Életem legnagyobb csalódása volt fékbetétben az EBC HH. Kellemetlen, kemény, érzéstelen, zajos, tompa szar. Cserébe nem fogyott. Kénytelen voltam elfogyás előtt kihajítani.
Igaz, ez a Fireblade-en volt. A 600F-en ki sem próbáltuk.
Most mindkettőben Brembo SC van (elöl). Ez nagyon jó. Nem tudom, mennyire fogy gyorsan, de leszarom. A szaros kenyér biztos nem fogy olyan gyorsan mint a Nutellás, mégsem kéne az előbbi.
Majd számolj be, hogy a Nissin fékkel hogyan harmonizál!
Peti olyannyira nem lendülethiányos, hogy még nálam is nagyobb a lendülete egy kicsivel, de ez csak azért van, mert én féltem a gyári kipufogómat, ő meg nem.
Köszi! daVFeR és a motorszerelő fórumban is ajánlották a Solvart Kft.-től Mecseki Zsolt fesszabályzóját, amiben már elvileg ki van küszöbölve a túlmelegedés.Ha a God is úgy akarja pénteken megérkezik és remélem össze is tudom rakni.
Nem akarok okoskodni de ha jól emlékszem akkor a 12V az a kapocsfeszültség és az üzemi fesz a valahol 12 és 12x1,4 (gyök kettő) között kellene lennie.
HA tévedek akkor szóljatok
Gyorsan hozzáteszem, hogy a képeid alapján nem vagy lendülethiányos Kakucson. Általánosságban írtam érdekességként. Én is úgy hallottam nálam okosabbaktól.
Köszönöm a tanácsot megfogadom, egyébként már régóta 3-ban megyek végig, de így jobban hangzott. A legnagyobb bajom általában egyébként az ideális ív megtalálásával van, de én nem időre megyek, hanem élvezetre, úgyhogy ez nem is zavar annyira.
Érdekességképp érdemes kipróbálni, hogy berakod 3-asba, és abban hagyod, így próbálsz lendületből menni.
A másik csemege a "null-fék" gyakorlás. Nem szabad fékezni (oké, persze, hogy szabad, ha gáz van, de próbáld elkerülni). Nyilván nem gyorsít így igazán fel az ember, meg hamar elveszi a gázt, de "kikerekíti" a motorozást. Utána, mikor váltogatsz, meg fékezel, elvileg kevésbé fogod feleslegesen "rángatni a gépet" (nagy gáz, nagy fék, kis átlag sebesség).
közúton én kettesnél feljebb is szoktam váltani, kakucson ritkán...
Egyébként én is úgy vagyok, mint Bury, ha megvan az időpont, akkor megpróbálom magam szabaddá tenni akkorra, ami mostanában nem könnyű, mert viszonylag kötetlen a munkaidőm, és ez nem azt jelenti, hogy ha nem akarok, nem dolgozok, hanem azt, hogy akkor is dolgozok, ha nem akarok.
egyébként a dobnak a széle ér le neki, ha sokáig folytatja, akkor nyitott lesz a rendszer
Komolyan.Simán kiesik a szemem akkorát fékez.
Igaz, ez a Fireblade-en volt. A 600F-en ki sem próbáltuk.
Most mindkettőben Brembo SC van (elöl). Ez nagyon jó. Nem tudom, mennyire fogy gyorsan, de leszarom. A szaros kenyér biztos nem fogy olyan gyorsan mint a Nutellás, mégsem kéne az előbbi.
Majd számolj be, hogy a Nissin fékkel hogyan harmonizál!
így csökkenti a rugózatlan tömeget
Egyébként mákod van, mert holnap hozom el a bringát a szervízből, és többek között fékbetétcsere volt elöl- hátul a Burytól vásárolt EBC klipszekre.
Kíváncsian várom az eredményt.
Illetve kellett nektek már féktárcsát cserélni? milyet vettetek?
Közúton azért ritkán van olyan, hogy a célegyenes végi 180-ról fordulsz kettesben enyhén csúszó hátsó kerékkel, mint a "nagy "pályákon.
aztán ha ott elkottázol valamit, akkor nagyobb a gebasz is.
HA tévedek akkor szóljatok
cb600-as fesszab cbr600f2-esre feltéve
Ráadásul még egy feszmérő is felkerült
Te csinálod jól!
A másik csemege a "null-fék" gyakorlás. Nem szabad fékezni (oké, persze, hogy szabad, ha gáz van, de próbáld elkerülni). Nyilván nem gyorsít így igazán fel az ember, meg hamar elveszi a gázt, de "kikerekíti" a motorozást. Utána, mikor váltogatsz, meg fékezel, elvileg kevésbé fogod feleslegesen "rángatni a gépet" (nagy gáz, nagy fék, kis átlag sebesség).
Egyébként én is úgy vagyok, mint Bury, ha megvan az időpont, akkor megpróbálom magam szabaddá tenni akkorra, ami mostanában nem könnyű, mert viszonylag kötetlen a munkaidőm, és ez nem azt jelenti, hogy ha nem akarok, nem dolgozok, hanem azt, hogy akkor is dolgozok, ha nem akarok.