Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hány ezer kilométerenként kell szelephézagot állítani?
Még nem tudom de baráti ár lesz annak ellenére is, hogy soron kívül készül mert rengeteg motor van előtte majd megírom mennyi lett a vége
Mennyibe fáj ez neked?
Ja semmi komoly csak 50e-res szervizre vittem, sikerült megdumálnom, hogy a lehető leghamarabb kész legyen szelephézag állítás gyertya csere fékolaj csere meg egy repedésnek indult idom hegesztés
Mi történt? Mesélj!
Egy hét motor nélkül ÁÁÁÁ
Hát akkor biztosan szeretni fognak, motoros v. bowdenes? Én nem vagyok képben a dologgal, de úgy tudom, kell lennie a lámpa burába beleütve egy kis "e" betűnek, meg talán van mellette egy szám is....igazából nem értek hozzá.
Jövő héten összeáll a gépezet akkor majd rakok fel videót róla, hogy hogy is működik
Van hozzá valami e bizonylat is, de az szerintem nem sok szart ér...
Meg ha meglátják, hogy állítható rendszám tartó akkor gondolom nagyon fognak szeretni
Igen, én is úgy gondolom, hogy inkább benzinre költöm.
A fakabátok nem biztos, hogy jól tolerálnák a dolgot, bár embere válogatja. Egyébként az én tanulómotoromon is ilyen hátsó lámpa van, nem tudom megítélni, hogy ez mennyire egyértelmű pl. egy mögötted közlekedő 70 éves bácsikának..
Hehe

Más: nem a te macskád bújt el egyszer az idomban, a leömlők között?

ha megvan a kép, feltehetnéd még egyszer, valakinek el akarom küldeni, neki is macskája van. Tökjó az a kép...
régebben olvastam róla. Úgy emlékszem az írta az okos, hogy nem szabályos.
A büdös életben nem hiszik el, hogy gyári, de jó kérdés, hogy lecserélheted-e?
Ha gyárilag van rajta, akkor 4-nek kell lennie, de azt nem tudom, hogy meg van-e határozva, hogy hol.... Autónál megvan. Baszki, ez jó kérdés
Én is osztozom c5ontkov4c5 véleményével
A 75 az viszont még igen csak baráti ár azért a komplettért :)
Segédváz átlag 45 körül mozog hátsó farok 30 vagy az fölött és így tovább :)
Én a helyedben inkább benzinre költeném :)
Egy mellékes kérdés így mindenkinek. Mennyire harapósak a fakabátok ha mondjuk nincs hátsó indexem? Mivel most szereztem egy hátsó lámpát amibe már be van építve. El tudom ezt velük hitetni, hogy ez gyári?
Na kicseréltettem a rugókat a kuplungban, azoknak a szerelőknek lett igazuk, akik azt mondták, hogy nem fog megszűnni a zörgés. Van egy nem cserélhető rugó a kuplungkosárban és az is össze van kicsit ülve, viszont annyira határozott lett a kuplungom az új rugóktól, hogy simán megérte a dolgot. :)
Én találtam egy jó megoldást, ha túrázni indulna valaki, ezt ajánlom
Hello. Azért üt el, mert Paint-tel csináltam, sajna nincs PhotoShop-om.
Eredetiben lenne az igazi, néha azért együtt tudok érezni Pityuval, de az valami horror összeg lenne. Találtam egyszer egy komplett hátsó részt, segédvázzal+farokidom+lámpa+ülések=75.000 magyar királyi aranyforintért.
de legalább bírt 5 évet
Rotyesznál az ülés és a műanyagokat bassza oda a nap.
5év alatt eléggé megfakult az üles. nem volt használva, mosva, ápolva a motor.
Jó ötlet.
Egy százas zsepit már elfújtam, mert bántanak...

Ááá, engem ilyennel nem nagyon lehet elüldözni, egyébként magam is gátlástalan humorbomba vagyok a szó jó értelmében.
Hát de basszus, egy ilyen sátrat simán felvehetsz a hátadra :D és még sörözni is lehet benne, win win
Hüjjjék! Nem ám elüldöztök mindenkit, mint a Pityut!
Mondjuk kezdésnek lehet megnézném az olasz vagy görög idomos motorkínálatból a tizensok éves gépeket a neten. Ha valaki a napon tartja őket huzamosabb ideig, akkor azok ők. Lehet azokon látszik, hogy kikezdi-e a nap a motort.
Nem biztos hogy jó ötlet, de ez jutott eszembe.
Utána meg Motul leégés utáni krémmel.
Be kell kenni Repsol naptejjel!