Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tényleg baromság!

Amit esetleg megspórolsz a benzinen,azt gumira meg láncra költöd...
Csípem az ilyen "atomtudósokat"
Nagyobb nyomaték=kisebb fogyasztás...

Hát ez feldobta az estémet!
Kiafene az a marha?

Bár ha nem megy úgy sem mint egy 600-al mert 5000-nél elváltja és csak a mekdönciig jut el talán igaza lehet fogyasztás és gumi tekintetében.
Ha már a teljesítményadó drágább spóroljunk ezeken.
Na igen én sem értem a kevesebb fent tartást de arra hivatkozott az illető hogy nagyobb nyomaték kevesebb fogyasztás mert nem kell úgy forgatni erre írja nekem egy 600 as hamarabb eszi a gumit mert jobban kell pörgetni mondom mi van szerintem a nagyobb nyomaték kajálja jobban a gumit,meg adója is drágább biztosítás alkatrész de akkor is azt írja drágább egy 600 ast fent tartani.Na majd akkor beindítom a gépet kicsit és utána nézem az olajszintet.
Szerintem is kb. 800-at, de túl sokáig nem érdemes húzni.
Nem szeretek megbántani senkit főleg nem a háta mögött...
De aki azt mondta neked, hogy egy ezres gépet olcsóbb fentartani az egy elég nagy barom lehet...
Amúgy meg biztos, hogy kell bele a 3,5 liter olaj...
Vedd figyelembe azt is ha huzamosabb ideig nincs használva akkor a szűrőben és magában a rendszerben is kevesebb van mivel nem forgatja a szivattyú, ilyenkor a tartályban gyűlik össze és úgy tűnhet hogy elég van benne!
Ha beindítod hagyod járni kicsit majd leállítás után kicsivel ellenőrzöd újra biztosan hiányozni fog az a 0,5 liter...
A Conti Motion úgynevezett " budget-tire" ami annyit jelent, hogy olcsó, és nem rossz, de nem is kiemelkedő.

Nincs vele tapasztalatom, de csak jókat olvastam róla. Gondolom nem egy Dragon Supercorsa, de túrázásra akár jó is lehet.

Ha új gumi kellene nagyon olcsón, én kipróbálnám.
Sok sikert a jogsihoz!
Na igen félig kész volt majd most lesz teljesen kész
Te is tudod, hogy ez egy ökörség. De azt hiszem, hogy ezt már vesézted valakivel (teljesítményadó, biztosítás, alkatrészek stb)... és ráadásul ki sem tudnád használni az erejét közúton. Lehet, hogy elfogult vagyok, de azt hiszem a világ legjobb utcai sportmotorjának boldog tulajdonosa lehetnél, ha elfogadnád az apró hibákat rajta, ez már mindent tud, amire szükséged lehet az utcán. Az enyémen is vannak hibák. Egyébként az egyik hozzászólásod miatt gondoltam, hogy már kész van a fejidom...
Piszkosul igazad van csak a fejidom még a fényezőnél van és anélkül nem tudok menni,lehet tényleg az a baj hogy minden szir szaron kiakadok amit észre veszek rajta de igaz nem új motor csak hülye maximalista vagyok,de már feleslegesen nem akarok költeni rá,úgy irigylem azt aki elfogadja az apróságokat és csak használja a gépet,most meg azzal baszták el az agyam hogy jó gépem van de drága fent tartani mert egy ezres vagy annál nagyobb gép olcsóbb mert kevesebbet eszik meg ilyenek
Én nem vagyok szakértő, de szerintem vedd le a hátsóemelőről, kérj segítséget, állítsd egyenesbe, ha kevés benne az olaj tölts utána, majd ha kész, akkor ugorj fel rá és végre használd a motorodat és menj vele egy nagy kört. szerintem kezdesz kicsit depressziós lenni. CSAPJ A LOVAK KÖZÉ ÉS MENJ MOTOROZNI, NE NÉZEGESD ANNYIT
Nem rajtam múlik elhiheted
Hát ma totál kész vagyok nem hogy örülnék hogy van egy jó motorom a szépség hibáin akadtam ki
Nézegettem most a motornak az olajszintjét mert hogy a múltkor fel hoztam a témát azt mondta valaki hogy f4i be 3,5 liter kell anno mikor tavaly cseréltettem az olajat 3 liter olajam volt azt mondta a szerelő az elég bele most nézem a motor hátsó emelőn pihen és a min meg a max között van hidegen az olaj én meg vettem pótlást 1 litert rakjak bele vagy ne?
Na de most már húzz bele ;)
Indulok a Bánki tóhoz Bp-ről, valaki szintén arra?
2 hónapja vettem de jogsi híjján még nemnagyon járkáltam vele (Csak csapásokon iszkoltam néhány kilómétert :D ),Ha minden jól megy május 13.án levzsgázom forgalomból utána arra megyek és annyit amennyit csak tehetem :D
Tudom hogy használaton nem csorbít csak a látványon,engem kicsit idegesít
Az enyémen is épp így áll.
Sziasztok! 2005 600f4i-hez keresek bukogombát:-)
szerintetek mitől lehet az hogy így áll a hátsó ülésem,hátul néztem a két műanyag feltámaszkodót mintha nem lennének teljesen egy magasságban belülről pár milimétert néztem eltérésnek.Tök hülye vagyok most nézegettem a motoromat sajnos itt ott esztétikailag nem tökéletes mondjuk lehet hogy csak az én szememet bántja,festés itt ott karcos,vagy olyan részeken apró kopások de de meg van kopva a festék,szóval nem tökéletes tudom más azt mondaná nem új motor,meg jól néz ki de lehet én vagyok szőrszál hasogató.
Köszönöm a válaszokat...azthiszem feljebb fogom csavarni 1000-ről :)
Rutinvizsga: beixelve Holnap megyek forgalomban, először a kawa zaphirral majd a hornettel vagy fordítva aztán csere. 16.-án forgalmi vizsga + 2 hét és remélhetőleg meglesz a papír ill. kártya is.
Nem én voltam, meg a motor nem is FS hanem "sima" én tegnap este a városban tekeregtem egy moto guzzi-s haverommal. Citadella, szentendre stb... olyan 21:00-01:00 között, akkor már baráti az idő :))