Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már így elővettem akkor meg is zavarom kicsit a gépet

Dunaújvban láttam egy fekete 600F-et. Valaki?
lőttem pár képet:

link

nem tudom így képen mennyire látszik de élőben elég feltűnő
Azt, nem tetszik. Nagyon túrás lett. Gondolom a futásteljesítményt akarták növelni azért lett ilyen.

Vettem magamnak Bt016 pro-t 3szettet is de sose került fel mert mindig elvitték.

Mondom faszomat akkor megveszem a power 3at kipróbálom.
Már vétel előtt egymás mellé raktam a power 2 és 3at. Ránézésre a 2 hegyesebb profilú. De mondom majd a felnin biztos máshogy áll.

Hát nem.

Most van nálam egy sima power. Na az nagyon puha. Igazi sportgumis profillal. Megpróbálom lefényképezni a kettőt együtt.

most nincs power 3 nálam így a motoron lévőhöz hasonlítom.

lövök fel mindjárt képet.

300-400km-t mentem a power 3al.
Képen fog látszani, hogy milyen állapotban van.

Esetleg átadnám valakinek aki döntögetne is de fontos az is, hogy tartós legyen a gumi. Veszek magamnak Bt016 pro-t.

Privátban megbeszélhetjük az árat.
Azt vegyétek figyelembe, hogy az új ára 80felett van.
max 400km-t futott. 50ben nem adom oda :-) De 70 alatt el lehet vinni.
Michelin Pilot Power 3-at bantad meg? az igen heey...azert kerdem mert kaptam hasznaltan a neten egy Pilot Powert hasznaltan, kb ft-ban az ar olyan 6000 lenne ,es ebben az arban van a Pilot Power hatso es egy elso Bridgestone BT 011 is mindketto felvasott, igaz mind a 2 2007es gyartmany...
régi gumi. nem gyártják.

Bt016 pro a tuti. Én már megbántam a pilot 3at.

Állítólag az bidgestone s20 is szar.
Ezzel épp pár napja találkoztam, de nem olcsó...
Sziasztok

Érdekelne kormány stabilizátor F4i-re. Van-e eladó valakinek vagy valami oldalt ahol korekt áron tudok venni? Előre is köszönöm a választ!
bury,ez egyenesen a te kerdesed lessz,de ha valakinek van meg otlete/tapasztalata,ne legyen rest es begepelje ide Bridgestone Battlax BT-011-es gumirol tapasztalat? ( pl: hogy tapad,hany szazezer km gurul el , stb..)
Bizony, én is most kutattam utána, mint idézem "mivel a szinkronizálás nem más mint a szívócsövekben lévő vákumhatás egyszintre való összehangolása."

Hát ezt sem tudtam eddig...

Itt egy példa:
http://www.youtube.com/watch?v...
Én meg már hallottam injektor szinkronról. Elvileg szoktak állítani.
injektoroson nem is! nem tudtam milyen mocid van...nem néztem.Csak abbol indultam ki, h nekem a CB-n annyi elég volt.
A bal oldali a CBR-é, a jobb oldali pedig a Civic-é. Elvileg csak a visszatérő cső formájában van különbség.
Célirányos voltam, mert a neten kerestem a motorhoz, aztán akkor láttam, hogy a Civicnek is majdnem ilyen a nyomásszabályzója.
Valamit elfelejtettem, akkor most 9A-9H vagy 9C-9H?
Legalább valami hasznos információ!
Célirányos voltál vagy csak szétszedtél egy civicet és véletlen pont jó lett a nyomásszabályozó?
elég csak a feszítőt
Tudtommal injenktoroson motoron ilyet nem szoktak. Igazából az volt a baj, hogy az injektorsoron lévő nyomásszabályzó szelepnek átszakadt a membránja, és így vákuum helyett is benzint szívott.

És itt kezdődik a gond, mert ez a kis kütyü 42.400 kőkemény magyar konvertibilis forintot kóstál. Én meg rájöttem, hogy a Honda Civic-nek is ilyen Keihin nyomásszabályzója van, azzal a különbséggel, hogy ezen egyenesen jön ki a cső, a motorén pedig meg van hajlítva kicsit.
Így hát a helyi bontóban lealkudtam egy autóba való nyomásszabályzót 3000 forintra, de azóta tökéletes a gép szerencsére!

Ha meg ez is elromlana majd, még 14 bontottat tudok venni egy újnak az árán.
szinkronbeállitást neki
Ha elmondanám, hogy oldottam meg azt a problémát, hogy alacsony fordulaton egyenetlenül járt meg dadogott a motor, lehet pár fanatikus meg is kövezne.
BT45 van ilyen méretben?
Bár lennék és adómenetsen nyithatnék kaszinót Nevadában
rendben!és köszi akkor máris kérdezek...milyen olaj kell bele? csak vicccelek .
Igen de most már "tapasztalt" vagyok, és szívesen válaszolok, ha kérdésed van.
szerintem te is kezdted
És a régebbiekre felfér a 160-as gumi helyett a 180-as?