Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne értsetek félre semmi baszogatás meg semmi rossz indulat , csak csupán érdekel hogy emberek miért hoznak ilyen döntéseket mikor szinte semmi ésszerű magyarázat nincs benne!
Csak nem értem a rációt benne, mert ha az FS mondjuk alapból 20LE-vel több lenne meg jóval könnyebb meg jóval több cucc lenne benne stb stb! Akkor megérteném hogyha valaki átalakítja a sport hátulját ilyenre hogy kényelmes legyen , de mégis élvezze azt a plusszt amivel többet adhat! De viszont ez nem így van mert szinte egy és ugyan az az F4i is meg az FS is, jó tudom nincs közép sztender meg egy két apróság de kifújt semmi több!

Részemről ez tök értelmetlen húzás akkor miért nem vett az a tulaj sima F-et aki ezt művelte vele?
A szép és jó állapotú FS-ek elég ritkák én még soha nem találkoztam FS-esl csak az enyémmel! Főleg nem ilyen színben!
Holott látom van olyan akinek van itt!
Ez talán annyira nem tömeg motor !
Segédváz tuti más, meg a másik dolog, hogy nem is olyan egyszerű találni. Nem elhanyagolandó tény, hogy FS segédvázat arany árban mérik....
Valószínű, hogy direkt cserélték" egybeülés"-re, ahhoz a hátsó idomot tuti cserélni kell, de lehet, hogy segédvázat is.

A dekli me lehet, hogy csak karcos volt.
Gratula
én is gratulálok
Gratula!
Ezúton jelezném az egybegyűlteknek,hogy a mai nappal sikeres forgalmi vizsgát tettem szóval innentől fokozott figyelemmel közlekedjetek az utakon! :D
Igen motorozni voltam én is. Kinéztünk a Rabócsi ringre. Mit mondjak eszméletlen jó volt (1. pályázás) Hátsó gumin 0 lett a majrécsík elsőn jobb oldalt maradt 1 pici. Sokkal több balos kanyar van azon a pályán.
Már rég meg akartam kérdezni, mert néztem a gépedről a képeket!
Hogy most a tied ez hogy van?
Látom hogy fekete a váz meg a lengővilla mint ahogy a sporton kell, de a segédváz meg a farokidom már a sima F-é nem pedig a sporté?
Viszont a többi idom meg a Sporté! Meg a bal oldali deklid is fekete a barna helyett viszont az idom meg nem sérült!
Hogy van ez?
Kényelem miatt raktak a FS-nek egy másik segédvázat hátulra meg a sima F farokidomját+ülését?
Vagy törték? De hogy lehet csak farokidomot törni?
Pedig nem lehetetlen egyszer én is 16,8 litert tankoltam 412 km után ez egy 100 néha 110-es tempó volt amúgy két személy némi csomag max 120-130 kigyorsítások az elmúlt túrán 9,9-et tankoltam kerek 220 km-re
Jaja épp most értem én is haza
ja, bár 2000 előtt ott nemtom hogy volt.
gsxr-ék jobba oldották meg ezt az ügyet.

bár ez sem bonyolult ha tudjuk a szisztémát
Akkor az enyém FS2
Egyszer már kifejtettem ezt, most idemásolom:
minden egyes évjáratnak megvan a maga betű, vagy szám kódja 1987-től. 2000-ig betűk jelentik az adott évjáratot, 2001-től számok.
H 1987
J 1988
K 1989
L 1990
M 1991
N 1992
P 1993
R 1994
S 1995
S1 2001 SPORT
S2 2002 SPORT
T 1996
V 1997
W 1998
X 1999
Y 2000
2001-től pedig F1, F2,....., függetlenül attól, hogy az mind f4i!
Így az én 2003-as cbr600f4i-m hivatalosan cbr600f3, ami be is van ragasztva egy matricán az ülés alá. Így lehet az is, hogy néha valaki F5-ről, meg F6-ról beszél, ami szintén f4i, csak 2005-ös, meg 2006-os. Remélem nem túl bonyolultan fogalmaztam. És ahogy látjátok, az F sportok pedig hivatalosan FS1, és FS2, attól függően, hogy mikori. Köszönömaszót, kéremkapcsoljaki!
2012. július 14. 22:17
Én az esbékát néztem
Mi ez a nagy csend? Mindenki motorozik ebben a hideg időben?
Elég patika lett a BMW,grat hozzá a tulajának!
Tudnátok nekem segíteni abban,hogy megméritek a fékcsöveiteket? Én kint vagyok svédországban,így nemigazán tudom én az enyémet megmérni. Fém fékcsövet szeretnék rádobni,csak kellenének a csőhosszak. Az enyém 2005-ös.
az a röhej, hogy FX megjelölés létezik, talán amerikai, sőt F5 -öt is láttam már néhány alkatrészkeresőben, de nyilván úgy értik, hogy
2005-ös F4i....
Szép napot mindenkinek!
Gondoltam megosztom veletek a mai nap eseményeit. Egy kedves barátomtól érkezett egy hívás, hogy jöjjek ki a ház elé valami fontosat meg kell beszélnünk. Amint kiviharoztam a képen látható csoda járgány látványa fogadott. 1949ből való BMW R24, amint kiderült már vagy 1 éve a tulajdonában van csak most lettek készen a munkálatok. Erre mondják azt, hogy időtálló befektetés :)
Csak logikailag... ha visszakötöttetek minden elreszelt kábelt a helyére akkor tovább kell keressétek az elektromos zárlatot. Véleményem szerint valamelyik relé mehetett haza benne. Főleg úgy hogy amint árammal látjátok el levágja a biztit.
Az elektronikának nem hiszem hogy baja lenne hiszen az az utolsó áramfogyasztó a sorban előtte van még a relé, a biztosíték miegymás. Az szerintem jó inkább egyszerűbb relé vagy más áramszabályzó kütyü ment haza.
A hiba viszonylag "egyszerű" hiszen semmi áram nem kerül a rendszerre így lépésről lépésre végig tudjátok követni a delej útját....
Szerintem nagyjából a karbis meg az injektoros is hasonlóan fogyaszt, normál utcai használat mellett én 5-6 liter közé sorolnám mindkettőt, persze vezetési stílusonként változhat.
Monzaaaaaaa!
Én igyekszem mindenféle előítélet nélkül szemlélni a hirdetéseket, kép alapján ami tetszik, azt megnézem. Ott úgyis kiderül, ha gáz van vele. Az előző gépemnek ki tudja mennyi tulaja volt, akitől én vettem, szinte semmi információt nem tudott az előéletéről. Felhajtható volt a rendszám, át volt festve a motor pirosról ezüstre, szarok voltak a gumik, kopottak a fékek. Gumi és fékbetét csere után a világ legjobb motorja lett, valószínűleg örökre bánni fogom, hogy el kellett adnom.