Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nagyon hasonlít az én motoromre , a motorost nem ismerem, de ránézésre elég nagy szíve van
itt lehet még látni hasonlókat
link
ismerős valakinek?
Ha van műbizonylatod is akkor majd mást fog kérni :-)

Születési kivonatot vagy valamit :-)
Köszi! E betű benne van, de múltkor itt egyik fórumtárs azt mondta tőle műbizonylatot kértek.
Hát az semmiképp nem árthat a motor elektronikájának ha minden csatit át rágsz és mondjuk be fújkálod Contact sprével,de szerintem kezdésnek mérd meg a tekercs kivezetéseket a testhez ellenállás mérővel...ha esetleg ezt már megtetted csak esetleg nem olvastam akkor bocs,egyébként az értékek amiket írtam pusztán arra alapoztam,hogy az autóknál az a szükséges töltés és mint írtam szerintem itt is annyi kell mert ez is 12 V-os rendszer.szerintem 1-2 tizeddel nem kell foglalkozni,bár egyszer egy munkatársam kocsiján kerek 2 tized miatt nem működött jól a navigáció...De ez motor és ráadásul Honda szóval nagy baj nem lehet
igazán nincs mit. Nekem egy cbr 900 as barát segített a dolgokban és én is hitetlenül álltam hozzá már már halálfélelmem volt h minden jó és mégse jó a vége...Nem véletlenül volt a generátor is a kezembe már :D
Sziasztok!

Ha jól emlékszem bury volt aki tud alkatrészeket szerezni jóárasítva vagy ki? Érdekelne egy gyári áttételű láncszett azsem baj ha erősebb.

ruttu2 kukac gmail pont com

Ha esetleg ide is írnál :)
Kösz a segítséget mindenkinek, a leírtak szerint fogok tenni.
ja még valami... nekem fordulattól függetlenül 14 fölött marad a fesz és max 0.2-03 tizedeket különbözik gázrántáskor majd minden fordulaton beáll viszonylag egyformára.
Erősen gondolom hogy ha szétszeded a csatlakozókat és mindent kitisztítasz akkor megjavul a dolog ha gondolod van egy rosszabb minőségű videóm youtubeon ahol mérem a fesszabályzót és mutatja h mit kell látnod. Ami még NAGYON lényeges és bagatel f@szság amúgy: gravírozóval az akksisarukat belül érintkező felületen réztisztára csiszoltam majd az akku ólomtőkéit szakszerűen szikével krómra vakartam majd így húztam össze. de egyébként majdnem ugyan azt mértem hiba állapotban amiket te írtál és a leírt javításaim óta fullos minden :)
Bekecs szerint 13,9 - 14,4 között kellett volna lennie alapjáraton. 3500 - 4000 fordulaton volt 12,9 -13,2 emlékezetem szerint. Nem hiszem, hogy ez vezeték ill. csatlakozó hiba lenne. Vagy mégis?
Azt mondjuk inkább merítésnek nevezném, nem töltésnek.
Nálam alapjáraton, felkapcsolt tompított (halogén)lámpával 11,9 volt volt a töltés. Lámpa nélkül (ha jól emlékszem)12,4 v. 12,7.
Alátámasztom. és annyi még hozzá h én ezeket a méréseket csináltam 1 hónapja és a gyári adat szerint 0 és 1 Ohm közti érték mérhető bármely 2 sárga közt. Ez mindegyiknél szépen 0.3 Ohmra állt nekem. Ennyi a saját tapasztalat.
Nem leszek népszerű, de én nem bánnám ha a hangos(!) kipufogóra valóban rászállnának.
Csak ma: Eszem a palacsintámat a mátraházi parkolóban, éktelen zaj, Tuonos-s egykeréken az úton el. Ha elképzelem, hogy átlag Józsi egy becsületben ledolgozott hét után a kölykével kijött a természetbe (az ott vastagon természetvédelmi övezet), és ilyenek szaggatják a dobhártyáját, megértem, ha nem szeret minket.
Hazafelé M3 bevezető. Valami krúzer fordult a Szerencs utcáról elém. Valójában nem akartam én sem gyorsabban menni, de a bukóban fájt a fülem az éktelen recsegésétől, így kénytelen voltam megelőzni, mert fájt a zaj, amit csapott.
Itt lakunk az M3 kivezető közelében. Nyitott ablaknál lehet aludni alapvetően, elmehet ezer jármű, nem gond. De elég egyetlen én-vagyok-alegfontosabb-a-világon-akármekkora-zajt-csaphatok paraszt (bocsánat a becsületes földművelőktől!), és felveri a környéket.

Szeretek gyorsan menni, ringen lapon fordulni (amennyire tőlem telik), de belátom, hogy ha mindenki megengedi magának, hogy szarjon a másikra zajjal, akármivel, akkor ez egy szar, élhetetlen világ. Igen, ez a hajnali flex-re, harangozásra, ablak alatt részegen ordítozásra is igaz. De erre is.


Még hozzáteszem, hogy egy CBR-rel egyébként legalább lehet őrlángon osonni nyitottabb dobbal is. A szuperlotyók meg a csopper/krúzer brigád az, akiknek a nyitott csövéből minden kipufogó ütemben dobhártya szaggatás tör ki (meg a városban nyelező speed-esektől is)
Megjöttek a karooooook imááádom
Üdv!
Ha jól értem járó motornál a generátor fázisai (egyenként) és a test között kell mérni a feszültséget.Ugye?
2000 es 600f -em nek ugyanaz a baja volt. Mutatott olyat is h alapjáraton is már kisebb volt a töltés mert 13.06.és 13.67 között mozgott de gázra lement még 12.3 ra is. Erre egy tőlem okosabb elmagyarázta h a gyorsuló szikraképzés miatt a gyujtótrafók veszik el az amugyis gyér töltést. Szétszedtem minden csatlakozást a fesszabályzótól a generátorig. generátort is kézbevettem megnéztem a tekercsdrót és a vezeték (3 sárga) forrasztásait. minden csatlakozóz műanyagából kipattintottam a réz sarukat és ujrakrimpeltem sőt meg is forrasztottam. és a töltésem visszatért. Amerikai modell lévén nekem lámpakapcsolóm sincs ráadásul még a szélességjelzők is mennének az indexben így kicsit magasabb 14.8 at is tudok így ha minden le van kapcsolva. Lámpával (35w xenon) 14.4. Lényeg h érdemi javítás nem volt max annyi h közvetlen a fesszabályzó előtt a beérkező vezetékekből elcsíptem kb másfél centit amit még engedett mert ott gyanúsan barna volt a vezeték burok és csak ezután jöttek uj saruk.
Köszi szépen a linket már rendelem is. ;-)
Részvételi feltételek:

link
Én 23.-án megyek a délutáni 90 perces kezdőre a H.ringre. 15.000 Ft. Bőrruha, bukó, csizma, kesztyű kötelező.
Irányjelző motorra nem kötelező, az integrált lámpa nem szabályos, mert nem lehet egymáshoz olyan közel a két irányjelző a jobb és bal oldali.
Rémhír, de nem szabályos ha nincs benne "E" jel és nem a te motorodra gyártották...szóval örülni kell amíg nem szólnak érte.
Ha lehet akkor én is kérdezek tőled
Nagy gond az ha nincs hátsó indexem, helyette integrált indexes hátsó lámpám van?