Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HaHu-n azért sokan nincsenek tisztában a motorjuk típusával, F4 Fx, cbr 600 f4 F5i istenem....
Nem bízom az ilyen makulátlan állapotó szövegben utána meg a forgalomba helyezést és regisztrációt megoldjuk témán, biztos rohadt sokat használták magyarországon és pontosan tudják az előéletét, ja nem.
Ezt a gépet nézném meg először, ha el nem viszik addigra: link Jónak néz ki, és nincs messze.
Ezek szerint a karbis kevesebbet eszik? Azt hittem, fordítva van. Persze tudom, hogy a vezetési stílus a meghatározó. Én a VFR-rel tudtam 4,5 literes átlagot produkálni túratempónál utas nélkül. Persze nem állandó jelleggel motorozom takarékosan, de jó tudni, hogy ezt is el lehet érni vele. Szerintem menni fog a CBR-rel is.
Köszönöm! Rajta vagyunk az ügyön!
most olvastam, nyilván a végén a motoros lesz a hunyó...
És nem igazán az, mint a híradóban
Hayabusa topicban leírta az egyik érintett a történteket.
Igen beszéltük
Ön nyert!
Kérem fáradjon ki a szabad ég alá és válasszon egy csillagot!
Gratulálunk, mostantól az öné, sok siker a belakásához!
Hali

720-ért volt fent eleinte de hamar levitte 700-ra. Korrekt csávó volt 670-ért ide adta. Vétel után elvittem szervízre (szelephézag karbiszinkron) Került kemény 13500 Ft-ba. Vétel után azonnal magamnak olajat olajszűrőt levegőszűrőt cseréltem. Meg vétel után 3000 km-rel gumikat. Az első mintája még jó volt de már öreg gumi volt inkább párban cseréltem. Most kapott idén első fékbetéteket meg ugye vétel után 6000 km-nél megint olaj olajszűrő csere én eddig ennyit költöttem a gépre. Mini index volt a gépen vételkor. Sport kipufogó dob rajta és adta a gyárit még pluszba meg túra plexivel vettem. A fogyit nem sokkal szervíz után mértem és minden full gyári a motoron szerintem azért volt ez a kis fogyasztás. Zoynak nálad beszéltük hogy mitől lehet nagy a fogyi visszaalakítanád gyárira meg jó szakember leszervizelné szerintem neked is hasonlóképpen alakulna a fogyi mint nekem. És ezt az adatot úgy mértem hogy innentől teljesen Erdélybe az egész odaútra vetítve és 6000 fölé még előzéseknél sem nagyon pörgettem a mocit mert a húzás nem húzás ugye mindenkinél mást jelent.
Az a 4 liter nagyon meredek... Múlt hétvégén az asszonnyal egy kb. 450 kilométeres túrán voltunk, 90-120 körül mentünk általában egy-két csapatással, 5,5 körül evett nekem.
Igazából nem nézegetem, ha jönnek a kockák tankolok. Kb. 200 kilométerre általában 11-12 litert tankolok.
Egyedül a Jámbi karbisa eszik 4 liter körül
Az enyém igaz két személlyel de a 6-ot simán szűrcsízi
ahol meg azzal sem ott szempiszkáló
Ahol meg azzal sem ott fogpiszkáló
Ahol pedig fogkefével sem éred el, ott fülpiszkálót kell használni.
Átsiklottam azon a kommenten, már látom.
Jámbi, megkérdezhetem te mennyiért vetted?
Nem szeretnék S-est, alább már írtam miért. És nem tudok még venni, csak kb. két hónap múlva.
Ha nem rakagszkodsz az F-hez, akkor tudok egy jó FS-t, épp egy városban vagyunk és épp eladnám.
Túl sok rossz tapasztalatom nekem sincs a karbival, sokáig nem szabad állni hagyni benne a benzint, az a lényeg. Én télen is járatom a gépet 1-2 hetenként, muszáj hallanom a hangját.
Hali

Annyit hozzátennék hogy nekem a karbis is gondozásmentes. Hidegben is indul könnyen csak ki kellett tapasztalnom hogy olyankor hogy szeret indulni. Nem engedtem le a karbikból a benzint de nem is állt 1 huzamban túl sokat mentem pl januárban is 1 karikát. Tavaly mikor megvettem akkor kapott 1 karbiszinkront és annyi. Ja meg néha adalékos benyót tankolok bele télre is azzal tettem el.
Rendben van a géped, csak én nem akarok sport változatot a lépcsős ülés miatt. Az asszony nem szereti...
új akksi, új ülés + szivacs + bőr.......
Ezt is megtalálod a galériákba!
Hozzá se kell nyúlni rögtön szezon kész de a galériáim között meg is találsz minden képet a szervizekről!
Új gumi ( Pirelli Angel) , új fékbetétek elől hátul, új fékpedál, új olaj, új lánckerekek, új felni fényezés meg még sorolhatnám estig ezeket mind most csináltam meg! de nézd meg a galériákat ott részletesen van minden!