Ja semmi komoly csak 50e-res szervizre vittem, sikerült megdumálnom, hogy a lehető leghamarabb kész legyen szelephézag állítás gyertya csere fékolaj csere meg egy repedésnek indult idom hegesztés
Hát akkor biztosan szeretni fognak, motoros v. bowdenes? Én nem vagyok képben a dologgal, de úgy tudom, kell lennie a lámpa burába beleütve egy kis "e" betűnek, meg talán van mellette egy szám is....igazából nem értek hozzá.
Jövő héten összeáll a gépezet akkor majd rakok fel videót róla, hogy hogy is működik
Van hozzá valami e bizonylat is, de az szerintem nem sok szart ér...
Meg ha meglátják, hogy állítható rendszám tartó akkor gondolom nagyon fognak szeretni
Igen, én is úgy gondolom, hogy inkább benzinre költöm.
A fakabátok nem biztos, hogy jól tolerálnák a dolgot, bár embere válogatja. Egyébként az én tanulómotoromon is ilyen hátsó lámpa van, nem tudom megítélni, hogy ez mennyire egyértelmű pl. egy mögötted közlekedő 70 éves bácsikának..
A büdös életben nem hiszik el, hogy gyári, de jó kérdés, hogy lecserélheted-e?
Ha gyárilag van rajta, akkor 4-nek kell lennie, de azt nem tudom, hogy meg van-e határozva, hogy hol.... Autónál megvan. Baszki, ez jó kérdés
Én is osztozom c5ontkov4c5 véleményével
A 75 az viszont még igen csak baráti ár azért a komplettért :)
Segédváz átlag 45 körül mozog hátsó farok 30 vagy az fölött és így tovább :)
Én a helyedben inkább benzinre költeném :)
Egy mellékes kérdés így mindenkinek. Mennyire harapósak a fakabátok ha mondjuk nincs hátsó indexem? Mivel most szereztem egy hátsó lámpát amibe már be van építve. El tudom ezt velük hitetni, hogy ez gyári?
Na kicseréltettem a rugókat a kuplungban, azoknak a szerelőknek lett igazuk, akik azt mondták, hogy nem fog megszűnni a zörgés. Van egy nem cserélhető rugó a kuplungkosárban és az is össze van kicsit ülve, viszont annyira határozott lett a kuplungom az új rugóktól, hogy simán megérte a dolgot. :)
Hello. Azért üt el, mert Paint-tel csináltam, sajna nincs PhotoShop-om.
Eredetiben lenne az igazi, néha azért együtt tudok érezni Pityuval, de az valami horror összeg lenne. Találtam egyszer egy komplett hátsó részt, segédvázzal+farokidom+lámpa+ülések=75.000 magyar királyi aranyforintért.
Mondjuk kezdésnek lehet megnézném az olasz vagy görög idomos motorkínálatból a tizensok éves gépeket a neten. Ha valaki a napon tartja őket huzamosabb ideig, akkor azok ők. Lehet azokon látszik, hogy kikezdi-e a nap a motort.
Nem biztos hogy jó ötlet, de ez jutott eszembe.
Van hozzá valami e bizonylat is, de az szerintem nem sok szart ér...
Meg ha meglátják, hogy állítható rendszám tartó akkor gondolom nagyon fognak szeretni
A fakabátok nem biztos, hogy jól tolerálnák a dolgot, bár embere válogatja. Egyébként az én tanulómotoromon is ilyen hátsó lámpa van, nem tudom megítélni, hogy ez mennyire egyértelmű pl. egy mögötted közlekedő 70 éves bácsikának..
Más: nem a te macskád bújt el egyszer az idomban, a leömlők között?
ha megvan a kép, feltehetnéd még egyszer, valakinek el akarom küldeni, neki is macskája van. Tökjó az a kép...
Ha gyárilag van rajta, akkor 4-nek kell lennie, de azt nem tudom, hogy meg van-e határozva, hogy hol.... Autónál megvan. Baszki, ez jó kérdés
A 75 az viszont még igen csak baráti ár azért a komplettért :)
Segédváz átlag 45 körül mozog hátsó farok 30 vagy az fölött és így tovább :)
Én a helyedben inkább benzinre költeném :)
Egy mellékes kérdés így mindenkinek. Mennyire harapósak a fakabátok ha mondjuk nincs hátsó indexem? Mivel most szereztem egy hátsó lámpát amibe már be van építve. El tudom ezt velük hitetni, hogy ez gyári?
Eredetiben lenne az igazi, néha azért együtt tudok érezni Pityuval, de az valami horror összeg lenne. Találtam egyszer egy komplett hátsó részt, segédvázzal+farokidom+lámpa+ülések=75.000 magyar királyi aranyforintért.
5év alatt eléggé megfakult az üles. nem volt használva, mosva, ápolva a motor.
Ááá, engem ilyennel nem nagyon lehet elüldözni, egyébként magam is gátlástalan humorbomba vagyok a szó jó értelmében.
Nem biztos hogy jó ötlet, de ez jutott eszembe.