Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mert üvegszálas fejidom volt rajta
Amikor szétszedted is ilyen volt! Alul nekem is van sztem ennyi rés....pont nem látszik...
Ilyen rés van a lámpa alatt
Pityu, remélem nem haragszol meg a következőkért.
A fejidom belseje semennyire nem látszik ha mész a motorral. Az ülés hogy hátul furcsán áll, szintén nem látszik. Legalább is Te menet közben nem látod. Most meg nem tudod összerakni jól, ezért szar a Honda és el kell adni?
Mennyit mentél vele? Hány éves? Hány km-t ment az előző tulaj vele?
Megértem hogy maximalista vagy, de egy használt motor sohasem fog úgy kinézni, mint amikor legurult a gyártósorról.
Én decemberben vettem meg a CBR-t, azóta beletettem 1500km-t (nem munkába járásra használom, csak szabadidőmben motorozok), vannak szépséghibái, mégis imádom!
Egyetlen módja van, ha tipp-topp gépet akarsz, vegyél újat. Már kicsit idegesítő ám folyton olvasni a passiódat, ahelyett hogy mennél vele és azt írnád, hogy jó-e vele menni, vagy nem jön be. A motor nem műtárgy hanem közlekedési és szórakozasi eszköz (is).
Remélem sikerül összerakni, ráülsz, hajtod és rádöbbensz micsora király gép.
Valami ott nem kerek.
A vibraciotol el fog pattani elobb utobb.
Balesetes jarganynal elofordul hogyvaz idomtarto elgorbul.
Vagy az idom lett uavitva.
En kibovitenem a lukat hogy je feszuljon.
hát nekem a lámpa alatt van pár miliméter hézag engem zavar,a másik hogy a fejidomtartó konzolra úgy erőszakoltam rá a két fület az nagy baj?
Szia,szerintem az normális,nekem is van egy pici hézag,de nem zavaró!Ha minden ok nem mozog nyüszög akkor ok!
felerőszakoltam a fejidomot de nem tudom egy kis rés van a lámpa alatt az mitől van
Másik kérdés a lámpán van két műanyag pöcök ami bemegy a műszerfal alatt egy gumi ágyba sz mennyire fontos elem mert én nekem az le volt törve és csináltattam újakat rá de rá jöttem amiatt nem tudom feltenni a fejidomot mert még sem jó az utánkészített
Hiba orvoslása megtörtént lemerült akumulátor volt a probléma
Mitől szakadna el a patentszem?!?!?
A nittelős szem meg a patentszem szinte ugyanaz csak a biztosítása más az egyiket szét kell nittelni a másikra meg azt a rugós bizbaszt rárakni a szem tartása ugyanaz max azért lehet veszélye mert a centrifugális erőtől lejöhet a biztosító és szétesik a szem de, hogy elszakadni nem fog az biztos!
finoman el lehet vele gurulgatni, de BMW-ket ne gyorsulj le...

Viszont ha megnyúlt a lánc, akkor úgyis csere.
Főleg, ha ez az a lánc, amivel 10 évet állt.
Ha megnyúlt akkor ki is flexelhetsz egy két szemet, és úgy rakd össze a patentszemmel.
Akkor szétverem a patentszemet kalapáccsal
50-60 lóerőig szokás....

felette kicsit lutri a dolog.
Jó mi Kormánycsapágy meg minden fullon rendbe volt téve, ahogy itt is láátszik de kifutottunk a lóvéból, a lánc meg cseppet megnyúlt.
Nem csörög zörög, csak laza és már nem tudok húzni rajta
Ha van rá keret cseréld, ha nincs úgyis ezzel fogsz menni, max elszakad, lebontja a gép hátulját, meg a hátad.
Jó a két hokedli.
Még nincsen !

Olvasd az előző hsz-emet!
Ez egy 90 LE körüli motor, a legelső 600as CBR, tehát nem egy 600 RR Ideiglenesen ( ezen a nyáron) patentszemes láncot használni felelőtlenség ?
Borulásérzékelő vagy mi az valahol a fejidom mögött van, nem lehet az mozdult el? Egyébként egyszer nekem i volt hasonló tünet, csatlakozókat tisztítottam, megigazgattam, és megszűnt.Különösen a azt a csatlakozót nézném meg, ami a fejidomhoz megy.
110 lóerős motornál nagyon nem kéne, hogy patentszem legyen....
Sürgős cserét javaslok.
link Nem gyári megoldás, de nem is lehetetlen, szerintem olcsóbb, gyengébb lánc van rajta az ajánlottnál, amihez patentszemet adtak. Talán.
pedig nem nyomtunk meg szerintem vezetéket de utána nézek