Én úgy tudom, hogy a vizsga napján a vizsgabiztosnak is lenne/volt lehetősége kiállítani egy ilyen ideiglenesen vezetésre jogosító okiratot, de tudj'Isten miért ez egy ideje elmaradt.... egy hét múlva jelentkeznek az elvonási tünetek, 10 nap múlva elviselhetetlen a kényszer....
Itt BPen egy hét alatt megkaptam április elején a központi okmányirodában de nálatok ez nem működik sajnos. Korábban volt lehetőség arra, hogy amikor beviszed az igazolást, kapsz egy ideiglenes jogsit valami 2ezer forintért, de asszem ez megszűnt.
Köszi nektek is....de sajnos az NKH leghamarabb 27-én adja ki a vizsgaigazolást. Ha még aznap elmegyek az okmányirodába akkor is még legalább 3 hét, mire a kezemben lesz az új jogsi
Bocs az offért fiúk, de a közeljövőben egy újabb közlekedési rizikófaktorral kell számolnotok: velem.
Örömmel jelentem: ma sikeres forgalmi vizsgát tettem
Meglottel ez most addig van amíg lessz melohelyen és fizum.amíg egyetemezek addig jó elvezkedni vele.volt ma lehetőségem 8fokban kanyarogni hideg gumival kezdve,megvagyok elegedve vele
Most mentem először hosszabb kanyargást egy Rosso 2-vel.
Egy szavam se lehet a tapadásra............bár messze vagyok a lábtartó karcolásától mert fenn van a holdban.
Előbb ér le a dekli meg a tank a kormányal mint az.
Még annyit tennék hozzá, hogy biztosan van az a szint meg tudás, ahol ezeket a gumákat ki lehet használni utcán is (pl. ha jól tudom a TT-n is "utcai" versenygumival mennek)
de én nem vagyok azon a szinten, meg utcán úgy menni egyébként is "őrüccség"
Én csak annyit mondtam, hogy (szerintem) egy ilyen gumi relatív olcsósága mellett túl sok használható előnnyel nem kecsegtet utcai körülmények közötti használat során egyéb, kevésbé "pályás" gumikhoz képest. És hamarabb is fogy.
Kerdes mondjuk az is, hogy mirol beszelunk. En arra gondoltam, hogy egy tavaszi 20 fokban mar azert lehet motorozni vele kozuton kenyelmesen ha nem labtartoig szeretne donteni az ember a motort.
A Michelin power One 15-75 fok között használható a gyártó szerint.
A Pirelli sem rosszabb ennél.
Egyértelmű, hogy vízen és 0 fokban gyengék, de hát esőben óvatosan visszavesz az ember, 0 fokban meg nem sokan motoroznak.
A szolgálati gépen lévő pilot road3 viszont a jégen kívül -3-ban is úgy tapad mint 35 fokban. Viszont a ringes kergetőzést tuti nem bírná pár körnél tovább, mert elnyúlna....
Elméletben a gyártó utasításait nézve nekünk a cbr600-on a pilot power 2ct kategóriájú gumik a legjobbak...... ez jó közútra, esőben, pályára. Aki többet túrázik annak pilot road3 2ct, aki többet pályázik annak power one......
Azért a 25 fok túlzás, alacsonyabb hőmérsékleten is jól tapad a Supercorsa. 12-13 fokban a Metzeler M3 is elkapart, döntögetésben viszont ég és föld a különbség. Egyedül esőben jobb egy utcai túragumi, meg persze a tartóssága...
Meggyőződésem, hogy jelen gumi tulajdonságait utcán képtelenség kihasználni, ezért rosszabb választás, mint bármilyen kevésbé pályaorientált abroncs, de legyen benne örömöd.
Hidegben (értsd 25 fok alatt és nedvesen azért vigyázva!
Hu most jön a leghosszabb 3 hét... :(
Itt BPen egy hét alatt megkaptam április elején a központi okmányirodában de nálatok ez nem működik sajnos. Korábban volt lehetőség arra, hogy amikor beviszed az igazolást, kapsz egy ideiglenes jogsit valami 2ezer forintért, de asszem ez megszűnt.
Balesetmentes közlekedést!
üdv
Jövő vasárnap lehet lenézek a motoros napra Dújvárosba, ott majd koccolunk ha jössz!
Amúgy köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Tavaly is jó volt. Idén még jobb lesz.
Néha előfordulok dunaföldvárnál.Általában kora reggel és késő este.............akkor nem szokol menni?
Viccet félretéve Gratulálok.
Vigyázz magadra.
Örömmel jelentem: ma sikeres forgalmi vizsgát tettem
Egy szavam se lehet a tapadásra............bár messze vagyok a lábtartó karcolásától mert fenn van a holdban.
Előbb ér le a dekli meg a tank a kormányal mint az.
Még annyit tennék hozzá, hogy biztosan van az a szint meg tudás, ahol ezeket a gumákat ki lehet használni utcán is (pl. ha jól tudom a TT-n is "utcai" versenygumival mennek)
de én nem vagyok azon a szinten, meg utcán úgy menni egyébként is "őrüccség"
Én csak annyit mondtam, hogy (szerintem) egy ilyen gumi relatív olcsósága mellett túl sok használható előnnyel nem kecsegtet utcai körülmények közötti használat során egyéb, kevésbé "pályás" gumikhoz képest. És hamarabb is fogy.
A pálya az más.
de utcán nem tudja rendesen bemelegíteni 15 fokban szerintem...
A Pirelli sem rosszabb ennél.
Egyértelmű, hogy vízen és 0 fokban gyengék, de hát esőben óvatosan visszavesz az ember, 0 fokban meg nem sokan motoroznak.
A szolgálati gépen lévő pilot road3 viszont a jégen kívül -3-ban is úgy tapad mint 35 fokban. Viszont a ringes kergetőzést tuti nem bírná pár körnél tovább, mert elnyúlna....
Elméletben a gyártó utasításait nézve nekünk a cbr600-on a pilot power 2ct kategóriájú gumik a legjobbak...... ez jó közútra, esőben, pályára. Aki többet túrázik annak pilot road3 2ct, aki többet pályázik annak power one......
Persze csak szerintem...
Hidegben (értsd 25 fok alatt és nedvesen azért vigyázva!