Tisztelet a kedves motoros társaknak 1 picike segítséget szeretnék kérni tőletek ha megoldható érdekelne hogy a tapasztalatok szerint milyen olajat szeret a legjobban a cbr600f(s konkrétan) 2002 es mostanában kezdtem vele a nagy motoros életet de egyenlőre csak stunt megoldásban (és mit tudtok erről az 5liter olaj mindig van olajzás dologról? ...?(ha valaki épp bont fs-t vagy f4-et szügségem lenne néhány alkatrészre...fyor@mailbox.hu)
Szia Jámbi
Alaphelyzetben nem csinálja csak menet közben! Holnap lebontom és utána járok mi lehet
Ezúton értesítenék mindenkit megtörtént az első BIHARI fórumos találkozó ketten voltunk Jámbival
ja amúgy tuti ilyet vennék...de ez a moci kb 80% ban már az enyém,csak szerdán derül ki,hogy páromnak sikerül e megvenni azt amit ő akar, így veszem meg tőle ezt :-)
Ma voltam uncsimnál akinek szintén F4-e van. Betettük az enyémbe a fékbetétet neki az olajat olajszűrőt. (Köszi bury ) 3000-es fordulattól kb ugyan olyan csörgése van az övének mint a tiednek. Nézd meg hogy álló helyzetben ha odahúzod neki akkor is csinálja-e? Ha igen akkor vezérlánc gond van. Mivel elvileg nincs sok km a motorodban valószínűleg feszítő csere megoldja a problémát.
Azért szóltam rá Ataa-ra, mert vasárnap visszafelé kicsit elméretezte a tempót és hátul eléggé kellett tepernünk, egyenesben meg sima 160-180-akat jöttünk, fos utakon, azt annyira már nem szerette a GS.
Vagy a másik verzió, hogy elöl megyünk vele és akkor nem kell annyira húzni neki
Holnap nem, de vasárnapra készül egy ilyen terv, pár GS-es és egy jó társaság, na jó lehet lesz egy Street tripple, FZ6, R6, XJ900, ha minden igaz...
Most beszéltem a vezetővel Ataa néven fut, lefelé egy laza 120-130-al lecsorgunk, utána lent mindenki felveszi a saját tempót, majd egy nagy kajálás és vissza. http://goo.gl/maps/LjSMz
idézem Ataa-t:
"Találka Székesfehérváron (B pont) az OIL! benzinkúton a Metro áruház mellett (csak hogy könnyebben megtaláljátok )
Pontos időpontot majd akkor ha már mindenki visszajelzett hogy jönne, de úgy gondoltam hogy tíz-fél tíz fele jó lenne elindulni, és akkor több időnk lesz odalent.
Mecsek pihenőben eszem-iszom, aztán élménymotorozás a Mecsekben. (vagy fordítva) "
Ha valakinek van kedve, örömmel várjuk, GS fórumon is megnézhetitek!
Alaphelyzetben nem csinálja csak menet közben! Holnap lebontom és utána járok mi lehet
Ezúton értesítenék mindenkit megtörtént az első BIHARI fórumos találkozó ketten voltunk Jámbival
Rajtam maradt egy Metzeler Z8 Interact párban.
Új M-es verzió.
Gyártási idő:
Első: 2013. 6. heti
Hátsó: 2013. 8. heti
Méret: 120/70-17 + 180/55-17
Garanciális
Ára: 76500Ft
Ha esetleg érdekel valakik akkor írjon.
Szép moci. Sok balesetmentes km-t hozzá. Ugyan úgy van feltéve rá a bukógomba mint az enyémre.
Szép klasszikus darab, remélem sikerül!
Ma voltam uncsimnál akinek szintén F4-e van. Betettük az enyémbe a fékbetétet neki az olajat olajszűrőt. (Köszi bury ) 3000-es fordulattól kb ugyan olyan csörgése van az övének mint a tiednek. Nézd meg hogy álló helyzetben ha odahúzod neki akkor is csinálja-e? Ha igen akkor vezérlánc gond van. Mivel elvileg nincs sok km a motorodban valószínűleg feszítő csere megoldja a problémát.
Vagy a másik verzió, hogy elöl megyünk vele és akkor nem kell annyira húzni neki
Nekem elég rohanósnak tűnik.
Most beszéltem a vezetővel Ataa néven fut, lefelé egy laza 120-130-al lecsorgunk, utána lent mindenki felveszi a saját tempót, majd egy nagy kajálás és vissza.
http://goo.gl/maps/LjSMz
idézem Ataa-t:
"Találka Székesfehérváron (B pont) az OIL! benzinkúton a Metro áruház mellett (csak hogy könnyebben megtaláljátok )
Pontos időpontot majd akkor ha már mindenki visszajelzett hogy jönne, de úgy gondoltam hogy tíz-fél tíz fele jó lenne elindulni, és akkor több időnk lesz odalent.
Mecsek pihenőben eszem-iszom, aztán élménymotorozás a Mecsekben. (vagy fordítva) "
Ha valakinek van kedve, örömmel várjuk, GS fórumon is megnézhetitek!
Van már képed róla? Lássuk!
Nem tehetek róla, Rebeca szereti a társaságot...