Pityu, remélem nem haragszol meg a következőkért.
A fejidom belseje semennyire nem látszik ha mész a motorral. Az ülés hogy hátul furcsán áll, szintén nem látszik. Legalább is Te menet közben nem látod. Most meg nem tudod összerakni jól, ezért szar a Honda és el kell adni?
Mennyit mentél vele? Hány éves? Hány km-t ment az előző tulaj vele?
Megértem hogy maximalista vagy, de egy használt motor sohasem fog úgy kinézni, mint amikor legurult a gyártósorról.
Én decemberben vettem meg a CBR-t, azóta beletettem 1500km-t (nem munkába járásra használom, csak szabadidőmben motorozok), vannak szépséghibái, mégis imádom!
Egyetlen módja van, ha tipp-topp gépet akarsz, vegyél újat. Már kicsit idegesítő ám folyton olvasni a passiódat, ahelyett hogy mennél vele és azt írnád, hogy jó-e vele menni, vagy nem jön be. A motor nem műtárgy hanem közlekedési és szórakozasi eszköz (is).
Remélem sikerül összerakni, ráülsz, hajtod és rádöbbensz micsora király gép.
Valami ott nem kerek.
A vibraciotol el fog pattani elobb utobb.
Balesetes jarganynal elofordul hogyvaz idomtarto elgorbul.
Vagy az idom lett uavitva.
En kibovitenem a lukat hogy je feszuljon.
Másik kérdés a lámpán van két műanyag pöcök ami bemegy a műszerfal alatt egy gumi ágyba sz mennyire fontos elem mert én nekem az le volt törve és csináltattam újakat rá de rá jöttem amiatt nem tudom feltenni a fejidomot mert még sem jó az utánkészített
Mitől szakadna el a patentszem?!?!?
A nittelős szem meg a patentszem szinte ugyanaz csak a biztosítása más az egyiket szét kell nittelni a másikra meg azt a rugós bizbaszt rárakni a szem tartása ugyanaz max azért lehet veszélye mert a centrifugális erőtől lejöhet a biztosító és szétesik a szem de, hogy elszakadni nem fog az biztos!
Jó mi Kormánycsapágy meg minden fullon rendbe volt téve, ahogy itt is láátszik de kifutottunk a lóvéból, a lánc meg cseppet megnyúlt.
Nem csörög zörög, csak laza és már nem tudok húzni rajta
Borulásérzékelő vagy mi az valahol a fejidom mögött van, nem lehet az mozdult el? Egyébként egyszer nekem i volt hasonló tünet, csatlakozókat tisztítottam, megigazgattam, és megszűnt.Különösen a azt a csatlakozót nézném meg, ami a fejidomhoz megy.
A fejidom belseje semennyire nem látszik ha mész a motorral. Az ülés hogy hátul furcsán áll, szintén nem látszik. Legalább is Te menet közben nem látod. Most meg nem tudod összerakni jól, ezért szar a Honda és el kell adni?
Mennyit mentél vele? Hány éves? Hány km-t ment az előző tulaj vele?
Megértem hogy maximalista vagy, de egy használt motor sohasem fog úgy kinézni, mint amikor legurult a gyártósorról.
Én decemberben vettem meg a CBR-t, azóta beletettem 1500km-t (nem munkába járásra használom, csak szabadidőmben motorozok), vannak szépséghibái, mégis imádom!
Egyetlen módja van, ha tipp-topp gépet akarsz, vegyél újat. Már kicsit idegesítő ám folyton olvasni a passiódat, ahelyett hogy mennél vele és azt írnád, hogy jó-e vele menni, vagy nem jön be. A motor nem műtárgy hanem közlekedési és szórakozasi eszköz (is).
Remélem sikerül összerakni, ráülsz, hajtod és rádöbbensz micsora király gép.
A vibraciotol el fog pattani elobb utobb.
Balesetes jarganynal elofordul hogyvaz idomtarto elgorbul.
Vagy az idom lett uavitva.
En kibovitenem a lukat hogy je feszuljon.
A nittelős szem meg a patentszem szinte ugyanaz csak a biztosítása más az egyiket szét kell nittelni a másikra meg azt a rugós bizbaszt rárakni a szem tartása ugyanaz max azért lehet veszélye mert a centrifugális erőtől lejöhet a biztosító és szétesik a szem de, hogy elszakadni nem fog az biztos!
Viszont ha megnyúlt a lánc, akkor úgyis csere.
felette kicsit lutri a dolog.
Nem csörög zörög, csak laza és már nem tudok húzni rajta
Jó a két hokedli.
Olvasd az előző hsz-emet!
Sürgős cserét javaslok.