Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haverom 900 RR-jének is átfordult már az órája elég régen, kívülről hányadék, mert nem nagyon foglalkozik vele, de motorja az vmi csoda. És nem tudok róla, h bármi extra cserélve lett volna rajta a kötelezőkön kívül. Ja, de a feszszab, de talán az típushiba.
dehogy adom!m hülye vagyok én szerintedM? vegyéél magadnak.
Kizárt, hogy Banditra üljek, akkor inkább gyalogolok.
Sportos túrázó az jöhet, VFR 800, XX, Hayabusa...
Ez így van. Haveromnak 92000 van a zx7r-ben, aztán patika, enyémbe 56000, olyan mint a gyári, de mentem már én is olyan k3 gsxr750-nel, aminek minden baja volt harmicvalahányezer km-nél. Én sem vagyok ilyen kevés km megszállott, nálunk autóból sincs 200000 km alatt egyik se, valamelyikben több mint 300 van, de bármelyikkel bármikor bárhova elindulok, és valószínűleg oda is érek, a külsejük, meg a belsejük szebb, mint a legtöbb 50000-et futott autóé.
Túramotor Roll-nak kell
Az tetszene, csak nincs rá keret...
Hozzaertok mondtak hogy mindenre jo.
Igazi túramotor.
Ehh.....................

Na jó akkor jön a favorit.

GSXR1000 K5.
Ááááá nem tetszik....
Mondtamén hogy rágerjedsz a banditra.
Az az.... de már lehet 140.000-en is túl van
Nem Vadászé az a Bandit?

Egyszer mentem vele, egyszer meg összetörtem hátulról.

Azóta megjavultam.
Eladtam annó a 2002-es R1-emet mikor elkezdtük a ház építését. Volt benne 30.000 km, én voltam a második tulaj. A srác elvitte, majd 2 év múlva 15.000 km-el megláttam hirdetve a gépet, úgy, hogy 2. tulajtól eladó . Szerintem amikor elvitte a srác akkor nullázott, belevágott 15.000-et, tehát így lett a 45-50.000 km-t futott motorból 15.000-et futott.....
Én a km óra állásnak nem hiszek. Állapotot kell venni.
Egyébként egy ismerős Suzuki banditjában ami 1200-es, van 130.000 km. A blokkhoz még nem volt hozzányúlva.
Szóval bírják ezek, ha nem folyamatosan csak pályán vannak használva. A közúton nem igen akad ki a blokk, ha megfelelően van karbantartva.
Kettőt kell venni egyszerre. Ha elreped a váz, ott a másik.
954-eknél volt valami vázrepedéses visszahívásos probléma, sokat gariban cseréltek. Egyébként nekem is az egyik legszebb motor. Kéne egy. Vagy egy K1300S.
-Helló érdekelne a motor, amit hirdetsz. Megvan még?
-Igen meg.
-12 éves ugye?
-Pontosan.
-Mennyi km van benne?
-Mennyi legyen?
Olvastam akkor is, amikor beírtad. Nem fogok műbizonylatot gyártani, de azért e jel lehet kerül rá.
ja. a sok hüle nem is tudja, hogy egy Hondának 80.000 kilcsi meg sem kottyan
javaslom te is olvasd el a 19492.számú hsz-emet....
CBR 600f4 2000-es re első féktárcsák kellenének!Jó állapotú,sérülésmentes.Szart már vettem a fórumon.
Ez ám a becsületes hirdető:

http://www.kepesmotor.hu/honda...

82.000 km
Hát most olvasom, h az amcsi yoshik nem rendelkeznek EEC Approved-al csak a japcsik egy része
http://www.full-gas.hu/front/y...

No mindegy, akkor tényleg házilag kell vmit alkotni.
Ez jó ötlet, ha írnak vmi értelmeset szólj, mert elvileg Yoshit is árulnak itthon a full-gasokok, lehet holnap én is írok nekik, vagy leugrok 1x Boglárra.
Írtam az Akrapovics magyarországi képviseletének, hogy tudnak-e műbizonylat ügyben segíteni. Ha van valami fejlemény, akkor majd megosztom veltek.