Ejha, akkor ez fura dolog minden esetre. Ha injektoros gep lenne,startbol azt mondanam,hogy mapping problema, de igy karbis gepnel...hmm. Letezhet hogy valami gubanc az airbox kornyeken jelentkezik? Nezd meg hogy nincs e lecsuszva a szivocsonk az airboxroll.Valami a levego ellatassal van szerintem, mert nagy sebessegnel jelentkezik ez a problema csak,ahogy latom, es akkor valahogy nem kerul eleg levego a benzinbe, amibol kovetkezik a tokeletlen eges,erovesztes, stb.
Hát ha minden fokozatban elmegy tiltásig akkor nem hinném hogy üzemanyag probléma lenne mert akkor minden fokozatban csinálná meg a fura, hogy hatodikban nem megy de visszarakva ötödikbe ismét húz szabályzásig
Kigyorsítok 2-3-4-5 (A gázt nem veszem vissza) és mikor 5.-ből olyan 12.000 környékén felváltom 6.-ba akkor ugyebár visszaesik kicsit a fordulat és elkezd elfogyni belőle az erő, a fordulat kezd vissza esni, de ha vissza rakom 5.-be akkor újra erőre kap és megint ki tudom pörgetni rendesen.
De ha csak 6.-ból kezdek el kigyorsítani akkor is ugyan ezt tapasztalom hogy olyan 9-10 ezres fordulatnál elkezd elfogyni...
Csak 6.-ban felső fordulatszám tartományban jelentkezik ez a dolog .
A többi fokozatot teljesen tiltásig pörgeti
Ha jól tudom nem te vagy az egyetlen szerelő dunaújvárosban. nem kell magadra venned amit írtam. újvárosban van 4-5 szerelő. de általában szokták tudni kiről van szó. ha tippelned kéne lehet te is beletalálnál.
Szia, ugy erted , hogy kigyorsitasz 2-3-4-5-6 es 6ban elengeded a gazt, meg 6bol probalsz visszagyorsitani? nekem is F2-van, es nalam is az van,h kihuzatom rendesen, es ha 5-6 ban visszaengedem a gazt,es probalok ragyorsitani,akkor megtorpan egy kicsitt. En aztmondom, h uzemanyag ellatas,es lendulet kerdese Hatha valakinek van tobb otlete
te is meg tudod mérni mi a rossz.
megkeresed a fesszabályzódat ami valószinüleg az ülés alatt van.
kell lenni a csatiban 3 sárga vezetéknek az a generátor három fázisa.
a három sárga vezeték között megméred az ellenállást.
kb egyformának kell lenni. utána megméred a motor vázához azaz testhez képest is itt nem szabad semmit mérned "vételennek kell lennie. ha minden rendben van akkor átkapcsolod a müszeredet váltófeszültség mérésre és beinditod a motorodat és a lehuzott vezetékek között megméred a feszültséget ha jó minden akkor fordulaton akár 17 ,20 voltot is mérhetsz ha ez igy van akkor a generátorod jó és csak egy szabályozót kell rá venned.
üdv egy faszkalap szerelő dunaújvárosból ja üdözlőm a faszkalapozó kolegát " akkor ki is a faszkalap?
Sziasztok!
CBR600 F2-vel kapcsolatban lenne egy kérdésem... Hátha itt tudja valaki hogy mitől produkál egy számomra elég érdekes jelenséget.
No a probléma az lenne, hogy néha azért el szoktam engedni jobban a gépet hagy szaladjon kicsit és azt vettem észre rajta, hogy 6. fokozatban olyan 9-10 ezres fordulat környékén (kb 180 km/h) elkezd elfogyni belőle az erő a fordulat vissza esik...?
De ha vissza tolom 5.-be akkor megint szépen pörög tovább tiltásig is!
A jelenség engem arra emlékeztet mikor alacsony benya szintnél elkezd kicsit darabosodni jelezvén, hogy át kell váltani tartalék állásba.
Továbbá kizárnék pár tényezőt segítség képen!
Tavalyi szezonban kapott új D.I.D. vezérműláncot + feszítőt, új D.I.D. láncszettet , 4 új NGK gyertyát CR9EH9
A levegőszűrőt mostani szezon elején ellenőriztem tiszta és jó állapotú, kb. 3 hete volt karbi tisztítás és szinkron!
A jelenség a szinkron előtt is megvolt már...
Az az érdekes hogy azok a gyertyák amiket kiszedtünk belőle (azokkal vettem) CR8-asok voltak...
A Fireblade-del már tavaly eljutottam oda, hogy a hátsó gumi kigyorsítási sávja az oldalán hamarabb fogy el, mint a közepe. Ma vettem új első gumit, mert a mostaninak a jobb oldalán egy 2 cm-es sávban eltűnt a radius. Mindenhol van még rajta minta rendesen, főleg középen bőségesen.
A gumiról még azt kell tudni, hogy D211 GP (azt hiszem, Medium), DOT számos, E jelzéses, mintás, abszolút street legal, viszont ereszt kb. napi 0.1 Bar-t. Nem defektes, nem volt javítva, a D211-gyel ez néha előfordul, hogy álltában ereszt egy kicsit.
Tartaléknak tervezem eltenni, de ha valaki kipróbálná, milyen egy ilyen, 2 doboz Guinness-ért viheti. Utcán gyak, nem fogod tudni eltüntetni a mintát ott, ahol nekem már "tompa".
Mondjuk olyan 10-15 fokos aszfalt hőmérséklet alatt nem hozza igazi önmagát. Télire nem ajánlom.
Mivel 9 rugó volt használtban és van egy fasza körforgó a melóhelyre menet nem aggódom.
Van 2 mili minta középen és PR2.
Ha 3e-ret kibir vászonig már megérte bőven.
ja, én is így gondoltam. Bár azt mondják, ha egy gumi kockásra kopott, az kuka, mert amíg odaérsz a kanyarig, addig kopik a közepe is, szóval sosem lesz az igazi...
Utánfutón fel kéne vinnem Kakucsringre, aztán adj neki
600F-et sajnos nem láttam tegnap kint a nyílt napon (pedig egy Hornet pl. a gyors csoportban is megállta a helyét szépen). Nekem azért megvolt a szezonkezdő, sete-suta átmozgató edzés.
A képen látható 600 F1 alkatrészei egyben vagy darabonként eladók, egyben 35eFt,de megegyezünk...lehetőleg telón keressetek:30 259-05-47