Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja én sem szívesen hagyom ott sehol de hál isten autószerelőm meg motorszerelőm is van olyan aki mellett ott lehetek mikor csinálja és vagy viszem meg hozom vagy max 1-2 napra otthagyom de megbízok bennük!
az is igaz.

ha számolom, hogy 18ezer + gyertyák, olaj, szűrő, szimering stb stb.
Az is lehet, hogy ott van 50körül. Főleg ha bemondják, hogy hozott anyagból nem dolgoznak.
szelepellenőrzés már nekem is elférne. km órába 19valamennyi van de ugye az mesekönyv :-) amit részben én írtam

eddig csak az tart vissza, hogy ott hagyjam a motort a szervizben.

Most robogókkal foglalkozok és látom mi megy a szervizben.
Ha arra gondolok, hogy elviszem szakszervizbe és azok is így bánnak vele akkor kinyílik a bicska a zsebemben.
Egész pontosan 18 az ellenőrzés meg a korong csere 8 db kellett hozzá azt hiszem annak nem tudom mennyi db-ja idomhegesztés ja a hűtővizet meg a fékolajat le tudtam volna cserélni én is de ha már ott van meg szét van borítva megcsináltattam
A gond a korongcseréhez szét kell bontani az egész vezérlést
kawaszerviz akcióban:

-Szelephézag ellenőrzés
-Gyújtógyertya csere
-Motorolaj csere
-Első teleszkóp olaj csere
-Fékfolyadék csere
-szinkronizálás

Munkadíj Bruttó: 18.000 Ft

szerintem ez baráti volt.
az meg több.

azért mondom, hogy sok mert a fékfolyadékot, hűtővizet te is megcsinálhattad volna.

szelepellenőrzésre én is szervizbe mentem volna, 18körül csinálják talán.
Na ja de most akkor megint egy pár évig csak olajcsere meg tankolás juppijééé ja meg néha egy kevés gumi
Amúgy kíváncsi lennék hivatalos szakszerviz ezt mennyiért csinálta volna
50pénz az elég sok.
Mi ez a nagy pislogás kérem
Na megvolt a nagy szerviz szelephézag állítás jelentős eltérés nem volt amúgy de akkor már legyen gyári érték gyertya csere fékolaj csere hűtőfolyadék csere repedésnek indult fejidom hegesztés szét összeszerelés karbi szinkron 50e
FS-en kapcsolható a tompított is.
értem, volt gsx-r-em és úgy emlékszem ott le lehetett kapcsolni teljesen. Kawánál nem lehet.

Viszont nekem ha ráadom a gyújtást akkor csak helyzetjelző van, tompított nem kapcsol be. viszont ha leállítom a motort akkor tompított marad.
gyárilag a tompított mindig világít, csak a reflektorhoz van külön kapcsoló
ha ráadod a gyújtást akkor egyből felkapcsol a tompított?
nektek van külön kapcsoló amivel le tudjátok kapcsolni az összes lámpát?
"ráadom a gyijtást és nem világít a tompított"

lehet, hogy átkötötték és csak kapcsolóra működik a "tompított"

mi történik, ha ráadod a gyújtást és bekapcsolod a távolsági fény ("reflektor") kapcsolóját (anélkül, hogy a fénykürt gombját nyomogatnád)?
Na most ezt nem értem ha felkapcsolod a tompítottat működik rendesen azaz világít és ha húzod a fénykürtöt akkor ég a tompított is meg a távolsági is? Mert akkor minden jól működik az így van rendjén!
Sziasztok!Segítségeteket kérem világítás témában!CBR600F 2005!ráadom a gyijtást és nem világít a tompított!A fénykürt működik és ha a fénykürt gombját lenyomva tartom és bekapcsolom a fényszóró gombját akkor meg együtt ég mind a 2ö!biztosítékok rendben vannak!MI a túró lehet a baj?
köszi! Jól van!Most is velem volt! De most 4 kereküvel mentem (sajnos)!

De most megyek,mert fő a vacsi!( Milanoi macaroni)

báj a lesz
Én óvatos duhaj vagyok....
Jajajaja...te dudáltál, és mi a helyzet a jogsiddal?
Minden ok!

Ma voltunk d.ujvárosba , a férjemmel és észrevettelek a Vasműnél mert a siska nem volt rajtad,éppen kólát ittál,én voltam aki dudált egy piros Leonból!

üdv!

Akkor majd csak tel elott vonulok delre legkozelebb.
Még van 3 heted.....
Szombaton kora delelott tegnap meg keso este villantam at ugyhogy most nem parazok annyira.