motorról még nem nagyon tudok nyilatkozni mert keveset használtam még.
Kocsinál amelyikbe egy egészet raktunk ott is nehéz mert kicsi a különbség és könnyen hozzá szoksz.
Ezek autós tapasztalatok:
Ami biztos, hogy könnyebben indul és talán halkabban jár a motorja. Azt nem tudom mondani, hogy 7 helyett 3-at eszik. :-)
Nem mérjük a fogyasztást mert melós kocsi így ha sietni kell akkor sietünk. Ha nem kell akkor nem tapossuk neki.
Eddig 1100-1200-t lehetett elmenni egy tankkal. Mostanában többször előfordul, hogy 1300at is el lehet menni. Persze ez függ, forgalomtól, stílustól, meg még csomó mindentől.
Összességében megérte. Plusz hozzáteszem, hogy néha túlcsúszik az olajcsere periódus. Nekünk fontos a védelem.
Motornál annyit vettem észre, hogy 1ből 2be mindig kicsit hangosabb volt a váltás mint 3ból 4be. Most olyan mint a többi.
Mi a faszt kell szarozni velem basszus utálom mikor valaki genyózik a másikkal basszus azt hittem ezen a fórumon normálisabbak vannak mint máshol,de látom az emberek mindenhol egyformán idióták,én már nem tudom hogy csak magyar országon ilyen faszok az emberek vagy mindenhol de a magyarok szégyenletesek az biztos,lehet röhögni meg gúnyolódni,max ehhez értetek.
A Bp Bécsi úti LIDLben van még akciós gerincprotektor, több darab is, meg púpos kis hátizsák 5e Ft helyett 2ezerért.
CBRen motorozva is használható (hogy CBRről is írjak)
Szerintem már minden többször ki lett tárgyalva, zárjuk le a fórumot és mindenki használja a keresőt.
De mea culpa, elnézést ha én is offoltam a fórumot, mostantól nem irok csak kifejezetten CBR témában.
Amúgy jön holnap valaki CBRrel holnap napközben/este Hungaroringre?
de mondom ezen lehet sértődés lesz
higgatság motorostársak
Pityu, te meg ne húzd már fel magad. Voltál katona?
Felnőtt pasiknál eléggé gyakran előfordul, hogy ugratják egymást, de attól még bírják egymást, ha nem is mondják ki.
Szeretünk Pityu!
Kocsinál amelyikbe egy egészet raktunk ott is nehéz mert kicsi a különbség és könnyen hozzá szoksz.
Ezek autós tapasztalatok:
Ami biztos, hogy könnyebben indul és talán halkabban jár a motorja. Azt nem tudom mondani, hogy 7 helyett 3-at eszik. :-)
Nem mérjük a fogyasztást mert melós kocsi így ha sietni kell akkor sietünk. Ha nem kell akkor nem tapossuk neki.
Eddig 1100-1200-t lehetett elmenni egy tankkal. Mostanában többször előfordul, hogy 1300at is el lehet menni. Persze ez függ, forgalomtól, stílustól, meg még csomó mindentől.
Összességében megérte. Plusz hozzáteszem, hogy néha túlcsúszik az olajcsere periódus. Nekünk fontos a védelem.
Motornál annyit vettem észre, hogy 1ből 2be mindig kicsit hangosabb volt a váltás mint 3ból 4be. Most olyan mint a többi.
Pityu,ne vedd ennyire a szivedre szerintem,pííísz van
CBRen motorozva is használható (hogy CBRről is írjak)
Szerintem már minden többször ki lett tárgyalva, zárjuk le a fórumot és mindenki használja a keresőt.
De mea culpa, elnézést ha én is offoltam a fórumot, mostantól nem irok csak kifejezetten CBR témában.
Amúgy jön holnap valaki CBRrel holnap napközben/este Hungaroringre?