Nekem ez az első injektoros , de soha nem mennék vissza karbisra, nekem rossz tapasztalatom volt velük csak a szenvedés!Én nem okvetlenül szeretném eladni az enyémet , de úgy érzem hogy most már elférne egy nagyobb alattam , meg ahogy nő az asszony segge kell a nagyobb!
De amit én nagyon szeretnék régóta az egy HONDA VTR 1000 SP2!
Eszméletlen GÉPÁLLAT!
Gondolod nézd meg az enyémet, meg a galériáimat, videóimat a motoromról az enyém is eladó , viszont én 850.000 FT szeretnék érte kapni!
Ez alá nem igazán szeretnék menni! De mondjuk azt hogy ez irányár!
Igen, én is ezért szeretem az injektort, teljesen gondozásmentes.
VFR-em volt nemrég, sajnos anyagi okokból el kellett adnom. Amúgy nem cseréltem volna le, de ha már így alakult, szeretnék mást is kipróbálni. Elég sokat megyek városban, munkába is motorral szeretnék járni, ezért gondoltam egy könnyebb sportos gépre, amivel alkalomadtán túrázgatni is lehet. Eddig három Hondám volt, ezután sem szeretnék elpártolni a márkától. Minden téren igényes, strapabíró, bolondbiztos gépek.
Annyit hozzá tennék még hogy a kevésbé hozzáférhető helyeken fogkefét kell használni. Még a sörtéje is erősebb. Amugy ugyan így takarítom a gépet én is!
Magasnyomásút szerintem senki ne használjon motor tisztításra.
Brigó bántja egyesfajta pexiket ! ! ! ! !
A festésen pedig próbát kell csinálni. Korrekt eredeti fényezést nem szokott bántani.
Hát igazából teljesen megbízható motorok nekem mióta megvan csak használom és megyek vele semmi gond! Nekem az injektoros változat van, én személy szerint azt mondom nagyon király dolog az injektor bármilyen idő is volt, hideg, meleg, párás, ködös tökmindegy az injektor első gombnyomásra indította a gépezetet! Még 2 hónap állás után is elsőre! Én a helyedben még gyűjtögetnék és inkább halasztanék egy évet még hogy az injektorosat vegyem ha mindenképp ezt a kategóriát választod!
Nekem ilyen gépem van. 1 éve vettem 10 000 km szaladt bele minden gond nélkül. 180-as gumi van már rajta hátul. Fogyasztást városit nem tudok mondani általában vegyesen használom. 110-120-as túratempóval túrán 2 személlyel 4,1-re jött ki nekem. Azt hogy érdemes -e gyűjteni injektorosra nem tudom megmondani kinek mi jön be. Nekem még nem volt injektoros mocim így nem tudom összehasonlítani nekem még nem volt bajom a karburátorral. Ha bármi kérdésed van még a mocival kapcsolatban írj nyugodtan. Ja gyári betegsége hogy a vezérlánc feszítő elfárad. 20-25 000 Ft körüli összeg 1 új + beszerelés.
Néztem nagyon szép az a ZX9 ! Gratula hozzá! Vigyázz rá meg magadra is vele! És még mit ki nem lehet belőle hozni!
Egy kis brigo, egy kis Turtle Wax, egy kis műanyag ápoló és ............. huhuhuh!
Sziasztok!
Nagy esély van rá, hogy a köv. motorom CBR 600 F lesz. Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem.
Előreláthatólag 700 ezer körüli összegből gazdálkodhatom, ebből 1999-2000 évjáratú gépeket láttam. Ezek még karbisok. Szeretném megkérdezni, hogy mennyi a fogyasztásuk városban óvatosan közlekedve egy személlyel, illetve 90-110 környékén túrázgatva.
Van-e valami típushibája, amire vásárláskor figyelni kell? Az átlagos
dolgokon kívül.
Ezen az évjáraton még a 160-as hátsó gumi van, vagy már a 180-as?
Érdemes lenne kicsit több pénzt gyűjteni az injektorosra, vagy teljesen jók a karbisok is?
Ennyi lenne, köszönöm ha válaszoltok!
OKés köszi! Holnap, ha lesz időm szöszölök vele egy kicsit. Én mindig jaros vízzel mosom. csak ahool makacs olajos ott akarok most tisztaságot. Nem rég vettem a gépet és én is azt szeretem ha patika. Nagyon szép a tied, nagy gazdája vagy!
Figyel szerintem úgy a legegyszerűbb , ha raksz egy kis edénybe külön brigot és fogsz egy új szép puha ecsetet és ecsettel hordod fel még a blokkra is , azért ajánlom mindenképp az ecsetet mert avval hozza le a legjobban a ganét! Ha csak ráfújod rajta ragad nagyon sokat kellene ahhoz hagyni állni az meg már nem jó! Ecseteld mindenképp szerintem , mintha festenél párszor ecseteld át a felületet!
Pont tegnap mostam le én is de , és próbáltam a befújást de semmit nem ért úgy , még a rovar oldót is át kell kicsit törölni ahhoz hogy hasson, durva szennyeződéseket nem hoz le a ráfújás! Én slaggal mosom nem magasnyomásúval , de ha oda veretsz neki 140-barral akkor lehet hogy ráfújassál is lejön a makacs kosz! De én nem vagyok híve a magasnyomásúnak!
Utána pedig JAR mosogatószer szép puha rongy és mindent át törölni vele, mondjuk én többet fekszek alatta mosáskor mint amennyit állok! :) Hogy PÁTIKÁ legyen! ( EZ az n hülyeségem ne kövezettek meg érte)
A végén pedig fasza tiszta mikroszálassal áttörölni!
Sziasztok.Segitségeteket szeretném kérni egy cbr600 f4i elektronikájával kapcsolatba.Tegnap menet közbe megállt se lámpa se semmi még a fordulatszámmérö is 2000 nél beállt.Ma lebontotuk az idomokat.30A os biztositékot kivágta.Nyaknál elreszelt pár vezetéket.A vezetékeket leszigeteltük müszerfal lekötve bizt kicserél de amint a föbizti házára rátoljuk a vezetékeket ki is csapja pedig gyujtás se világitás nincs rákapcsolva.Beszélgettünk pár szerelövel de ök is el vannak havazva a meloval igy nem tudnak mondani rá semmit.Beszélgettek epromirásrol meg imorol.meg komplett gyujtáskapcsolo kulcsal dobozokkal.Valaki nem tud valami okosságot amit ki tudnánk probálni mi mehetett ki?Elöre is köszönöm
Tudom hogy nem engem kérdeztél de leírom én is a véleményem ha szabad. Én is használok brigót. Festékben nem tesz kárt. Ha bekened a felületet rövid idő alatt feloldja a szennyeződéseket. Az a lényeg hogy rövid ideig legyen rajta hamar mosd le és akkor nem tesz kárt semmiben sem legalábbis szerintem.
De amit én nagyon szeretnék régóta az egy HONDA VTR 1000 SP2!
Eszméletlen GÉPÁLLAT!
Gondolod nézd meg az enyémet, meg a galériáimat, videóimat a motoromról az enyém is eladó , viszont én 850.000 FT szeretnék érte kapni!
Ez alá nem igazán szeretnék menni! De mondjuk azt hogy ez irányár!