Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!
A képen látható 600 F1 alkatrészei egyben vagy darabonként eladók, egyben 35eFt,de megegyezünk...lehetőleg telón keressetek:30 259-05-47
Értem akkor azokat kéne cserélni? Gondolom akkor már a rugókat is........
Szerintem kopottak a lamellák.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy lehet-e állítani a kuplungon hogy ne az utolsó 1cm fogjon? Ha igen akkor hogyan?

Köszi szépen előre is a segítséget!

2002 Honda CBR 600 FS

( a karnál a holtjátékot már beállítottam)
Ejha, akkor ez fura dolog minden esetre. Ha injektoros gep lenne,startbol azt mondanam,hogy mapping problema, de igy karbis gepnel...hmm. Letezhet hogy valami gubanc az airbox kornyeken jelentkezik? Nezd meg hogy nincs e lecsuszva a szivocsonk az airboxroll.Valami a levego ellatassal van szerintem, mert nagy sebessegnel jelentkezik ez a problema csak,ahogy latom, es akkor valahogy nem kerul eleg levego a benzinbe, amibol kovetkezik a tokeletlen eges,erovesztes, stb.
Hát ha minden fokozatban elmegy tiltásig akkor nem hinném hogy üzemanyag probléma lenne mert akkor minden fokozatban csinálná meg a fura, hogy hatodikban nem megy de visszarakva ötödikbe ismét húz szabályzásig
Szia!
Nem, nem jól értelmezted...

Kigyorsítok 2-3-4-5 (A gázt nem veszem vissza) és mikor 5.-ből olyan 12.000 környékén felváltom 6.-ba akkor ugyebár visszaesik kicsit a fordulat és elkezd elfogyni belőle az erő, a fordulat kezd vissza esni, de ha vissza rakom 5.-be akkor újra erőre kap és megint ki tudom pörgetni rendesen.

De ha csak 6.-ból kezdek el kigyorsítani akkor is ugyan ezt tapasztalom hogy olyan 9-10 ezres fordulatnál elkezd elfogyni...

Csak 6.-ban felső fordulatszám tartományban jelentkezik ez a dolog .
A többi fokozatot teljesen tiltásig pörgeti
Ha jól tudom nem te vagy az egyetlen szerelő dunaújvárosban. nem kell magadra venned amit írtam. újvárosban van 4-5 szerelő. de általában szokták tudni kiről van szó. ha tippelned kéne lehet te is beletalálnál.
Szia, ugy erted , hogy kigyorsitasz 2-3-4-5-6 es 6ban elengeded a gazt, meg 6bol probalsz visszagyorsitani? nekem is F2-van, es nalam is az van,h kihuzatom rendesen, es ha 5-6 ban visszaengedem a gazt,es probalok ragyorsitani,akkor megtorpan egy kicsitt. En aztmondom, h uzemanyag ellatas,es lendulet kerdese Hatha valakinek van tobb otlete
te is meg tudod mérni mi a rossz.
megkeresed a fesszabályzódat ami valószinüleg az ülés alatt van.
kell lenni a csatiban 3 sárga vezetéknek az a generátor három fázisa.
a három sárga vezeték között megméred az ellenállást.
kb egyformának kell lenni. utána megméred a motor vázához azaz testhez képest is itt nem szabad semmit mérned "vételennek kell lennie. ha minden rendben van akkor átkapcsolod a müszeredet váltófeszültség mérésre és beinditod a motorodat és a lehuzott vezetékek között megméred a feszültséget ha jó minden akkor fordulaton akár 17 ,20 voltot is mérhetsz ha ez igy van akkor a generátorod jó és csak egy szabályozót kell rá venned.
üdv egy faszkalap szerelő dunaújvárosból ja üdözlőm a faszkalapozó kolegát " akkor ki is a faszkalap?

Üdv
Köszi az infó
Nem megy el huszezret.
Talán 15-öt.
Újonnan 40 ezer, és elmegy húszezret....

