Offolok egyet. Most van egy újabb problem....ma felragasztottam (ragasztottam volna) a vásárolt Honda feliratos felni csíkokat. Röviden vázolom a helyzetet.
Mindkét kerék mindkét oldalára felragasztottam 2 csíkot és 2 feliratot. Azonban amikor próbaképpen odamértem a harmadik csíkot és a harmadik feliratot kiderült, hogy 35 mm átfedés van. A csíkokat és a feliratokat pontosan 7 mm-re ragasztottam egymástól (lemértem mindegyiket). Ha a csíkokat és a feliratokat közvetlenül egymás mellé ragasztottam volna akkor is lenne 14 mm átfedés (35-3X7=14). Amikor az első feliratot feltettem az első csík mellé feltűnt, hogy a felirat jóval szélesebb, de gondoltam ennek ilyennek kell lennie. Szerintetek mennyire gáz, ha a harmadik csíkból levágom a fölösleges részt. (Aszimmetrikus lesz a csíkozás)
Nekem azért kellene leginkább egy sportdob, mert menet közben nem hallom a motor hangját. Az sem elhanyagolandó, hogy gyönyörű hangja lehet akár egy Martin dobbal is.....mi ez a rózsaszín köd?!
Nekem marad a gyári.
K...a jó hangja van................és nem baxogatnak.
A dupla arrow-k árát meg (600 euro) eltúrázom.Már megvan a mentrend is mi hova kerül.
Ha vennék sportdobot, nekem is azért kellene "E" betűs, ha netán átugranék a sógorommal a "sógorokhoz", akkor ne kelljen a fejem vakarni. Meglátjátok eljön még az az idő itthon is, hogy a rendőrök dB mérővel fognak mászkálni
Az enyém sem eredeti van benn E betű meg egy rahedli szám hangtompító meg gyári dob sem volt a motorhoz, hangtompítót csináltam hozzá műszakira beleraktam már másodszor vittem műszakira mind a kétszer máshová sehol nem szóltak egy szót sem
Azt nem értem,hogy miért ragaszkodnak az E betűhöz...ki lehet herélni 1 dobot problémamentesen úgy,hogy rajta van az E betű... És ebben a dologban is a papírformára sarkítják ki a dolgot és nem a lényegre.Szerintem ez is csak simán a pénzszedési folyamat része mint a kutya csippek...lassan jobban járnánk ha simán gyűjtést szerveznénk a honatyák számára és akkor nemkéne ez a sok formális cécó És sajna igazad van Zoli,ha muszáj le szedem a dobot mert nincs egyetlen fölös forintom sem amit átadnék a rendőrségnek,csak akkor a minőségi Yoshimura dob helyett fel kell majd pattintanom valami neve nincs gagyit amin van E betű...tiszta vicc
Nekem az a problémám,hogy semmilyen E betűm nincsen sehol nem még,hogy műbizonylatom lenne...Márpedig nagyon tetszik a dob és nem fogom levenni én sem...
Én Akrapovic-csal vettem, nincs az az isten, hogy levegyem róla! :D Van E betűm és tompítóm, de nincs műbizonylatom. Akit zavar az komolyan bekaphatja a végét, aztán húzgálom a gázt! :D
Gyárit is megkaptam a motorhoz, de jó lesz az majd eladásnál pluszként említve.
Lehet megunja. Vannak ilyenek az a lényeg hogy jó legyen. Ne csak az E betűt nézd legyen műbizonylat is. Ha tompító is van az se baj. Ha vennék ilyet vennék de én ezzel a dobbal vettem a vasat.
Igen.
Nézegettem már többet is itt az apróhirdetések közt, de....hát, szóval én is "E" betűset szeretnék. Meg némelyik úgy hirdeti, hogy pl "pár v. 5-6 ezret ment a motoron". Nem értem, hogy akkor miért veszi le?
Újonnan 100 felett van de használtan lehet venni jó áron. Pityu barátunk 50 körül vette úgy emlékszem. De jobb volna ezt a kiput megoldani csak utólag nem tudom honnan tudok szerezni műbizonylatot.
Szerintem keverve vannak a dolgok. én sem vagyok biztos de ha logikusan átgondoljuk akkor így van:
műbizonylat. ezt a gyártó adja ki, hogy az xy dob xyszámú akármi megfelel az eu szabvábyoknak és használható közúton. meg talán benne lehet, hogy mekkora decibelt tud.
ha kocsit sötétítessz akkor is kapsz műbizonylatot amit vizsgán be kell mutatni. az más kérdés, hogy le se szarják. meg fényt mérni se láttam még senkit. de volt olyan, hogy műszakin átment és pár hétre a rendőr levetette utcán a fóliát előlről...
na mind1.
engedélynélküli átépítés. ez az amikor motort cserélsz. sedanból kabrió lesz. ilyenek. ehhez be kell ballagnod és engedélyt kérni meg egy csomó szopás. ezért nem látni papíros 1es krézi dízel golfot. vagy ha igen akkor drága nagyon.
ha indexet cserélsz akkor se kell engedély. viszont a műszakin ugatnak érte. az e betű meg a számok szart se érnek. talán annyit, hogy ha ugat a rendőr és tuti fix, hogy eredeti nem babrált a kipuf akkor nem hagyod magad és azt mondod jelents fel. és akkor van pár heted beszerezni a papírt. De ilyen esetben nem biztos, elenged.
Ez annyira vicces, nekem amcsiból hozott yoshi van rajta. Még nem tudtam mi a dörgés, hát simán elvittem a mozaikba vizsgára (2-3 éve), persze a db killert beleraktam és úgy egyébként szerintem majdnem halkabb, mint a gyári. Annyi volt, h a vizsgabiztos minden motoron húzott egy gázt és meghallgatta, simán továbbengedett.
Most áprilisban voltam a GS500-al, szintén mozaik, gyári dob, egy kicsit ki van herélve, de a hangján alig veszed észre, csak aki ért hozzá. Ha nincs hátszelem simán megvágtak volna, ő is a műbizonylatot kérte volna. Egyébként engem is érdekel ez az E betű és bizonylat, ha vki leírná rendesen.
Szerintem ez is olyan, mint a pótégő készlet meg az eü csomag, végre bele lehet kötni vmibe. Persze, ha vmelyik 200dB-vel szól, azt ne engedélyezzék, de azért ezek neves gyártók által gyártott cuccok és mellesleg nem olyan sokkal hangosabbak, mint a gyári. Arról nem is beszélve, h mióta fent van sokkal hamarabb észrevesznek és jobban figyelnek. Mondjuk én nem húzom városban tiltásig, h mindenki hallja, h jövök.
Mindkét kerék mindkét oldalára felragasztottam 2 csíkot és 2 feliratot. Azonban amikor próbaképpen odamértem a harmadik csíkot és a harmadik feliratot kiderült, hogy 35 mm átfedés van. A csíkokat és a feliratokat pontosan 7 mm-re ragasztottam egymástól (lemértem mindegyiket). Ha a csíkokat és a feliratokat közvetlenül egymás mellé ragasztottam volna akkor is lenne 14 mm átfedés (35-3X7=14). Amikor az első feliratot feltettem az első csík mellé feltűnt, hogy a felirat jóval szélesebb, de gondoltam ennek ilyennek kell lennie. Szerintetek mennyire gáz, ha a harmadik csíkból levágom a fölösleges részt. (Aszimmetrikus lesz a csíkozás)