett szét.
Ha van időm kerítek akkut de szerintem a teljes kábelezés áttúrása után tippelek rá.
Persze simán volt 12,9 volt az akksiban és indításra is csak 11,6 körülre esett vissza.
De az elektronika nem engedte az önindítót forogni.
Legközelebb a lestiakku.hu-t ajánlom. Feladják futárral, másnapra ott van.
Bár nekem egy akksicsere és egy gumizás márkaszervízben 43e volt.
Igaz eredeti yuasát kaptam de életem legdrágább gyorsservize volt horvát előtt 5 nappal.
Mostanában igen hirtelen halnak az akksik előlel nélkül.
Pont olyan tünetekkel hogy mindenre gondol a tulaj csak nem akksihalálra.
Én is olyan max. 20 rugora voltam elkészülve, 5000 forintos óradíjjal az 4 óra.
Én 3500 ft-os óradíjat fizetek, viszont nyolc órával számolva már rosszabb a matek.
Bár 8 óra az gond............annyi időt nem emészt fel.
Bár kell hozzá némi tudás és kézügyesség.
A csapágyat is ők adták?
Plane idomoson.
Rengeteg cuccot kell lekapni hozza.
inkább 5höz közel.
Egyelőre maradjunk a júni 28- ban, emberek. Eső esetén halasztunk.
gondolom, hogy nincs egy kártya gyáruk de azt is gondolom, hogy nem kézzel csinálják egyesével.
Ma is melóból hazaérve megyek estefelé tekeregni egyet, tegnap esti motorozás volt itt a fővárosban, állat volt:)
Szeretném lecserélni az indexeimet ledesre. Kérdésem : nem tudja valaki milyen relé kell hozzá? Ugyan is Honda CBR 600F4i-hez találtam 2;4 pin-eset, és kivitelre még vagy 5 különböző fajtát.