12.3V az max töltő feszültség lehetne (de nem az). A töltőáram mennyiségét gondolom, Amper-ben adnánk meg.
A 12.3V az a nyugalmi kapocs feszültsége az aksinak, ami még éppen hogy elmegy. A töltő feszültséget leírták a kollégák korábban.
Ne tévesszen meg, hogy a rendszer névleges(!) feszültsége 12V! Működés közben ez jó esetben ennél több.
+1 szavazat a Mecseki féle fesz.szabályzóra. Tényleg a fél magyar VFR állomány azzal működik, és soha többé nincs vele gond.
Lehet bontózni, de szinte az összes korabeli Honda (talán összes japán) szabályzó nyűgös. Egyszerűen nem bírják x évnél tovább a hőterhelést.
A Mecseki féle cucc erre való megoldásként született, tehát azzal onnantól no para.
Szerintem olyan eget verő nagy különbség nem lehet,csak ha már így is úgy is cseréled,érdemes olyat feltenni amit nem gyötör a meleg...Én például ha majd oda jutok,hogy fesz szabályzót kell cserélnem tuti,hogy nem a gyári F2-est fogom vadászni mert az nulla hűtéssel bír és ennek az alkatrésznek a melegedés a legnagyobb ellensége.Valahonnan próbáld meg tudni,hogy pontosan mennyi a gyári szabályzóval a töltése és szerintem 2 tized plusz-mínusz nem oszt nem szoroz...
Szerintem keress egy bontoban . Én egy cb600aset tettem fel 2001es evjaratuet nagyhutoborda konnyu atkotesnha kivancsi vagy ra hgy nez ki teszek fel mad fotot
A szomszédom szerzett egy R1 es fesz szabályzót az F2-esére és tökéletesen műxik a gép és ami még az R1 mellet szól,hogy baszom jó hűtő bordája van.Bár nem tudom,hogy árban hogy mozog pusztán mint ötlet írom
Mecseki Zsolt nulla hat húsz 9189743
Ő elmond mindent a fesszabályzóról! Ő is azt fogja javasolni forraszad fixre! A VFR clubban mindenki ilyet használ amit ő árul! Már tettem CBR 600 F4 re és XX re is! Hibátlan lett uttána mindegyik! Kb 15 ezer!
Elmész bármelyik alkatrész boltba és veszel egyszerü sarut felsaruzod és kész. De én azt gyanitom nem azzal lesz a probléma.
A motor szabályozók elég érzékenyek a hőre azért is van rajtuk akkora hűtőborda. Mivel ez tartalmazza az egyenirányitódiódákat ill a szabályozót és a nagyobb feszültséget valamilyen uton módon le kell ejteni 14 v közelébe ezért még használnak különböző elektronikai kütyüket. mivel ezen áram folyik melegszenek ezt a hőt ell kell vezetni.
ha alul tervezik a hőelvezetést akkor szokott egy idő után bekrepálni a cucc.
Amugy lehet venni univerzális szabályzót amire csak fel kell dugni a vezetékeket és kategóriákkal olcsóbb mint a gyári. Eddig nem volt vele gond, mivel nagyobb kapacitásu akkukhoz tervezték.
A legtöbbször a fesszabályzó a csatlakozó kontakt hibája miatt megy tönkre! Ezért célszerű a csatlakozót kiiktatni! Össze kell forrasztani a kábeleket! majd zsugorcsövezni. Eután már nem fog összeégni a rossz kontakt miatt!
Egyébként sem kell a fesszabályzót le és fel szerelni naponta kétszer!
Az a csatlakozó csak a gyári összeszerelés egyszerűsítése miatt van!
Itt jön a következő problem. Ebben a fesszabályzóban a 3 sárgán kívül van még 2 zöld és 2 piros vezeték is, ami a motorblokk fölé fut be. Na azokat már tényleg nem tommi, és ez már bőven meghaladja a képességeimet.....
Na, már megint hülye voltam (megint rosszul állítottam be a műszert) A helyes érték: 17,7 és 18,5 között alapjáraton. Tehát ha jól értelmezem a korábban kapott instrukciókat, akkor a fesszabályzó a szar. De...a képen is láthatjátok, hogy nem a rávaló van rajta...Viszont, ha rávalót vennék, annak van egy csatlakozója amit bele kell dugni. De itt a vezetéken nincs olyan.....egyszóval ezt megmókolták rendesen Úgy látom mindenképpen el kell vinnem szerelőhöz....a büdös tetves édesanyját a reteknek aki így csinálja meg.
A 12.3V az a nyugalmi kapocs feszültsége az aksinak, ami még éppen hogy elmegy. A töltő feszültséget leírták a kollégák korábban.
Ne tévesszen meg, hogy a rendszer névleges(!) feszültsége 12V! Működés közben ez jó esetben ennél több.