Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oszinte leszek mester, nem en valasztottam a gumit, a gumi valasztott engem elfogyott a pilot power hatso,s surgosen kellet helyette masik,amig az egyik motoros weboldalon talaltam egy urget,aki forgalmaz hasznalt palyagumikat. Na igy lett nekem Supercorsa azt viszont megjegyezte a gumis,aki felszerelte,hogy: Baratom,ez olyan mint a ragogumi,olyan puha, vajon el fogsz tudni indulni vele? Nem ragadsz az aszfaltba vele?
azt én is utálom amikor elkezdet előzni de azért ő is elkezd...
Meg a sok majmot aki versenyezni akar. Főleg a mocskos dízelek. Füstölnek de nincs esély kigyorsításon :-)

Én idén még csak 1100körül mentem a nagymocival :-(
Elég türelmes lehetsz. Mi ma Szentendrére mentünk minden be volt dugulva nem egyszer meggyűlt a bajom a piros lámpánál való előre jutásban. Sajnos van az a kategória, aki valami lerúgott prémiumban lógatja kifelé a könyökét és röhög, élvezi, hogy nem férek el. Úgy vélem ezekkel én hiába állok le trécselni, hogy ugyan előre kéne ám engednie. Nem vagyok rá büszke, de ma egy ilyenre ráhoztam a szívbajt az biztos, le volt tekerve az ablak és a mellette lévő egy idő után észrevette magát, nagyon szépen csendben odagurultam és a mikor a lehúzott ablak és a kipufogóm egy vonalban voltak megmutattam neki, hogy szól egy Akrapovic tiltáson. Szinte átugrott az anyósülésre. Mondjuk, ha nem enged el az nem veszélyes az életemre nézve, de a mai 200 kilométeres karikában voltak meglepő húzások az autósok részéről: bevág előttünk balra, mert biztos nem látott, másik meg amikor előzöm az autósort kirántja elém a kormányt és elkezd előzni, kizárt, hogy nem hallott az okos a GSI lóf@sz Astrájában, hogy jövünk, és simán kinézem belőle, hogy azt hitte azért nem értem a seggébe, mert a GSI annyira, de annyira megy. Marhán észnél kell lenni, mert hamar megvan a baj.
Sima helyzetjelző égő
Én is akkor fedeztem fel az R1-esem szuper tulajdonságait, mikor először tettem fel pirelli supercorsa-t. Leért a térdem, visszahúztam a motor mellé a lábam és még mindig leért a térdem ezután leért a lábtartó is és kőkeményen karcolt, pedig a 2002-es verzión elég magasra tették..... azt hittem akkorát esek, de nem úgy ment tovább a motor mint ha cérnán húznák.

Szóval jó választás

Én az FS-re most Michelin power one-t rendeltem. Remélem hasonlóan jó lesz
Üdv!Olyan apró technikai kérdésem lenne,hogy f2 es műszerfalba milyen izzók ontják a fényt...remélem nem valami spéciális,mert az index izzó árán (1700/db) kicsit ki akadtam).Előre is kösz!
Szokott lenni bennuk kopasjelzo.
Okes.koszi akkor 3000et megy akartam. Kopasjelzo ezekben is van?aztán be is fejezem a kérdéseim,mert meglincselnek a hulyesegeim miatt :p
Nekem 62-63!
Csuklo, motor es gumi allapottol is fugg. En kimelobb uzemmodban olyan 5e-t mondanek ra max.
Reggel hidegben kiderul majd hazafele h mi is a helyzet :P kb hány ezer km lehet belegyurni ebbe a lágy keverékbe? Kicsitt relatív ez a kérdés mert ez csuklofuggo dolog :D
Jol tapadnak ezek utcan is ha meleg van, hidegben es esoben picit ovatosabban kell banni veluk.
Thanx!
Ott a pontbizony :D ez egy hiperulszuperul szetpalyazottt supercorsa sc1 gumi.én nem hittem benne hogy tapadhat egy gumi ennyire.valami eszméletlen hogy lehet donteni vele..
Matricák borítékolva. Holnap feladom őket annak aki kért. Ragasszatok rá azért egy vastag cellux csíkot, nehogy a mosás során megkopjon, elmosódjon.
giszo-nál a pont szerintem
Pirelli Diablo Corsa?
Egy szep szetpalyazott Supercorsa lesz ez.
Hadlam aki kitalálja hogy milyen gumit pattintottam ma fel,az ihat egy jó hideg sört a kocsmában ha fizeti
Oké, akkor nem jó.
55 körül van. Akkor lehet hogy xs-es kell vagy nem túl pontosan mértem de akkor is S-es.
Nagyon egyszerű...Mérd meg a fejed körben mérőszalaggal a homlokodnál.

Ha 57-58 cm, akkor M-es kell, ha 55-56 akkor S -es.
Hali

Lehet nem volna rossz. De nekem szerintem S-es kellene.
Nem akarok okos lenni, de én úgy tudom, hogy előre mehetsz, de az autósnak nem kötelessége helyet hagyni a motorosnak....
Szerintem Yamaha, a színéből gondolom....