Olyan problemam lenne, hogy az uzemanyag tankban nem uszos, hanem valamifele patronos jelado van, ami valoszinuleg a teli alvas alatt megadta magat. Csatlakozo rendben, motor ellenorzeskor az ora mukodik. Hol talalok ehhez bontottan, vagy ha van valamifele otletetek, akkor azt szivesen meghallgatnam. Esetleg ki lehet ezt a jeladot uszosra cserelni?
Az új tárcsa nem olcsó, mondhatjuk úgy is, hogy nagyon drága.
F2 gyári árakat nem vágom, de általában a gyári alkatrészek horror áron vannak, utángyártott, de minőségi cucc pl. Braking, Galfer olcsóbb, de még így is durva.
Bontott olcsóbb, persze te döntesz.
Fékbetétből Bury tud EBC-t, a gyári után az a legjobb.
Elfosta magát az első telóm... Milyen olaj való bele? Érdemes az olajat meg a szimeringet rendelni vagy caplassak el a márka szervizbe és ott vegyem meg?Meg KB mennyibe kerül ez a procedúra ha csak az anyagért kell fizetnem?
Lenne egy olyan kérdésem hogy hol lehet elfogadható áron első illetve hátsó tárcsaféket illetve betéteket venni.
CBR 600 f2-esre.
Csak új jöhet szóba
segítséget köszönöm
Megnéztem terhelve és kb 1.5 centit tudom mozgatni a láncot,ami viszont kicsit aggaszt,hogy mentem vele kb 20 km-t és a hátsó féktárcsám meleg volt...lehet az összefüggésben a lánc spanolással?
Fel lazítottam újra és megnéztem a féknyereg a helyén van.Bár az is lehet,hogy kezdek Pityusodni és csak simán taposgáltam a hátsó fékemet...
Lehet a lánc hangja is, ilyenkor előfordulhat, hogy túl van feszítve. Ültess rá a motorra egy kb. 80-90 kg-os embert, állítatsd egyenesre a motort és mérd meg középen az alsó ágon a láncbelógást.
2006 körüli cbr 600 blokkot keresek. Üres, hibás, repedt igazából bármi jó! Csak pozicionáláshoz kellene, ép felfogatási pontokkal!
Köszi!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_bontok.jsp
de lehet érdemes megkérdezni a hondásokat, hátha nem aranyárban mérik.
Olyan problemam lenne, hogy az uzemanyag tankban nem uszos, hanem valamifele patronos jelado van, ami valoszinuleg a teli alvas alatt megadta magat. Csatlakozo rendben, motor ellenorzeskor az ora mukodik. Hol talalok ehhez bontottan, vagy ha van valamifele otletetek, akkor azt szivesen meghallgatnam. Esetleg ki lehet ezt a jeladot uszosra cserelni?
Ha van otletetek irjatok! Köszönöm.
F2 gyári árakat nem vágom, de általában a gyári alkatrészek horror áron vannak, utángyártott, de minőségi cucc pl. Braking, Galfer olcsóbb, de még így is durva.
Bontott olcsóbb, persze te döntesz.
Fékbetétből Bury tud EBC-t, a gyári után az a legjobb.
az is 2-3 ezer körül van /liter
CBR 600 f2-esre.
Csak új jöhet szóba
segítséget köszönöm
'99-es évj. bontódik,lehetőleg telón érdeklődjetek! 30 259-05-47
(pontosabban fékezéskor a betét nekifeszül a tárcsának, és mivel nincs ami visszahúzza, ezért a tárcsa "pofozza" vissza a betéteket)
Fel lazítottam újra és megnéztem a féknyereg a helyén van.Bár az is lehet,hogy kezdek Pityusodni és csak simán taposgáltam a hátsó fékemet...