Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Supercorsa azért más kategória.

bt016nál nem mindegy, hogy sima vagy pro. sima köztudottan szar.

Én úgy hasonlítom össze a bt-t és pow3at, hogy van egy szokásos útvonalam. ha csak gurulni akarok egyett akkor van egy 60-70km fix köröm.

ezt az utat elég jól ismerem. kocsival is megyek hetente többször rajta.
az a bizonyos körforgó közepes minőségű. ebből a körforgóból szoktam rámenni egy elkerülő útra ami jó minőségű. eddig nem volt baj a kigyorsítással. most se volt nagyor durva mert ráhúztam a gázt de fokozatosan. és amikor átdöltem jobb oldalra akkor jött a "powerslide". Nem volt túl nagy és kívülről jól nézhetett ki. de azért hanyagolnám az ilyet. aztán lehet megszokom és ezt fogom élvezni.

haverom pl fz6al road2-t használ és megszégyenítő módon le tudja dönteni.
bridgestonnál 1x szartam be. 2személlyel le balcsira. cece után a melegben olvadt a bitumen. persze kanyarban. Rádőltünk ahogy máskor és elkezdett a feleze fele mászni. nem csúszott hanem sodróttunk. másik sávban meg jöttek. simontornyánál meg is álltunk. azt hittem lapos a kerék;-)
Alap, hogy körforgóban nem tekerjük a motornak, mert ott a legcsúszósabb az aszfalt ez nem a gumi hibája.

Én speciel nem vagyok Bridgestone párti, mert kemény gumi, nem tapad, viszont hamar kopik. Ezen az FS-en is Bridgestone bt016 van, hát nem vagyok oda érte. Öcsém GSR-je ezzel jött ki gyárilag és 4000 km alatt elkopott a hátsó, a mellett, hogy csúszkált. aztán tettünk rá Pirelli supercorsa-t ami tapadt mint a takony és többet elfutott mint a Bridgestone.

De hát ízlések és pofonok....

A szolgálati gépen bt020 volt azzal jött ki, csúszkált is. Azóta volt rajta Michelin Pilot Road 2 2ct és most pilot road3 2ct van rajta. 0 fokban is odaverem vele a bukócsövet. Tapad és nem is kopik gyorsan. 10.000 az eleje, 20.000 a hátulja. Orrnehéz az FJR.

-3 fokban tükör jégen csúsztam el vele egyedül
Hali

Sima Pilot Powered van? Mintájában és profiljában is teljesen megegyezik a Pilot Power 2 CT-vel. Én láttam már a 2-t egymás mellett. Úgy látszik a Pilot Power 3-nál nem csak a mintával hanem a profillal is variáltak.
Jámbi,ha kuldok kepet holnap az en gumimrol,akkor kuldesz a te gumidrol egy kis mintat az en gumimra?
Nekem a Pilot power 2 CT vel nincs semmi bajom. Gondolkoztam hogy kipróbálom a 3-ast ha cserélni kell de ezek szerint elcseszték 1 picit?
Ez a BT 16-os hátsó gumi mennyi km-t megy el? A pilot Power 2 CT vel 7. ezer km-ben vagyok és van még minta rajta minta bőven.
Uraim sziasztok!
ÉRdeklődnék hogy cbr 600 f3-hoz kinek van idomja. Elsősorban farok idom érdekel és a farok idomot lezáró kis műanyag lap a kapaszkodó alatt. Előre is köszike
Volt használtban.
Egy defekt gyorsan kinyírta.............addig viszont nem volt gond............szép egyenletesen fogyott.
Hm...lehet hogy speciel Kawasaki,es Honda gyulolo a Michelin Power gumi
Azt nem mertem vállalni. Durván tapadhat mert simításra is faszább. van power pure rotyesz gumiban. azzal kicsit dörgöltem a betont. elég jól fogja
A Power pure a sport.
Teszteltem. baloldalt leugrott a majrécsík. jobbon még van fél centi. dönthető de bridgestone jobb volt. viszont én is észrevettem, hogy csúszkál. nagy motorféknél.
De full meleg gumival körforgóból ki odapirítva is megfosatott. de jól jött ki. olyan volt mintha én akartam volna.

16osra nem volt jellemző a csúszkálás. lehet én vártam sokat. azt hittem, hogy a power az vérbeli sportgumi. de a power3 az sporttúra.
Mindegy, akkor is szép.
Sötét metál kék valójában az a fekete
Tettzik ez a fekete-fehér színkombó. Tök sima, semmi csicsa és mégis jól néz ki. Nagyon szép.
Bárki is legyen, sajnálom őt és az utasát. Piros cbr600f volt, ahogy nézem.....
Színre fújt undertail van hátul, az ahhoz tartozó lámpával, rendszám tartóval + a zár is ebbe van beépítve.

Jobban örülnék a gyárinak, de hát így is szép
Na ezektől a banyáktól félek mindig, 1xrűen kiszámíthatatlanok.
Kuplung karom van gyári ha kell.

Rakj fel bukógombát és akkor nem ér le a dekli....
Sziasztok,

Ma álló helyben felborult a motorom (2004-es boci), és 2mm vastagon, kb. 4 centi hosszan szétnyílt a dekli, rögtön el is vérzett.

Dekli, olaj, kuplungkar, + ronda lett az előtte polír idom.

No de az lenne a kérdésem, hogy tudok-e deklivédőt?
Nem vidám ha egy túrán feldől, és vége a menetnek...

Üdv.: Géza
Egyébként a karok szépek!
Sziasztok! 87/88-as cbr 600f-hez (pc19) keresek jó állapotú benzincsapot vagy csaphoz való felújító készletet. akinek van várom a válaszát!
Köszi
Milyen hátsó lámpa van a motorodban? Mert a képek alapján nem a gyári és gondolom akkor az undertail sem az.
Remélem nem innen valaki!
http://www.vecseshirek.hu/2013...
Megjött az új fék és kuplung kar
Azt a betyarkorte mindenit ha nem latnam nem hinnem el,hogy ekkora szemmel lathato kulombseg van a 2 gumi karakterszitikaja kozt...
Mondjuk nekem eddig csak a Metzeler Sportec M3 es a Michelin Pilot Power (sima nem a 2 v 3 ct) volt szerencsem,amit nyuztam a gepemen,de eddig ezzel a 2 fajta gumival megvagyok elegedve...igaz, a Metzeler az 160/60/17 volt,es meg akkor ismerkedtem a motorral, majd jott a michelin ami 180/55/17 ami sokkal hegyesebben all,es jobban fordul a moci tole kanyarban en ugy erzem.Igaz,melegedni mind a ket tipus hamar melegszik,es jol is tapad,habar azert volt,hogy kanyarkijaratnal egy egy koverebb gaznal a michelin el el tancolt