Bezony ráadásul cimbim szerezte 20K-ért,és így szerintem jó vétel volt...már csak nadrágot,kesztyűt meg csizmát kellene vennem...csak ahhoz önuralomra lenne szükségem,hogy az árát ne tankoljam el...dilemma
Ne haragudj, de te tényleg nem vagy normális.... ilyen útviszonyok mellett motorozni...?! Én a fekete dzsekit hordanám télen és csak nyáron a fehéret... Amúgy jó kép igazi motorfan vagy..
Nekem jobban tetszik a meleg fehér fény mint az olyan szuperfehér, egyik ismerősöm adott egy GE H7es izzót, valami Tescos, +90% fényt állít. Kb olyan a szine mint a sima H7-nek csak kicsit erősebb a fénye. Gondoltam arra jó, hogy megtanuljam a cserét. Este nem igazán járok a motorral de jó ha jobban látszom.
Valami ott el van cseszve, mert le kell tudni húzni a csatlakozót és utána jön le a gumi, ami az izzót fogja körbe. Gyakorlatilag lehúzod a csatit, aztán leveszed a porvédő gumit és utána kiveszed az izzót. Beszerelés fordított sorrendben.
Hu mit szenvedtem ma...
Gondoltam kicserélem a tompított fényszóró izzóját egy erősebb fényűre. 2004-es F4i.
Szépen lebontom a motor oldalát, kiveszem a tank melletti műanyag elemet, hogy jobban hozzáférjek a lámpa hátuljához. Leveszem a lámpa hátsó részét (amiben ugye egyben van a védő gumisapka és a csatlakozó), kiakasztom a feszítőfémszálat, izzó kinn is van. Na be az újat! Elsőre gondoltam beteszem az izzót, majd ráteszem a hátsó részt a csatlakozóval. Aha, csak akkor nem tudom ráfeszíteni a rögzítő fémszálat. Mindeközben mivel egyben van a csatlakozó a hátsó gumi burkolattal, rohadtul nem férek hozzá! Így nem megy. Megpróbálom úgy berakni, hogy az izzót bedugom még kinn a csatlakozóba, hatha így bemegy. Aha, a rögzítőtől így nem tudom az egészet a helyéte tenni... Jó fél óra próbálkozás után új ötlet: izzót kinn bedugom a csatlakozóba, kiveszem a fém rögzítőt (egy csavar fogja oda a lámpatesthez), ráteszem a fém rögzítőt a hátsó csatlakozós részhez a megfelelő pozícióba, majd így dugom az egészet a helyére. Be is megy, márcsak a rögzítőt kell a tartócsavarja mögé bevarázsolni. 2 perc alatt sikerül. Ezután már csak be kell a rögzítő alsó szárát pattintani és kész! Gumi hátsó helyére igazít, elemeket visszaszerel és örül :)
Basszus tuti nem így kell kicserélni, de legalább sikerült! Nézem a későbbi típusnál csak le kell venni a hátsó részt, az külön van a csatlakozótól. Vagy én vagyok a béna és ennél is le lehet szedni a csatlakozóról azt a gumi burkolatot? Valaki le tudná írni hogyan kell normálisan kicserélni a tompítottat? :)
Jah, valaki FB-on gyűjtötte a like-okat egy tavalyi hírt meglovagolva... Ez kb olyan, mint amikor régi eltűntek képeit valaki körbeküldi és azt élvezi hogy milyen sokan megosztják...
Na nem offolok tovább, ez szerintem álhír. Idén meg nem volt ilyen eset
A fehér az Icon.
Mindjárt teszek fel képet.
Kukásmellényt nem hordok, de Piros motor, fehér dzseki stb....
Amúgyis jobban bejön, mint a fekete Cordura
Gondoltam kicserélem a tompított fényszóró izzóját egy erősebb fényűre. 2004-es F4i.
Szépen lebontom a motor oldalát, kiveszem a tank melletti műanyag elemet, hogy jobban hozzáférjek a lámpa hátuljához. Leveszem a lámpa hátsó részét (amiben ugye egyben van a védő gumisapka és a csatlakozó), kiakasztom a feszítőfémszálat, izzó kinn is van. Na be az újat! Elsőre gondoltam beteszem az izzót, majd ráteszem a hátsó részt a csatlakozóval. Aha, csak akkor nem tudom ráfeszíteni a rögzítő fémszálat. Mindeközben mivel egyben van a csatlakozó a hátsó gumi burkolattal, rohadtul nem férek hozzá! Így nem megy. Megpróbálom úgy berakni, hogy az izzót bedugom még kinn a csatlakozóba, hatha így bemegy. Aha, a rögzítőtől így nem tudom az egészet a helyéte tenni... Jó fél óra próbálkozás után új ötlet: izzót kinn bedugom a csatlakozóba, kiveszem a fém rögzítőt (egy csavar fogja oda a lámpatesthez), ráteszem a fém rögzítőt a hátsó csatlakozós részhez a megfelelő pozícióba, majd így dugom az egészet a helyére. Be is megy, márcsak a rögzítőt kell a tartócsavarja mögé bevarázsolni. 2 perc alatt sikerül. Ezután már csak be kell a rögzítő alsó szárát pattintani és kész! Gumi hátsó helyére igazít, elemeket visszaszerel és örül :)
Basszus tuti nem így kell kicserélni, de legalább sikerült! Nézem a későbbi típusnál csak le kell venni a hátsó részt, az külön van a csatlakozótól. Vagy én vagyok a béna és ennél is le lehet szedni a csatlakozóról azt a gumi burkolatot? Valaki le tudná írni hogyan kell normálisan kicserélni a tompítottat? :)
'99-es évj.,minden alkatrésze eladó,CSAK TELÓN KERESSETEK!
azért ilyen "gumival" közúton menni bőven életveszélyes, hacsak nem stuntolták el a végét...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Na nem offolok tovább, ez szerintem álhír. Idén meg nem volt ilyen eset
a "figyelmesen" kimaradt :)