Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet az óra mögött jött le valami, vagy ott tört el valami...
Nekem akkor villogott az Fi, mikor a levegő szűrő boxról lehúztam a csatlakozót, levegő szűrő tisztításkor. Mikor visszadugtam, akkor újra indítás után megszűnt a villogás természetesen.

Nézd meg nem felejtettél e el valamilyen csatlakozót visszadugni, esetleg nem e lazult le valamelyik csoki. Tuti ilyen egyszerű probléma lesz. Ha nem akkor lehet cumi, ha eltört valamelyik vezeték, mert azt megtalálni csak méricskéléssel lehet...
Hát próbálkoztunk vele de az egyik oldalon a ramair rács nem pontosan illesztkedik a fejidom keretéhez nem tudom lehet e ez gond most viszont másik hiba merült fel ráadaom a gyújtást a gépre a műszerfalon nem jelenik meg semmi csak a kulcs mellet a zöld led villog a fordulatszám mérőn meg hátul kattog valami ha jól sejtem a feszabájzó van ott közben a műszerfalon meg az n jel mellet pirossan az FI világít nem tudom mi lehet a hiba
patentszem kérdés anyone ?
A ram air rácsnál be kell igazítani a levegő beömlőket rendesen...
Van pár fajta

link
Hát őszintén meg mondom kezdem utálni a hondát szívok vele ezerrel,már azon is gondolkodom hogy eladom a picsába
Köszi a segítséget, így már világos.
Ja igen, ha megjelenik a 4 csík, akkor kb 50 normál km. Úgy müködik, hogy elkezd villogni a felső, aztán kettőő... és végül mind a négy villog, én ezt már nem szoktam megvárni.
Az enyém 106-nál.
Köszönöm a választ. Tartalékon normál használat mellett mennyi kilométert lehet menni kb? És valaki azt nem tudja hogy a hűtővenntillátor hány celsius foknál kapcsol be? Köszönöm
Hát nem sikerült összerakni a fejidomot,nem tudom mi lehet a gáz fel raktuk de feszült nem tudom nem e a ramair rács tart el egy kicsit,de most meg olyat csinált a motor hogy gyújtás rá és a kis kulcs mellet a zöld villogott közben valami kattogó hang hallatszott most nem tudom hogy mi lehetett az de nem rég még minden normálisan működött.
előre is köszönöm a meghívást!
Remélem, majd egyszer gurulunk itthon együtt a fórumtársakkal, örülnék, ha te is ott lennél
ja igen, N85. Féláron jutottam hozzá itt kint, mert nem idei modell..az meg nem érdekel ...nagyon kényelmes, bár még nem motoroztam vele, de sok jót hallottam róla, pl nagyon csendes, meg a plexi megoldás az valami arany meg persze a töréstesztje is jó!
Nagyon szépen köszönöm. És nem akarok motor nélkül lenni mint tavaly, h alig mentem, ezért is jövök ki vele...de muszaj, itt dolgozok! az összes motoros barátaim, barátnők, CSALÁD otthon van, hidd el, koptatnám én otthon. Majd változik ez is egyszer
Az a négy rubrika azt jelenti, hogy tartalékon van a géped, és nemsokára kifogy belőle a nafta. Olajat (néhány nappal ezelőtt volt téma) 10-12 ezrenként kellene cserélni, de nagyon ajánlott 6-8 ezrenként használattól függően. Amúgy üdv a klubban
N85? Szép siskó, nekem is ilyen lesz a következő..
Sziasztok.
A mai nap szert tettem egy 2002-es szép cbr600fs rossi replikára. Mivel korábban zx6r-em volt ezért még nem ismerem a motort és lenne pár kérdésem.
Nincs hozzá használati utasításom ezért érdekelne hogy hány kilométerenként kell olajat cserélni? A műszerfal bal oldalán megjelent 4db rublika egy oszlopban amit a benzin fogyásához kötök de hogyan kell értelmezni? A motort ma egyhelyben járattam sokáig de a hűtő ventillátor nem kapcsolt be még 105 foknálsem. Ez most rossz vagy hány foknál kapcsol be a ventillátor? Egyelőre ennyi. Segítségeteket előre is köszönöm. Laci
Létezik hogy patentszemmel legyen összerakva egy 600 F lánc ? ?
Üdvözlet, gratulálok....de egy kicsit szomorú is vagyok...nagyon sajnálom, hogy nem itthon fogod vele koptatni az aszfaltot,..bár azt megértem, hogy ott jobbak az utak...de.....itt mégis hosszabb a motoros szezon, meg hát itt van a hazánk...de ennek ellenére én is azt kívánom, hogy sok boldog, balesetmentes kilométerben legyen részed a (kicsit elfogult gondolat) világ legjobb vasparipáján...
Hááát...én is majdnem megszívtam...mentem a forgalomban a Papírgyárin, aztán a hajlékonyszállónál Laci kért egy megfordulást. Amikor befordultam balra a bekötőútra, láttam, hogy az egész úttorkolat tele van apró kaviccsal, egy picit éreztem, hogy megindul az első kerék...hát akkor a beszarásjelző halványan bevillant egy pillanatra... eszméletlen, hogy mennyi jégmentesítésből származó kis apró kő van az utakon....életveszélyes...kinyílt a Bicska a zsebemben....
mennyire karistolta meg az idomot?