Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adjatok tanácsot: szerintetek bármilyen 600-as motorhoz használt kémény jó lenne a micora?
Hány pengő egy ojjan?
Én sem vagyok szakértő de ezt én is így gondolom. Ezért írtam hogy meredek amit mondott. Franc ki van az egésszel lesz pénzem veszek rá 1 rövid Mivv GP-t E betű műbizonylat tompító ki aztán had szóljon...
Hali.Bár én nem vagyok szakértő, de szerintem az autószerelőd nem adhat műbizonylatot. Ha jól gondolom, akkor a Kpm vagy Nkh (vagy mi most a neve) bevizsgálja, megmérik gondolom a hangterhelést és kiállítanak egy papírt. Műbizonylatot szerintem csak a gyártó adhat, miután megkapta a típus engeday-t.
Ennyire nem vagyok benne a témában. Annyit mondtak h autószerelőtől vagy valahonnan szerezzek. Ez azért 1 kicsit meredek szerintem.
Majd jön pohi és megmondja a tutit nekünk. Nekem E betű van benne, de semmi papírom róla.
Értem...és ennek van valamilyen jogorvoslata,valami papir az átalakitásról...közlekedés felügyelet intézi vagy hol merre?
Illetéktelen átalakításnak vagy minek minősül. Forgalmit is elvehetik büntethetnek is rendőr függő. Engem figyelmeztetett nincs csekk és a forgalmi is nálam maradt.
Ezt az E betűs dolgot le firkanthatná valaki,mert nekem a dobon se E betű se papir róla semmi...most akkor mint olyan tilosban járok és megbüntethet a rendőr vagy mi itt a tényállás fenforgása?Meg honnan tudok szerezni hozzá műbizonylatot vagy valamit?...Előre is kösz
Sziasztok.

Ma közelről megtapasztaltam a nagy razziát. Akinek van műbizonylata kipufogó dobhoz tenne nekem 1 olyan szívességet hogy beszkenneli és el küldi nekem e-mailben? Sajna nem tudom pontosan hogy néz ki és neten sem igazán találtam ilyen nyomtatványt. Ugyan az a rendőr mint tavaly. Kérjek autószerelőtől vagy valami aztán rendben lesz minden. E betű van most meg ez a rohadt papír kell neki. Nincs az embernek elég baja e nélkül direkt kikapcsolódásra használom a motorozást erre fel még baszogatják az embert ilyennel.
E-mail címem: tibu92@freemail.hu.

Segítségeteket előre is köszönöm.
Ez is ültetve volt. Amikor megvettük, le lett ültetve. Kutyacsont csere és az elejének a hozzáengedése (plusz ülés átalakítás). Bizonyos okokból ugyan vissza lett emelve gyári magasságra (kivéve ülés), de nem kell sokat agyalni, hogy belássuk, valójában az ültetés nem változtat azon, hogy a kormány milyen messze van a motorostól. ;)
Mi van veletek?

Szar az idő?

Én vigyorgok. De csak a képen mert után elnyaltam és letört a fékkar
Én ilyennel kezdtem.
Én egy pici lánytól vettem a motort. Neki megoldás volt az ültető szett.
Nálunk most per pillanat süt, de nagyon fúj a szél. Elég vacak időt jósolnak a hétre.
Végre itt nem. Néha a nap is előbújik de azért vannak felhők rendesen.
baazze bury...
nálunk most nem.

gyújtom is be a krosszt 10percen belül :-)
reggelt. Mindenhol esik az eső? esetleg van ahol nem?
pont úgy jártál mint én.

Ha szétszeded akkor arra vigyázz, hogy az alján van egy rugó ami feszíti a nyelveket kifelé. Azt nehéz visszajátszani.
Nekem sikerült ellőni, de megtaláltuk.

Wd40 már az enyémnek nem használt. Szerintem cseréld minél előbb mert ha 300kmre otthontól szopat meg akkor felmehet a vérnyomásod
alternatíva
Köszi mindenkinek az ötletet/véleményt!

Arról van szó, hogy a kis gazdája apró termetű a motorhoz, amit viszont nagyon szeret. Az egy dolog, hogy 50 kg-hoz nehéz a motor, hiszen viszonylag korszerű és nem "játékmotor" az legalább ennyi kg. Az egy másik dolog, hogy mennyire ér le a lába. Bp-en vergődni úgysem élmény, ha meg nem kecmereg a dugóban, akkor ez egy vállalható kompromisszum. Viszont az, hogy a kormányhoz nyújtozkodnia kell, nem is kényelem szempontból problémás, de ebben a pózban lazán, nem görcsösen, precízen gyors erőkifejtést végezni (pl. egy szlalomban, vagy egy 8-asban) azt nagyon nehéz. Egy kényelmes pozícióban jobban "kontrol" alatt tartaná a gépet.
Én meg eleve rossz zárral vettem,és mivel nem sokat tudtam még menni vele nem is foglalkoztatott a dolog de múlthéten gurultunk egy kicsit haverommal és én marha a tankolás előtt még haverom tankolta a vasát elkezdtem piszkálni,kulcsostól kikaptam a betétet utána visszadugtam és sikeresen lezártam és akkor volt egy cirka 40-60 perces baszakodásom a kútnál mire sikerült kinyitni :D
Kamionokon volt hasonló. 15mp alatt leszedik.

de ha nem akkor 1pillanat alatt kiszúrják a tankot egy L alakú kihegyezett csővel. tank alá betámasztja és rálép. Amit el akarnak lopni azt ellopják
Motorbontóban vettem. még a kulcs is gyári kawa. kulcsnélkülivel nem is az a szar, hogy leszívják. hanem, hogy viccből öntenek bele valamit.

2perc alatt kicseréltem.

egyszer mentünk volna motorozni de mondom tankolok, hogy ne útközbe kelljen. kulcs beleszorult a tanksapkába. haver hazament a pótkulcsért így haza tudtam menni. utána baszakodtam vele sokat. nem tudtam bezárni. anélkül meg nem jön ki a kulcs. egyszer sikerült bezárni de nyitott állapotban. nyitni már nem sikerült. Zárt állapotban visszacsuktam "erőltettem" na szép volt leszedni a tanksapkát. viszont ahogy leszedtem úgy máskor is letudnám. ergo ha be van zárva akkor is le tudnám szívni ;-)