Nah, én is pont ezt kérdeztem, amikor valaki felhívta erre a figyelmemet. Megoszlanak a vélemények az osztott ülésről, valakik szerint kényelmetlen az utasnak az osztott ülés....Szerintem is fizikai képtelenség csak a segédvázat+a farokidomot törni. Máshol (lengővilla, fő váz) még csak egy kicsi karcolás sem utal arra, hogy össze lett volna törve, szerintem mindenhol eredeti a festés rajtuk.
Ergo=szerintem kényelmi és/vagy esztétikai szempontból lett cserélve a hátsó segédváz.
És itt most szegény Pityu testvérünk elé példaként is tudnám állítani, ha olvasná, hogy az övé az enyémhez képest gyári állapotú.
Én nem akarom mindig ki be rakosgatni, egyszer belerakom és kész. Legfeljebb valahogy elrejtem a kilógó vezetéket, ha épp nincs használatban.
Jah és szerintem inkább álca kinézete van ennek a motornak, és nem autobot. =)
Az sisak függö szerintem,nekem agv stealt sv van,van benne elökészités,de kicsit alakitani kellett,de a kérdésedre válaszolva én ki szoktam venni,kb 2 perc,de a párom bukojába,benne hagyom mindig!A vezeték nem vészes szerintem,csak azért venni mást mert nincs vezeték szerintem nem érdemes!
Én is erre hajlok, főleg az ára miatt. De a vezetékekkel való szarakodás meg nem biztos, hogy olyan jó.
Am. magát a fülhallgatót meg a mikrofont benne lehet hagyni a sisakban akkor is, ha épp nincs rá szükség? Csak mert a bluetooth-osnál a fülhallgatón rövid vezeték van, amit be lehet dugni a sisak szivacsa mögé, de az Albrechtnek meg a kép alapján olyan, mintha a fülesnél lenne a vezeték hosszabb része és azt kellene minen alkalommal visszadugni a bukóba.
Szia,én az albrecth-tet használom,szerintem nem rossz az ár értékarány!Jól halható kényelmes könnyen aplikálható a bokóba,szóval ha csak beszélni akarsz az utassal akkor ok!
Sziasztok!
Próbálta már valaki ezt és/vagy [http://auto-motor.vatera.hu/mo...]ezt[/L] a kommunikációs eszközt?
Ha igen, akkor mik a pozitív ill. negatív tapasztalatok?
Szerintetek melyik a jobb, a vezetékes vagy a bluetooth-os?
Esetleg valami más ajánlat, ami jobb lehet ezektől és nem haladja meg a 30e Ft-t.
Zárt sisakba kellene.
A tulajok száma ellenőrzihető? De ha tényleg egy tulaj volt és megtörte akkor ő is simán visszatekerhetné az órát.
Alkatrészek: Cserélhetőek dolgok vagy gondoskodással simán ki lehet pofozni.
Szervizkönyv: Magyar mesekönyv. Sajnos amíg a szerviz pár ezresért nyom egy stamplit a könyvbe addig nem lesz "respect-je"
Nem vevő vagyok, meg nem is kötekedni akarok csak érdekelt, hogy hogyan tudod garantálni. Persze én is ezt írnám ha el akarnám adni.
Gondolom nem mondok újat, hogy kocsiknál is van már ember és technika az új kocsik órájának és agyának beállításához.
1-2 éve 20ezer volt és csak annyi volt a kérdés, hogy mennyi legyen benne főnök?
A km-t úgy garantálom,hogy a motornak 1. tulaja volt,szervizkönyv,látni a motor alkatrészein pl. féktárcsákon,fútóművön,gumialkatrészeken,hogy szinte újak,már aki ért hozzá...
Köszönöm a gratulációkat!Egyébként a vizsga előtt 2 percel elkezdett szakadni az eső éééééésssss tönkrement a jobb hátsó indexem...iszonyatos hulla nyugalmat biztositva az egyébként is higgadt álapotomhoz...node nemszámit
Igazából a fényezés meg műanyag alkatrészekre gondolok. Ha 15 év alatt látszik majd meg, az nem gáz...
Persze le lehetne takarni, de akkor a ponyvát is cipelnem kell...
(Na ez elég Pityusra sikeredett de komolyan kérdem
Bocs, Pityu
link
Annó 18.000-ből megvolt a 2 szett, most a Ft állása alapján olyan 22.000 környéke lehet. A postájuk gyors 2-3 hét.
A szett jól hallható, egymás között beszélhetsz vele folyamatosan, hallgathatsz zenét a telefonodról és persze fogadja a telefon hívásokat.
De engem csak az zavar hogy szegény kis FS-t így körbemetélték és megcsonkították!
Eredetiben az igazi!
katt, katt, katt, katt
Ja, még annyi, hogy ez nem levehető.
Ergo=szerintem kényelmi és/vagy esztétikai szempontból lett cserélve a hátsó segédváz.
És itt most szegény Pityu testvérünk elé példaként is tudnám állítani, ha olvasná, hogy az övé az enyémhez képest gyári állapotú.
Jah és szerintem inkább álca kinézete van ennek a motornak, és nem autobot. =)
Am. magát a fülhallgatót meg a mikrofont benne lehet hagyni a sisakban akkor is, ha épp nincs rá szükség? Csak mert a bluetooth-osnál a fülhallgatón rövid vezeték van, amit be lehet dugni a sisak szivacsa mögé, de az Albrechtnek meg a kép alapján olyan, mintha a fülesnél lenne a vezeték hosszabb része és azt kellene minen alkalommal visszadugni a bukóba.
Próbálta már valaki ezt és/vagy [http://auto-motor.vatera.hu/mo...]ezt[/L] a kommunikációs eszközt?
Ha igen, akkor mik a pozitív ill. negatív tapasztalatok?
Szerintetek melyik a jobb, a vezetékes vagy a bluetooth-os?
Esetleg valami más ajánlat, ami jobb lehet ezektől és nem haladja meg a 30e Ft-t.
Zárt sisakba kellene.
A tulajok száma ellenőrzihető? De ha tényleg egy tulaj volt és megtörte akkor ő is simán visszatekerhetné az órát.
Alkatrészek: Cserélhetőek dolgok vagy gondoskodással simán ki lehet pofozni.
Szervizkönyv: Magyar mesekönyv. Sajnos amíg a szerviz pár ezresért nyom egy stamplit a könyvbe addig nem lesz "respect-je"
Nem vevő vagyok, meg nem is kötekedni akarok csak érdekelt, hogy hogyan tudod garantálni. Persze én is ezt írnám ha el akarnám adni.
Gondolom nem mondok újat, hogy kocsiknál is van már ember és technika az új kocsik órájának és agyának beállításához.
1-2 éve 20ezer volt és csak annyi volt a kérdés, hogy mennyi legyen benne főnök?