2005-ös!Szétszedtem a bal oldali kapcsolót minden kábel frankón a helyén van!Viszont arra gondoltam hogy lehet a lámpa relé ment tönkre!nem kattan csak a fénykürt reléje!
Nem írtad, hogy melyik évjárat. A jobb oldali kormánykapcsolóban van egy vezeték, ami néha leolvad a forrasztásnál.90% , hogy visszaforrasztod, és kész.
Sziasztok!
A minap elég érdekes helyzetben találtam magam és hát érdeklődnék, hogy ez apszult természetes vagy irány a doktorbácsi!
Szóval: Haver vett egy Hayabusa-t és őt követtem, lehet csak ő húzott magával a kelleténél jobban és persze tudom, hogy a CBR 600-f azért nem egy sportmotor, de egy elég hosszú és meredekebb balos kanyarban teli tankkal ahogy erőteljesen visszavettem a gázt és belépett a motorfék bekacsázott picit a gép eleje, azaz bólintott egyet eléggé érzékelhetően ! -sajna a 2005-ösnél már különösebb állítási lehetőségek nincsenek, hogy a telót keményítettem volna, de a kormánycsapágy is ok!
Én a helyedben elmennék ezzel a problémával egy szerelőhöz. Ha jól értem most folyamatosan be van kapcsolva a fénykürt, vagyis távolsági fényszóróval közlekedsz...
Itt nem hiszem hogy bárki tud megoldást, viszont így a helyedben nem közlekednék. Sok autós pont az ilyenekért utálja a motorosokat...
na szóval induljunk ki onnanm hogy ráadom a gyújtást és nem világít a tompított pedig ugye kéne!tehát nincs világításom!hogy közlekedni tudjak befőttesgumival állandóra rögzítettem a fénykürt kapcsolóját!így a bal oldali lámpa ami ugye a fényszóró így világít!Na most van ugye a bal oldali kormánycsutkán egy 2állású kapcsoló amit ha felső állásba billentünk akkor kapcsolja be a tompított mellé a fényszórót!na ha ezt felső állásba billentem akkor bekapcsol a tompított lencse!ha a fénykürt nincs állandőra legumizva akkor ezt a kapcsolót billegtethetem semmi nem történik!
A mondás úgy tartja, hogy asszonyt és járművet nem szoktak kölcsön kérni/adni.
Én személy szerint senkinek nem adom és nem is kérem. Annó még Tomos rocker korszakban kölcsön adtam a gépezetet, aminek a vége frontális ütközés a falnak lett....
Ha valami történik a mocival aztán vasalhatod be a legjobb baráton akiben nagyon bízol.
Én ilyen barátos dologból már megjöttem de el se mesélem mert most is felhúz a dolog.
Én még a parkolóban is visszanézek, hogy tuti jó helyen van :-)
Nem szeretem ha piszkálják. Egyik barátom kölcsön adta a motorját egy másik barátomnak egy körre (elkerített parkolóba) Közben úgy gondolta, hogy ő is elviszi a másikét amin rajta volt a sisakja.
De úgy volt rajta, hogy lefele lógott és a kormány felett volt összecsatolva. Ökör meg a csatot oldott de nem fogta a bukót. telibe verte a betont. Nem volt boldog mikor visszajött...
Én épp ezért nem is nyúlok, ülök rá más motorjára vagy ha igen akkor előtte megkérdezem, hogy ráülhetek-e.
a ráülhetek-e után a legrosszabb kérdés a kipróbálhatom... :-)
mondjuk hétfőn odaadtam egy barátnak, hogy próbálja ki abban a zárt parkolóban. De ez nem szokásom.
(az most ne zavarjon, hogy az FS volt, mert sok különbség nincs, meg hogy azóta kijött az RR)
Az újabb F-ek első telója tényleg nem állítható, de sportolásra attól még alkalmas, elég sokan pályáznak is F-ekkel. Persze túrázni is lehet vele
Egyébként mennyivel mentetek?
Valószínűnek tartom, hogy ha kanyar előtt fékezel, és a kanyarban szép állandó sebességgel mész, akkor semmi gond nem lett volna...
Innentől csak technika kérdése.