Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy drága akksi ugyanúgy meg tud halni, mint egy olcsó.

2 éve Poweroad van bent, semmi baja.
Jelesül egyelőre szívok az akksikkal.

Eddig banner volt ami egy kúton kakukk lett.

Monnya a szervíz hogy szar és beletett egy yuasát drágáért.

Ami rá egy hónapra 1hét állás után 8 voltra merült és fingom sincs mitől.

Majd beraktam a KO bannert amivel meg megy.

Na erre varrjon valaki gombot.

Szerintem vegye a legolcsóbbat mert ha kipurcan nem éri váratlanul és nem egy érvágás másik hulladékot betnni.
Szerintem senki nem mer esküdni
Angika ti voltatok ott a túrkevei motoros találkozón?Mert nem voltam biztos teljesen benne.Mentem előttetek is utánatok is is meg mellettetek is
Kérdés kolegák: Ki melyikre esküdne? ---
IP, LP, PR, Rider, Motobatt. Motostart, Exide, Varta, Banner, Yuasa
/YTX9_BS/
Persze némelyik a felsorolásból csak vicc :D
Csajjal hirdetni: állat :)
Mondhatni ÖRDÖGI
"könygázgránát az anarhista tüntetésen" na ez hatalmas Asszem 2 dugattyus, a meret alapjan.Vigyazni fogok a szetszedesnel,mert mar egyszer szivtam volt a Dominatornal a fekkel, azzal hogy nekem is kilotte a dugattyut...megtanultam a lecket azota
F2-n úszó ágyazású nissin van vagy már a jobb 4 dugós?

Mer nehogy szétdobd teljesen ha nem folyik.

Pláne a 4 dugósat.Az átvezető tömítést a nissin nem adja a felújító szettbe azt csak a hondától veheted.

Az úszó kétdugós jobb mert ott nincs és kevesebb karmantyú is kell.

Bár annál simán kilőttem a dugót úgy pattogott a garázsban mint egy könygázgránát az anarhista tüntetésen.

Erre vigyázz ha szétszeded teljesen.
Pontosabban: " a függőleges bevágás aljáig elfogyott" - akkor csere.
Az betétek állapotát ügyesen meg lehet kukkolni kerékkiszedés nélkül is.
Az első villa rèszben takarja, de ha aláhajosz, látszik a betét.
Rossz fényviszonyoknál világíts oda valamivel. Ha kopásjelzőn van a betét (gyári betétnél a függőleges bevágásig elfogyott)vagy 1 mm van vissza a betétből, akkor csere.

Egyébiránt ugyanazokat javaslom, mint Davefr.
Koszonom a tanacsokat. A fektarcsa,az koszoni szepen , jol van 2 mm kopas van rajta, nemreg volt cserelve , Braking tarcsak vannak rajta. A betetrol nemtudok semmit sem, hoogy milyen marka, vagy hogy milyen allapotban lehet, megegett v sem.. Eddig nem szedtem le az elsso kereket meg,de most mar kovetkezik az is, mert elso gumi csere kovetkezik,s akkor mar feknyereg felujitas is lessz.
En javasolok egy teljes feknyereg szetszedessel, tisztitassal egybekotott fekbetet cseret.
Megegett talan.
ha a fékfolyadék lenne szar, akkor szerintem csak idővel melegedne el, nem csinálná állandóan csak bizonyos körülmények között.. kivéve persze ha nagyon szar, de akkor nem rövid időn belül kezdte volna el csinláni hanem szépen fokozatosan "romlik" el...
a betéted nem kopott el? tárcsa nem kopott el? a fékcső nem baromi öreg?
nekem a régi motoromnál havonta 1x be kellett fújni wd40-nel a fékkart mert kiszáradt és darabos volt... ez sem kizárt!
5 csillagos kerdesem lenne fiuk/lanyok.Azt vettem eszre ma a szeretett paripamnal,hogy mintha kezdene "darabos" lenni az elso fek. Ezt ugy ertem,hogy recseg,szakaszosan kezd fogni. Ra markolok,fog,de nem pontos a visszajelzes az elso gumi felol.Csak sejtem,most hogy megcsuszik majd,vagy nem. Szerintetek,egy fekolaj csere megoldana a problemat? Egy eve van meg a gep,nemtudom hogy mikor volt fekolaj cserelve benne utoljara.Valaszotok elore is koszonom
melyik elmebeteg hirdeti ezt?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4_cbr_600_f4i-6
837781
O.K. majd meglátjuk, ha már közeledünk felé konkretizáljuk.
Egye fene, ha kijössz, maradok 5-ig, ha bírom.
Fél nap délelőtt: 10:00-14:00

Fél nap délután: 14:00-18:00

Én egész napost szoktam venni, mert az a 2000.- ft már nem oszt, nem szoroz. Szerintem olyan 10 órától már ott leszünk, ameddig bírjuk, vagy amíg nem kell hazaindulni valakinek. du. 3-4 -nél tovább viszont nem jellemző, mert a hazaút hullafáradtan elég idegőrlő és hosszú is nekem.
Lánglovagnak szintén nem kevés a táv.
Na megnéztem a Kakucs honlapot, lehet a 14-órástól kimennék, ha kint lesztek még és nem jön közbe semmi. Bár 10-18-ig elég húzós lenne nektek, mondjuk sok szünettel megoldható. No majd jól megírjátok mettől-meddig vagytok.
Enyémmel is mentek már és én is mentem már sokfélével.

Egyébként hány órától meddig lesztek kint? A fél napos mikortól van?
Motort ismerősnek igen hárpiát idegennek is bármikor.
Tudom, csak vicc volt.

Bár szó, ami szó, mentem már SV650-nel, 1250-es Bandittal,600-as Gixerrel, CBR 954RR-rel...., és egyik sem az enyém volt. Szerencsére nem hajtottam össze egyiket sem.
Lábszárvédős Térdvédőt tudnék kölcsön adni, a többi már bajosabb.

Amúgy a pálya egész napra 7000.-, fél napra 5000.-. Ha mégis beleféne, szólj és viszem.
Tudod, nőt és motort soha.