Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell hozza speci kulcs is h tudjam szetkapni? vagy hogy? haverral megoldom majd,ezt szeretnem majd elerni,h legyen egy profi muhelyem...de meg tanulok.5w repsol olajam van,az vajon tul vekony lenne egy sportgepnek
motul 10w olaj meg japán szimering.Ha nincs valamilyen műszaki háttered ne kezdj neki.Nekem egy iszonyat rutinos autó szerelő segített...egyébként pepecs munka és eléggé oda kell figyelni szal csak óvatosan!
Szia, sok szivas volt a telo felujitasaval? Gondolkodom, hogy nekem sem artana kicsit rendbetenni az elso telot..
Imádom.
Arra, hogyha elkap egy eső, akkor a sárvédő még azt a keveset sem fogja fel, hanem szépen szétfröcsköli a hátadon.

Amúgy pusztán esztétikai funkciója van, szerintem. (jól néz ki)
Milyet raktál bele?
Muhhaha az első telóm felújítva! Össz költség 6900 ft és nagyon fasza lett Köszönet a kiváló olajért és szimeringért Burynak! 4 óra munka volt mire megcsináltuk munka társammal de teljesen megérte
lala la la la...
on the road again...

Kicsit unatkozom.
on the road again..
lala la la la...
on the road again...
Csak a zene miatt:
link
Hy! Az undertail-el nagyobb így a csomesz, vagy mire jó?
Most csak odafujtam ahová kellet ,a muldkori kerekcserenel szivtam is rendesen,mert 160an helyett 180 van van teve,és kicsi a hely.ha mozdult szotyogott ki as tavtarto a kerekbol,ha nem az eset ki akkor a fekbetetek...aztán rájöttem h lekell venni a feknyerget,s utólag visszatenni,mikor a kerek a helyen van.a tapasztalat,h miután jól osszetapogattam a betéteket zsíros kézzel,egy hónapig nem fogyott a fekbetet fekezeskor :))
WD40 mindenre jó. Olyan, mint pályán focistáknál a víz, megkapják és egyből meggyógyulnak.
(remélem nem a betétekre fújtad )
ezt én tanácsoltam, egészségedre
Magyarországon vettem, basi2 készíti őket. Ezen a címen elérhető: basi2@citromail.hu
Ha jól emlékszem 11900 volt postaköltséggel. Csak ajánlani tudom :)
Estet, a muldkor jottem a fekekkel kapcsolatban, hogy darabos stb stb ... jott az otlet innen, h egy kis wede 40-en talan segit...beszarok,tenyleg segitett most tokeletesen erzem a dolgotvele, a betetek koszonik szepen, meg nagyon rendben vannak
rendben, köszi.
Uhhhh nekünk is nagyon a fejünkbe rágta az alezr. képzéskor, a rendszámokról mindent fújnunk kell!
HOL VETTÉL HOZZÁ UNDERTAILT? :D :D :D
NEKEM IS NAGYON TETSZENEK! Látom neked fekete?
Magyarországon szerezted vagy e-bay?
A B. Függelék B/10. számú melléklete a 6/1990. (IV 12.) KöHÉM rendelethez
A motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok hátsó rendszámtáblájának elhelyezésére vonatkozó követelmények
I. Rész
Alapvető rendelkezések
1. A melléklet alkalmazási köre
1.1. Ez a melléklet motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban: jármű) hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyére érvényes.
II. Rész
Követelmények
2. Méretek
A jármű hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyének az alábbiak a méretei:
2.1. Segédmotoros kerékpárok és négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik
2.1.1. Szélesség: 100 mm,
2.1.2. Magasság: 175 mm, vagy
2.1.3. Szélesség: 145 mm,
2.1.4. Magasság: 125 mm.
2.2. Motorkerékpárok, háromkerekű járművek 15 kW legnagyobb teljesítményig és négykerekű motoros triciklik a négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik kivételével
2.2.1. Szélesség: 280 mm,
2.2.2. Magasság: 210 mm.
2.3. 15 kW-nál nagyobb teljesítményű motoros triciklik és a négykerekű nem nyitott (karosszériával ellátott) motoros triciklik
2.3.1. A gépkocsikra az MR A. Függeléke A/4. számú mellékletében meghatározott előírások érvényesek.
3. A rendszámtábla helyzete általában
3.1. A hátsó rendszámtábla felszerelési helye a jármű hátsó oldalán úgy helyezkedjen el, hogy
3.1.1. a rendszámot azok között a hosszanti síkok között lehessen elhelyezni, amelyek a legnagyobb szélesség külső pontjain átfutnak.
4. A rendszámtábla helyzete
4.1. A hátsó rendszámtábla
4.1.1. merőleges legyen a jármű hosszanti középsíkjára;
4.1.2. legfeljebb 30°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal felfele mutat,
4.1.3. legfeljebb 15°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal lefele mutat;
5. Legnagyobb távolság a talajtól
5.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének felső széle és a talaj közötti távolság maximálisan 1,50 m lehet.
6. Legkisebb távolság a talajtól
6.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének alsó széle ne legyen a talajtól 0,20 m-nél, illetőleg a kerék sugaránál kisebb magasságban.
7. Geometriai láthatóság
7.1. A rendszámtábla felszerelési helyének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amelyet két térszög határoz meg.
7.1.1. a függőleges térszöget az a két sík határolja be, amelyek a rendszámtábla felszerelési helyének felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel azt a szöget zárják be, amelyet az 1. ábra mutat.
7.1.2. a vízszintes térszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszám felszerelési helyének bal és jobb szélén futnak át és a hosszanti középsíkkal azt a szöget zárják be, amelyet a 2. ábra mutat.
1. ábra: A függőleges térszög (a felszerelési hely alsó és felső pereme, vízszintes éllel)
2. ábra: Vízszintes térszög ...
Ha igazán precíz akarsz lenni, akkor alumínium tömítést teszel alá. Nem hiába az a gyári is, mivel az alumínium és réz nem igen szereti egymást. Ha még is réz mellett döntesz, mielőtt visszatekered a csavart, a réz alátétet gázlángon melegítsd fel (lágyítsd ki) és utána jóval kisebb nyomaték mellett is jobban tömít. Kisebb meghúzási nyomaték óvja az alu blokk menetét.
Hát kicsit. De szerencsére másban nem tett kárt, igazából a szervizkönyv is vezetve volt 18e-ig, hozzám 21-el került, közte cserélt szerintem egyszer olajat, akkor nyalhatta el.
Tán lehet nem az autón kellett volna kitakarni a rendszámot hanem a motoron vagy épp mindkettőn
Egy kis újítás a gépezeten :)