Hol vetted?Nem találtam neten rendelési lehetőséget...Valami zárat kell bele abregálnom mert nem szeretném sehonnan haza tolni,márpedig errefelé előfordul a hirtelen párolgó benzin :D
Igen. de ha betétet cserélsz akkor is két kulcs nem? bár tudok olyan embert akinek viszem a betétet és csinál bele kulcsot de szerintem fordítva nem igaz.
LSL befogó 25 ezer körül volt rá, meg a kormány 10 asszem. De én már így vettem. Minden bowden gyári elért oda, csak forduláskor picit bele ért a plexibe de nem volt vészes.
Tanksapka zár csere,hogy bonyolítható le a legegyszerűbben és leg olcsóbban?Komplett csere mindenestől?Vagy meg lehet erőszakolni valahogy a zár belsőt?
Sajna nagyobb képet nem találtam... Ez pl olyan amire te gondolsz, de a kormány beleér a plexibe ha magasabb, ezen is látszik ha nagyítod, hogy vágott a széle.
Látott már valaki olyan megoldást, hogy CBR600F4(i)-re túrakormányt szereltek (magasabb, szélesebb)?
Természetesen vmi igényes megoldásra gondolok, ahol a bowden, csövek elvezetése megoldott, stb.
Igen, így már mindjárt más....csak azért gondoltam, hogy jobb a fekete télen, mert talán magába szív némi napsütést....na meg nem azt látják, hogy megy egy motor az úton, sofőr nélkül
ne is mondd, néha úgy nézek ki, mint aki bogárlében fürdött.
amúgy én "a sokszor keveset "takarítási elvet vallom, szinte minden menés után próbálok pucolgatni kicsit, így nem szárad bele, és a nagytakarítás sem akkora szopó.
Az elméleted sántít, mert a fekete dzseki perforált, a fehér meg nem, ezért hidegben jobb.
Ja, az volt durva, mikor tavaly november végén még motoroztam, és az első éjszaka volt, amikor fagyott, csak én nem tudtam, és bemotoroztam a melóhelyre reggel 55 km-t.
Útközben már éreztem, mintha kicsit hideg lenne, reggel a kollégák elképedve kérdik: te még motorozol? 0 fok van....
LSL befogó 25 ezer körül volt rá, meg a kormány 10 asszem. De én már így vettem. Minden bowden gyári elért oda, csak forduláskor picit bele ért a plexibe de nem volt vészes.
( vagy ha nem hagyod ott sehol)
5ezerért vettem gyári használtat kulccsal. csavar ki. csavar be ennyi.
SV-n működött a dolog.
https://www.helibars.com/
Természetesen vmi igényes megoldásra gondolok, ahol a bowden, csövek elvezetése megoldott, stb.
Alu-ból csináltam neki egy kis tartót és a kormány közepére szereltem.
Vki próbált már F4-re szivargyújtót szerelni? Gps-hez kéne, de nem találok normális helyet... Tipp?
amúgy én "a sokszor keveset "takarítási elvet vallom, szinte minden menés után próbálok pucolgatni kicsit, így nem szárad bele, és a nagytakarítás sem akkora szopó.
Ja, az volt durva, mikor tavaly november végén még motoroztam, és az első éjszaka volt, amikor fagyott, csak én nem tudtam, és bemotoroztam a melóhelyre reggel 55 km-t.
Útközben már éreztem, mintha kicsit hideg lenne, reggel a kollégák elképedve kérdik: te még motorozol? 0 fok van....