Nekem sem a hobbim esőben motorozni, de valahogy rengetegszer sikerült már bőrig áznom. Még úgy is, hogy felhő sem volt az égen mikor otthonról elindultam.
Szerintem elég jó gumi a bridgestone bt023 is mikor ki jött anno még a kawám volt és nyertem egy pár ilyen gumit fel is került a motorra csak sajna 1000kilómétert tudtam vele menni mert baleseteztem,akkor volt új fejlesztés a közepe keményebb volt egy kicsit hogy ne kopjon olyan gyorsan a szélei viszont puhább hogy jól tapadjon kanyarodás közben.
Kértem már tőled ajánlatot és el is küldted. Egyébként sajna v. nem sajna, nem párban kell, mert az első még teljesen korrekt. De még megyek a hátsóval is egy darabig (amennyit mostanában használom ). Ha aktuális, úgyis jelentkezem.
Új 2013 A méltán közkedvelt Pirelli Angel ST hagyományait továbbvivő Angel GT a megújult Ducati Multistrada 1200 S Granturismo-n mutatkozott be, mint gyári szerelés, 190/55 R 17 és 120/70 R 17 méretekben. Az Angel GT egy többszörös sport-túra tesztgyőztes abroncs, az Angel ST nyomdokain halad, mely a legnívósabb magazinok összehasonlításaiban rendre az első, vagy az első helyek egyikén végzett. Az előddel összehasonlítva, az Angel GT élettartama 15%-kal hosszabb, miközben tovább a javult a nedves tapadása és a kezelhetősége; ami pedig a legfontosabb, mindezen tulajdonságait rendkívül hosszan képes megtartani. Az immár kétkomponensű Angel GT egyaránt tökéletes választás azoknak, akik nagy utakat tesznek meg, akár utassal, csomagokkal felpakolva; akik csupán egy könnyed vasárnapi kirándulásra, vagy akár mindennapi ingázáshoz használják a motort. És az, hogy milyen motort, gyakorlatilag mindegy, lehet nagy túrázó, utcai enduro, csupasz, vagy sportgép is, az új Angel GT a leguniverzálisabb ebből a szempontból.
Szóval egyetértek, h hétköznapra és néhai pályázásra bőven jók a soprt-túra gumik (tudásom kevesebb, mint amit a gumi tud ),persze aki komolyan nyomja a pályázást, annak sport.
Az ST és a GT között annyi a különbség, h a GT újabb verzió? Bár ha jól látom még az ST is árulják, sőt a Diablo Stradat is, ami még 1-el korábbi. Nekem az van fent és azzal sincs bajom, 1x, 2x pályáztam vele, azt is lehet lábtartóig dönteni és jóval több van már benne mint 10e.
Bár keresni meg nem keresik. Még csak 1 párat adtam el belőle.
Az is az újfajta a GT volt.
Nekem személy szerint az jön be ha hegyes a profil és " ledől magától" a motor. Ezt meg ugye a sportgumik tudják.
Viszont én nem a 200al balos nyújtottban döntöm le teljesem a motort :-) Hanem inkább a lassabb, szűkebb kanyarokban. Az autópálya fel és lehajtókat nagyon csípem.
Közúton a tapadáshatár igencsak messze van vele, pedig nem vagyok az a lassú típus.
Kakucson sem sikerült megtalálni a gumi határait karcoló lábtartók mellett sem.
Egyetlen problémája pályán, hogy egy idő után elmelegszik, ezért "nagypályára" már nem igazán alkalmas (mint a sporttúra gumik általában)
El kéne már felejteni azt a beidegződést, hogy sportmotorra csak sportgumi jó (ez igaz volt kb. 2000-ig) ezek a mai sporttúrák közúton tudnak annyit, mint egy sportgumi, ja és jóval tovább bírják
igazából mindeninek más jön be. különböző stílus, motor miatt.
Igazából a power 3 se rossz csak többe kerül és nem tud többet.
Viszont tényleg keveset mentem még vele.
