Ertem mirol beszelsz mester, olyan bolhakkal ( tetvek ? )volt a plexim lefogatva, lotyogott.. lecsereltem popszegecsre a bolhakat, most ugy all az egesz dolog mint Katiba
Üdv Emberek!Valaki tudja honnan rendelhetnék olyan bolhát ami az orr és az oldal idomot fogja össze...kb 5 mm átmérőjű és a kivételéhez egy kis pöcköt kell ki húzni...illetve kellene ha még fogná a fogni valót...Remélem értitek mire gondolok Előre is kösz
Több ismerősnek rendeltem már ebay-ről. A fényezésük hibátlan. Nem üt el ott semmi. Minőségi fényezés a műanyag idomokon, vastag lakkozás, szuperül becsomagolják, hogy ne sérüljön szállítás közben. A motorra felrakva is elég passzentos, majdnem gyári szintű. Esetleg 1 mm eltérés lehet itt ott, de az meg korrigálható, aztán meg nem észrevehető. Csak jó tapasztalatom van eddig.
Ráadom a gyújtást és elkezd tölteni, de nem áll le. Benzin van benne, a pumpába befolyik a benzin, a pumpa lövi tovább a benzint. A motor beindul, meg minden, csak a pumpa úgy kerreg egyfolytában mint amikor nincs benne benzin és levegős... maximumon tölt, de nem értem miért amikor van benzin. A motor egyébként egy csak pályán használt pályamotor, semmi gond nem volt eddig, ha ráadtam a gyújtást töltött az AC, de abba is hagyta, ha már teletöltötte a karbikat. Most meg nem áll le, csak kerreg egyfolytában.
Nyakamon a Hungaroring nyílt nap!
Légyszi ha valakinek van ötlete, akkor írjon!
Üdv Mindenkinek!
Után gyártott idomszett beszerzésében szeretném a tanácsotokat, segítségeteket kérni mert egyre tanácstalanabb vagyok!
Nyálazom az ebay-t meg még pár oldalt de mindenhol azt olvasom elüt a fényezés az idomok között meg hasonló hibák!
Biztos van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban írjatok minék többen! ( 2001 Honda CBR 600 FS )
A válaszokat előre is Köszönöm!
nekem meg pont a Motullal finomabb a váltóm (4 féle olajat próbáltam már ki), és nem darabosodik el a 6000 km alatt, végig ugyanolyan jó marad.
szerintem máshol kéne keresd a problémát, minden olaj nem lehet szar amiket beleraktál...
A tegnapi Kakucsringes nap szuper volt (kivéve a szakadó esőt hazafele).
Kár hogy innen a forum ról csak hárman voltunk, na majd legközelebb többen.
Képeket a fotók között megtaláljátok.
A kuplungnál is lehet állítani lent az idom mögött jobb oldalt. Ha az sem segít akkor a kuplunggal lesz baj....
Én Motul 10w50-et tettem bele, a ringen meghajtottam, nem volt vele gond.
Nekem sportdob van rajt 90%-ban két személlyel közlekedek hozzá van állítva a karbi a dobhoz 4,8-5,5 között alakul a fogyasztásom ha 8 fölé nem pörgetem meg 130-140-nél nem megyek gyorsabban de volt már 7 literes fogyasztásom is
Sziasztok
Nekem egy 99-es f4-em van.Most akarok rátolni egy sportdobot.A mostani átlagfogyasztásom 6.2 .
Mennyivel nő meg a fogyasztás ha ráteszem a sportdobot mert az okosok azt mondták hogy az adagolást is meg kell emelni a nyitott dob miatt.
Előre is köszi a választ.
Vicc, h pl. az USA-ban olcsóbbak a motoralkatrészek és szerszámok, mint itthon. Hong Kongról meg ne is beszéljünk.
link
Na de itthon ennyiért lópikulát nem kapsz, nem hogy komplett festett idomszettet....
BENZINPUMPA kérdésem lenne. F3, 98-as.
Ráadom a gyújtást és elkezd tölteni, de nem áll le. Benzin van benne, a pumpába befolyik a benzin, a pumpa lövi tovább a benzint. A motor beindul, meg minden, csak a pumpa úgy kerreg egyfolytában mint amikor nincs benne benzin és levegős... maximumon tölt, de nem értem miért amikor van benzin. A motor egyébként egy csak pályán használt pályamotor, semmi gond nem volt eddig, ha ráadtam a gyújtást töltött az AC, de abba is hagyta, ha már teletöltötte a karbikat. Most meg nem áll le, csak kerreg egyfolytában.
Nyakamon a Hungaroring nyílt nap!
Légyszi ha valakinek van ötlete, akkor írjon!
KÖSZÖNÖM!
Után gyártott idomszett beszerzésében szeretném a tanácsotokat, segítségeteket kérni mert egyre tanácstalanabb vagyok!
Nyálazom az ebay-t meg még pár oldalt de mindenhol azt olvasom elüt a fényezés az idomok között meg hasonló hibák!
Biztos van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban írjatok minék többen! ( 2001 Honda CBR 600 FS )
A válaszokat előre is Köszönöm!
szerintem máshol kéne keresd a problémát, minden olaj nem lehet szar amiket beleraktál...
A tegnapi Kakucsringes nap szuper volt (kivéve a szakadó esőt hazafele).
Kár hogy innen a forum ról csak hárman voltunk, na majd legközelebb többen.
Képeket a fotók között megtaláljátok.
Én Motul 10w50-et tettem bele, a ringen meghajtottam, nem volt vele gond.
Honda CBR600F4i / FSport (USA modell) keresek sportdobot, vagy akár komplett rendszer.
Gagyi nem érdekel... csakis márkás.
Tri-ova előnyben
Tud valaki ajánlani valamit?
Előre is köszönöm!
Meg akkor már egy sport szűrőt is tennék bele,és nem biztos,hogy nőni fog a fogyasztásod!
Nekem egy 99-es f4-em van.Most akarok rátolni egy sportdobot.A mostani átlagfogyasztásom 6.2 .
Mennyivel nő meg a fogyasztás ha ráteszem a sportdobot mert az okosok azt mondták hogy az adagolást is meg kell emelni a nyitott dob miatt.
Előre is köszi a választ.
te mire odaérsz megint tankolhatsz
Kergethetsz, de lekörözni nem ér, azt rosszul viselem
de akkor, hogy döntjük el, hogy ki kerget kit?
Kéne használnia.
Szerintem jó idő lesz, nem is kell az a dögmeleg.