Ehhez képest a 9 rugót soknak tartom.

Na ezért nem veszek használt gumit.
Ehh..........olyan szivárgósom már van egy.
Kellene egy hátsó szivárgós hogy legyen egy pár.
Elso.
Hatso?
Amugy a perem menten ereszt.
Sziasztok!
CBR600 F2-vel kapcsolatban lenne egy kérdésem... Hátha itt tudja valaki hogy mitől produkál egy számomra elég érdekes jelenséget.

No a probléma az lenne, hogy néha azért el szoktam engedni jobban a gépet hagy szaladjon kicsit és azt vettem észre rajta, hogy 6. fokozatban olyan 9-10 ezres fordulat környékén (kb 180 km/h) elkezd elfogyni belőle az erő a fordulat vissza esik...?
De ha vissza tolom 5.-be akkor megint szépen pörög tovább tiltásig is!
A jelenség engem arra emlékeztet mikor alacsony benya szintnél elkezd kicsit darabosodni jelezvén, hogy át kell váltani tartalék állásba.

Továbbá kizárnék pár tényezőt segítség képen!
Tavalyi szezonban kapott új D.I.D. vezérműláncot + feszítőt, új D.I.D. láncszettet , 4 új NGK gyertyát CR9EH9
A levegőszűrőt mostani szezon elején ellenőriztem tiszta és jó állapotú, kb. 3 hete volt karbi tisztítás és szinkron!

A jelenség a szinkron előtt is megvolt már...
Az az érdekes hogy azok a gyertyák amiket kiszedtünk belőle (azokkal vettem) CR8-asok voltak...

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv Zsolt
A Fireblade-del már tavaly eljutottam oda, hogy a hátsó gumi kigyorsítási sávja az oldalán hamarabb fogy el, mint a közepe. Ma vettem új első gumit, mert a mostaninak a jobb oldalán egy 2 cm-es sávban eltűnt a radius. Mindenhol van még rajta minta rendesen, főleg középen bőségesen.
A gumiról még azt kell tudni, hogy D211 GP (azt hiszem, Medium), DOT számos, E jelzéses, mintás, abszolút street legal, viszont ereszt kb. napi 0.1 Bar-t. Nem defektes, nem volt javítva, a D211-gyel ez néha előfordul, hogy álltában ereszt egy kicsit.

Tartaléknak tervezem eltenni, de ha valaki kipróbálná, milyen egy ilyen, 2 doboz Guinness-ért viheti. Utcán gyak, nem fogod tudni eltüntetni a mintát ott, ahol nekem már "tompa".
Mondjuk olyan 10-15 fokos aszfalt hőmérséklet alatt nem hozza igazi önmagát. Télire nem ajánlom.
Mivel 9 rugó volt használtban és van egy fasza körforgó a melóhelyre menet nem aggódom.
Van 2 mili minta középen és PR2.
Ha 3e-ret kibir vászonig már megérte bőven.
Lassan járj tovább élsz
ja, én is így gondoltam. Bár azt mondják, ha egy gumi kockásra kopott, az kuka, mert amíg odaérsz a kanyarig, addig kopik a közepe is, szóval sosem lesz az igazi...

Utánfutón fel kéne vinnem Kakucsringre, aztán adj neki
Kanyarral szándékszom ha van rá időm.
Kéne pár klasszikus túra.
Mivel gyalulod le?

Én is hasonló cipőben járok, bár a közepét én használtam el.

A bejárás miatt ( napi 110 km) gyorsabban fogy a közepe, mert viszonylag kevés a kanyar.

Tudom, el kéne menni szerpentinezni többször....
Azért elég jól lapra raktad.
600F-et sajnos nem láttam tegnap kint a nyílt napon (pedig egy Hornet pl. a gyors csoportban is megállta a helyét szépen). Nekem azért megvolt a szezonkezdő, sete-suta átmozgató edzés.