Azt mondják, hogy 20%-kal többet megy el mint a power 2. Ha ez igaz és tartós lesz akkor egye fene.
majd kakucson teszteljük a dönthetőséget és a tapadást.
Én már néha néha hétköznap is ráérek.
Szóval tudok menni majd én is.
Anyám tyúkja, elnéztem a topicot...
GSX600F-em van
Csak nem találtam rávaló deknivédőt, az ilyen csavarfej köré-alá tehető esztergálmányok szerintem beletörik a csavart: http://www.motostyling.hu/cont...
A: esőruhát viszed?
B: Minek? 40fok van nincs egy felhő se
A: te tudod
B: nem kell az.
Pesttől - Hazáig (100-110km) esett.
Alsógatya is vizes volt
ebből is vittek már párat.
A T30 viszont sportosabbra sikeredett.
Még jó, hogy sporttúra szegmensben is van sportosabb meg túrásabb.
Itt az utód a T30. Erről még nincs visszajelzés, hogy milyen.
Új 2013 A méltán közkedvelt Pirelli Angel ST hagyományait továbbvivő Angel GT a megújult Ducati Multistrada 1200 S Granturismo-n mutatkozott be, mint gyári szerelés, 190/55 R 17 és 120/70 R 17 méretekben. Az Angel GT egy többszörös sport-túra tesztgyőztes abroncs, az Angel ST nyomdokain halad, mely a legnívósabb magazinok összehasonlításaiban rendre az első, vagy az első helyek egyikén végzett. Az előddel összehasonlítva, az Angel GT élettartama 15%-kal hosszabb, miközben tovább a javult a nedves tapadása és a kezelhetősége; ami pedig a legfontosabb, mindezen tulajdonságait rendkívül hosszan képes megtartani. Az immár kétkomponensű Angel GT egyaránt tökéletes választás azoknak, akik nagy utakat tesznek meg, akár utassal, csomagokkal felpakolva; akik csupán egy könnyed vasárnapi kirándulásra, vagy akár mindennapi ingázáshoz használják a motort. És az, hogy milyen motort, gyakorlatilag mindegy, lehet nagy túrázó, utcai enduro, csupasz, vagy sportgép is, az új Angel GT a leguniverzálisabb ebből a szempontból.
Bár keresni meg nem keresik. Még csak 1 párat adtam el belőle.
Az is az újfajta a GT volt.
Nekem személy szerint az jön be ha hegyes a profil és " ledől magától" a motor. Ezt meg ugye a sportgumik tudják.
Viszont én nem a 200al balos nyújtottban döntöm le teljesem a motort :-) Hanem inkább a lassabb, szűkebb kanyarokban. Az autópálya fel és lehajtókat nagyon csípem.
Kakucson sem sikerült megtalálni a gumi határait karcoló lábtartók mellett sem.
Egyetlen problémája pályán, hogy egy idő után elmelegszik, ezért "nagypályára" már nem igazán alkalmas (mint a sporttúra gumik általában)
El kéne már felejteni azt a beidegződést, hogy sportmotorra csak sportgumi jó (ez igaz volt kb. 2000-ig) ezek a mai sporttúrák közúton tudnak annyit, mint egy sportgumi, ja és jóval tovább bírják
igazából mindeninek más jön be. különböző stílus, motor miatt.
Igazából a power 3 se rossz csak többe kerül és nem tud többet.
Viszont tényleg keveset mentem még vele.
Azt mondják, hogy 20%-kal többet megy el mint a power 2. Ha ez igaz és tartós lesz akkor egye fene.
majd kakucson teszteljük a dönthetőséget és a tapadást.
Én már néha néha hétköznap is ráérek.
Szóval tudok menni majd én is.
GSX600F-em van
Csak nem találtam rávaló deknivédőt, az ilyen csavarfej köré-alá tehető esztergálmányok szerintem beletörik a csavart:
http://www.motostyling.hu/cont...
No de majd a GSXF topicban érdeklődöm inkább.