Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kakucson elvileg igen.H.ringre bőr kell.
pohi: Tényleg rászálltatok a sportkipufogókra vagy ez valami újabb rémhír csak?
Egyre jobban érik a gondolat bennem, hogy elmennék egy pályanapra meghajtanám a gépet. Cordurában felengednek? Van még valami megkötés, aminek meg kell felelni?
Brembonál nekem úgy oldotta meg a majom kínai a dolgot hogy belljebb nyomta a dugattyút.Nem a kar ment kijjebb.Vagyis nem eléggé.Ezért ha betekertem szorult ha ki akkor meg rövid volt az úthossz.Nem fogott eleget a bekoppanásig.
Majd ha lesz időm tökölni módosítom mert pár milin múlik.
Nekem tökéletes. Mi lehetne gond. Egyik oldalt bowden a másik oldalon meg ugyanúgy nyom mint bármi más...
Brembo-hoz akkor brembo kell.
Brembohoz nem ajánlom.
Én beszívtam.
Ilyen:

link
Én ezért vettem a Kínaiaktól fék és kuplung kart. Jó közel hozza az ujjadhoz a nyomáspontot. 12-15.000 között mozog a szett.
Sajnos így vagyok vele én és még szerelő haverom is...
Mind a ketten csak pislogunk, hogy mi okozhatja...

Köszi előre is az érdeklődést!
Haver, oszinte leszek, meg ilyen tipusu problemat hallottam meg soha eletemben....hatha valamelyik oreg rokanak van valami otlete.Azert meg erdeklodok a baratoktol is,hatha valaki tud vmi gyogyirt a bajra
Igen próbáltam...

Alacsony vagy közepes fordulaton probléma nélkül megy 6.ban.
Csak magasabb fordulaton jelentkezik ez a dolog.
Ami olyan 9-10 ezres fordulat környéke.
Azt nem nagyon tudod megcsinálni, annyit lehet "engedni", hogy nagyon picit "lazábbra" hagyod a bovdent a karnál lévő állítóval, de az sem a legegészségesebb. Majd hozzáerősödik az a kéz is De az is lehet, hogy erre is már kitaláltak valamit.
Probaltad e mar, hogy alacsony konstans sebessegel hajtani 6ban Kb 80 90 km/h ? Vagy 6ban, pl 4000 fordulatrol gyorsitani? akkor miket csinal?
Igen így van!
Nem hogy nem gyorsul tovább de elkezd elgyengülni és esik vissza a fordulat és a sebesség is...
Az mindegy neki, hogy kuplunggal vagy anélkül váltom 6.ba már azt is kipróbáltam...
Na akkor egy kicsitt fussak neki ujra a kerdesnek 6ban 180nal megtorpan, de ha visszalovod 5be, 200ig is gyorsul. Na mar most, ha 200ban vagy,es egy "gyorsvaltassal" 200nal, feldobod 6osba, akkor nem gyorsul tovabb?
Ok értem! Igazából annyi lenne a lényeg, hogy amikor engedem ki a kart akkor már előbb engedjen ne csak a legvégén. Asszony keze pici és neki nehezebb így kuplungolni.......
kocsit motorral összehasonlítani 230 felett tud az fs
Utána is 1cm lesz az a szakasz amin fog ;) sok csodára ne számítsál
Ok köszi akkor megnézem ott!
Mikor télen megvettem akkor is ilyen volt.
Az nem olyan biztos a hatodik sebességi fokozatban általában már nem tudod szabályzásig húzni hacsak nincs leáttételezve, amúgy az én autóm is 4-ikben többet megy mint 5-ikben mégsem rossz csak épp 5-ikben már nincs erőtértálék és ha 4-ikben kihuzatom szabályzásig nekirakom az 5-iket elkezd egy bizonyos sebességig visszalassulni
Csak az az érdekes hogy most 6.ban olyan 180 környéke megakasztja emiatt a jelenség miatt de ha vissza szúrom 5be akkor simán elmegy 200ig.
Ha kevés lenne a levegő neki akkor 5.ben nem menne többet mint 6.ban. legalábbis erre csak így józan paraszti ésszel következtetek.
Eddig jó volt?
Várd meg azért, hogy más mit mond. de szerintem kopott azért zár össze későn.
ha szettben cseréled az a tuti. viszont az drága. rugót érdemes mert nem nagy tétel.
Lenet a kuplungnál is lehet variálni rajta még, csak takarja az idom....