Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinált már motorokat is, gondolom....akkor jó lenne, meg az utca neve is
Tudnék neked szerelőt mondani de faszkalap az ember. én meg nem csinálok neki forgalmat ;-)
utcánk elején van autóvillamosságis aki penge. nálunk már bizonyított. gondolod megadom a számát.
inkább szerelő és szerelő közt.
Nem csak terád gondoltam (bárki aki olvassa), egyébként a munkadíj tekintetében is vannak különbségek motortípusok közt?
Ha én azt tudnám.
Nem régebbi japo gépem van.
Akkor már csak keresnem kell egy szerelőt d.újvárosban.... . Mekkora munkadíjra számíthatok?
Nem akkora gond mint elsőre látszik.
Ha fesszab at tizenpárezerért vehető utángyártott jobb mint a gyári tipus a www.kelle.hu oldalon a gyártótól.
Ha a generátor akkor macerásabb de kiszedve ujra lehet tekercselni.
Ki kell mérni hogy melyik a gond.

Amúgy jellemző a 2000-es évek japoira.
Na, kimérettem az akksit. Sajna nem annak van baja. Nincs töltés
Ja.
Az mit jelent, hogy beesik a körforgóban? Kocka a gumi és hirtelen átdől, v. mi?
Azta qrva, nem semmi!
Erre csúnyán rábasztam.

úgy elvert a jég mint a szart.

pilot power 3 jól vizsgázott. 140-el előzgettem a kamionokat.
Félelmetes volt :-)
ma kawaroghatunk egyet.

nálunk fasza az idő
Hy!Ha érdekel még a kuplung 25-ért odaadom kompletten.30 259-0547
Hát valami rendeletet beszélnek erről... Nem tudok pontosan idézni belőle de azt hiszem az a lényege, hogy az irányjelzők egyértelműsítése céljából minimum 30 centiméter távolságra kell lennie a 2 oldalnak egymástól. Ez a lámpán belül ugye nincs meg, de ha lenne külön index is azzal mehetne párhuzamosan kötve csak úgy már lényegét veszti szerintem.
Gyári szerelésű D221-el szinte mindenki pofára esett.
Pedig sportmax volt.
Mondjuk amikor kijött az első Pilot Road széria akkor ugyan úgy dicsőítették mint most a 3-mast... és nem is volt olcsó. Nyilván nem olyan jó mint az újak, de azért orra esni se fog vele senki a gumi hibájából. Emlékeim szerint láttam ilyet GSXR-eken is a 2000-res évek elején.
Ja.............
A Road 1 nem cbr-re való.
De kezdésnek használja el nyugiban.
Egyébként meg gumiból inkább csak azt lehet megítélni hogy ki mennyire tud(hat) jól, lendületesen motorozni, a sebességét viszont ember nincs aki ránézésre megmondaná.. valamint nagyon eltérünk már az eredeti kérdéstől is
Én meg olyat aki lábon ment Alsóörsre.
Én meg láttam olyat akinek kisebb volt a majrécsíkja adott szakaszon, mint nekem, és mégis én voltam a gyorsabb...
Ne gondolj űrsebességre.
Nekem is menne ha nem lennék ilyen lúzer.
Láttam számtalan embert aki gyorsabb kanyarban nálam és nálam is leér a peremig a PR2.
De utcán hova kellhet több? Egyáltalán ki lehet használni? (A Divit nem tudom hova lehetne jobban dönteni.. mert itt már a lábtartó is karcolt...meg az idom meg minden) Meg szerintem (nekem legalábbis) nem mindegy hogy egy 70 ezer forintos gumiszett 10 vagy 15 vagy óvatosan(ilyet nem tudok) akár 20 ezer kilométert bír ki (jó menettulajdonságok mellett. Hamar melegszik, még mínusz fokokban is és jó vizes úton) Egyébként meg becsapós a gumikép, gumija válogatja. A Divire már eléggé soványnak számító BT45 például elöl széléig volt koptatva, míg hátul elég sok maradt érintetlenül a szélén.. addig ez a PR2-vel fordítva van, pedig kb ugyan olyan vehemenciával motoroztam azzal is, és gyanítom hogy egy harmadik típus megint más képet mutatna.
Nos evvel van észrevételem.
Azt azért vedd figyelembe hogy ahol a divi és a pr2 így néz ki az még nem az allja a döntésnek.
Most van összehasonlítási alapom.Fenn volt a rosso 2 és most a PR2.

Ott ahol pár mili marad a szélén a PR2-nek a Rosso 2 nél még van egy jó centi.És nem változtatok stílust ugyanazal a lendülettel ugyanabban a kanyarban megyek.
Na és nem vagyok egy fenegyerek a csizma sem ér le.
Simán menne lejjebb is.

Tehát lazán egy sportgumit is ki lehet jobban használni.

Attól függetlenül marad a PR2 valszeg.
A PR2 és a motor határai. Szerintem utcára felesleges luxus ennél jobban kopó gumit feltenni.. Még pár kép a gumiról: 1 és 2, a kigyorsítások kicsit elnyalták a szélét, de legalább kb ugyan úgy kopik a teljes felületén, persze vegyes használat esetén, csak kanyargászáskor valószínűleg hamarabb elfogyna a széle mint a közepe.