ezek,pont azok a fajta éles kanyarok,ahol muszáj betöntened kicsit,h a mögötted lévő autós ne tóljon le az utról,szóval nem is kell barom módjára menni,ahoz,hogy perecelj!
nálam is előfordul. 200 az nálam azt hiszem 3. vagy 4. teligáz és ha felpattintok egyet majd csutkagáz de utána hirtelen elveszem a gázt akkor nekem is kicsit szitál. De ez általában csak ha szelesebb az idő. Gondolom engem rángat a szél, én meg a kormányt :-)
Viszont ahogy visszateszem a gázt akkor kisimul.
Szerintem ez jelentősen veszélyezteti a közlekedés biztonságát, azokét a motorosokét akik normálisan motoroznak arrafelé. Nem vagyok rosszindulatú általában, de nem tudnám sajnálni őket, ha közülük csúszna meg valaki a folton autóval...
Igen, bury,igaz a hír,én itt lakom nem messze tőle(8km).sokat járunk arra,de a legbosszantóbb,hogy állitólag meg is van,ki az a GYÖKÉR ELMEBETEG,de nem tudják rábizonyitani
legutóbb egy menyasszonyi limusinba csúszott bele egy motoros,oldalról!
Én még szerencsére nem találkoztam az olajjal,de allitólag,a buszmegálló,utáni kanyarokat locsolják,ott van egy gyalogut a faluból,elötte hosszabb egyenes,ugyhogy tempós!Tényleg vigyázzatok!
Tény, hogy eltörtem a kanyart avval, hogy a gázzal játszottam és ezálltal nem volt meg az ív tökéletesen! Hazudni nem akarok, de ami bíztos, hogy 110 felett egy elnyújtott balosban...
Qrva szerencsés esés....az is vérlázító, hogy egyetlen autós sem ment volna oda segíteni neki..... parasztok....bezzeg a másik motoros a túloldalról át tudott menni segíteni.
Bólintás után, ami gondolom picit az összeülést jelenti jött a kacsa...
Tény, hogy előtte tankoltam tele, meg a motorfék is hírtelen bólintásra kényszerítette, de a kacsa már sok volt...
Mit szóltok ahhoz, hogy a helyiek csesznek környékén olajat öntenek ki az útra mert zavarják őket a motorosok?
Most láttam egy híradós vagy nem tudom milyen kisfilmet és a rendőr akárki mondta, hogy súlyos a helyzet. Nem ritka, hogy 100 motoros is van a kiinduló parkolóban.
Tesco parkolóban meg több mint 100 kocsi van. Az is súlyos...
Egyre több olyat hallok a környezetemben, hogy igaz az olajkiöntős sztori.
Bennem nagyon felmegy a pumpa. Oda akartam menni barátnőmmel kirándulni. De így megy a ......
Olvastam történeteket is. Rendőrök csak a vállukat húzkodják. KPM-es kocsi csak a folt után áll meg jóval nehogy figyelmeztetni tudjon a veszélyre.
Szivesen enis valami hasonlot fogok beszerelni az en gepemre,mert vannak a azok amik a bicikli kormanyra jonnek fel,s meg talan helyet is csinalnak neki a kormanyon,hogy felmenjen,de ne adj Isten, 200 korul elenged,aztan szedhetem ossze a telefont v gps-t az atomjaibol
Stabil gázt tarts kanyarban, vagy húzd neki. Én fékezni is szoktam kanyarban, ilyenkor kissé felegyenesedik. Ez a lassulással és a terhelés váltással jár. A gumid milyen? Nem lehet, hogy az csusszant meg?
Szerintem sem a telóval volt a gond. "erőteljesen visszavettem a gázt és belépett a motorfék bekacsázott picit a gép eleje, azaz bólintott egyet" ezt írtad, ezt tapasztaltad. Ahogy már mások is megjegyezték én is azt gyanítom az általad leírtakból, hogy a nem megfelelő gázkezelés okozta a bizonytalanságot a futóműben kanyarodáskor, a telónak valószínű semmi baja.
Nem akarlak én sem oktatni de a kanyarodás közben a hirtelen gázelzáráskor az első futómű összeül és a belső ív fele elindul egy kicsit ez bizonytalanná és kacsázóvá teszi az ívet, ez általában megijeszti a pilótát. Ezért kell lehetőleg "stabil" gázzal kanyarodni és még a kanyar előtt a megfelelő sebességre fékezni.
Igaz ez nem mindig jön össze és akkor jönnek a hasonló galibák.
Ne adj isten meg is hal ezért valaki. Persze a hatóságok majd mondják, hogy nem a körülményeknek megfelelően közlekedett aztán annyi.
Felháborító, hogy ezért kell félni. Remélem valaki szervez motoros tüntetést oda. És özönlik majd oda több ezer motoros.
nálam is előfordul. 200 az nálam azt hiszem 3. vagy 4. teligáz és ha felpattintok egyet majd csutkagáz de utána hirtelen elveszem a gázt akkor nekem is kicsit szitál. De ez általában csak ha szelesebb az idő. Gondolom engem rángat a szél, én meg a kormányt :-)
Viszont ahogy visszateszem a gázt akkor kisimul.
legutóbb egy menyasszonyi limusinba csúszott bele egy motoros,oldalról!
Én még szerencsére nem találkoztam az olajjal,de allitólag,a buszmegálló,utáni kanyarokat locsolják,ott van egy gyalogut a faluból,elötte hosszabb egyenes,ugyhogy tempós!Tényleg vigyázzatok!
Tény, hogy előtte tankoltam tele, meg a motorfék is hírtelen bólintásra kényszerítette, de a kacsa már sok volt...
Most láttam egy híradós vagy nem tudom milyen kisfilmet és a rendőr akárki mondta, hogy súlyos a helyzet. Nem ritka, hogy 100 motoros is van a kiinduló parkolóban.
Tesco parkolóban meg több mint 100 kocsi van. Az is súlyos...
Egyre több olyat hallok a környezetemben, hogy igaz az olajkiöntős sztori.
Bennem nagyon felmegy a pumpa. Oda akartam menni barátnőmmel kirándulni. De így megy a ......
Olvastam történeteket is. Rendőrök csak a vállukat húzkodják. KPM-es kocsi csak a folt után áll meg jóval nehogy figyelmeztetni tudjon a veszélyre.
Vérlázító
Nem akarlak én sem oktatni de a kanyarodás közben a hirtelen gázelzáráskor az első futómű összeül és a belső ív fele elindul egy kicsit ez bizonytalanná és kacsázóvá teszi az ívet, ez általában megijeszti a pilótát. Ezért kell lehetőleg "stabil" gázzal kanyarodni és még a kanyar előtt a megfelelő sebességre fékezni.
Igaz ez nem mindig jön össze és akkor jönnek a hasonló galibák.
V2-vel nem kellett.
Csak löktem egyet vissza.
Nem kéne kanyarban visszacsapni a gázt.
A nálam okosabbak hátsófék használatát és stabil gázt tanácsolnak kanyarban.