Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! majd oda irom h te ajánlottad
jó,végülis szerintem feleseges gyárit nevvem, D.I.D kéne az a tuti. Csak birja a túrát,mert elöttem áll 6000km minimum. köszi a választ!
motoralkatresz_kukac_gmail_pont_com - ha dobsz egy mailt Gyula barátomnak, ad egy árat, aztán a többivel összevetheted.
Gyárit a Honda szalonból.Ha megfelel mondjuk egy D.I.D,RK satöbbi akkor motoralkatrészes van egy vagonnal akár itt az oldalon akár neten.
Sziasztok. Honnan tudnék gyári láncszettet rendelni cbr600f4-re?
linkelnétek be pár oldalt? nagyon köszönöm!
Meg van a verdikt az egyik magyar egyetem gépészmérnöki karának tribológiai szakijától a Motul 5100 10W-40 és 10W-50-es adatlapok összehasonlítása után.

Eszerint ha nem 10 fok alatt használjuk a gépet, akkor olyan 0,02 - 0,5%-kal nagyobb kopással kell számolni hideg üzemben (ha nem terheli az ember a motort azonnal), hajtva viszont nem határon van az olaj (feltételezte, hogy bőven 100 fok fölött van a hőmérséklete), így ott meg jelentősen kevesebbel.
Szóval melegben pályán hajtva a 10W-50-ben van tartalék, így nekünk, akik papírkutyák, hidegben nem használjuk, nem indítjuk, ellenben nyáron néha nyúzzuk, ez jó. Aki fordítva használja, annak meg a másik.
Köszi, ment a válasz.
Szia!

jó, hogy írtál mert pont félre raktam ezt az email. Aztán már el is felejtettem :-).

megy a válasz
Szia Bury!

Küldtem mailt gumi ügyben.
meg ügye amíg kinyitom a kaput, kiállok a kocsival, becsukom a kaput.
este ugyan ez fordítva.

addig a robogóra felülök, kiskapun ki és már oda is értem mire kocsival elindulnék.

Nagyot meg sajnálom elindítani 5perces útért. Meg a művelet ugyan az annyival, hogy azzal mindig visszaállok az udvarba. A 15perc séta meg ugye nem játszik
" Most robogózok. Nagyon élvezem, hogy odanyelezem aztán megy 50-70el. Mosolygok rajta rendesen. Olyan mintha megint 15éves lennék.meg 2ezerből tele a tank?"

:) Mintha en irtam volna. :)
Mosolygos tud lenni az is, es a gep hatarat a nagyokon meg sem merem kozeliteni, itt meg kisajtolom belole a szuszt, folyton nyelen ... 50nel :D
Olajos témához hozzászólva. Én személy szerint MOL Dynamic 10W40 et használok.
Haverom a GSXR 1000 K5-ben és BMW K1200R-be is ilyet tett.
Másik haverom a CBR 600 f4-ben is ilyet használ.
Sokan félnek a MOL-tól. Mert Magyar.
Sok neves olajmárkát picsán ver teljesítményszintben!
Ennél az étolaj is jobb :-)
én se hallottam jókat róla.

valvolint nem is próbálta senki?

múltkor írt egy srác. castrol magnatec volt a motorban ami szerintem autóba való olaj. lehet én vagyok lemaradva.
Csörgő blokk, csúszó kuplung, váltó probléma....
A cbr alatt milyen kipufogó rendszer van rozsda mentes,vagy másfajta?
Hali Béla,
Mi van veled? Kerestelek!
Ooohh. Ettől féltem, hogy valaki beparáztat. Mi volt a tapasztalat?
Suzuki gsxr 1000 k5-el rendelkező barátom kipróbálta a q8-at.... egy kör erejéig volt benne, aztán csere castrolra.... de te tudod
Sokáig robogóztam.
akarom mondani, hogy ilyennek látom a gépet

Malaguti Centrom van. 50es
Ez nem 2rugó/tank.
ilyennel robogózok
link
A horvát 8-ast is azért birom mert van hogy 20 perc kell hogy 1 autó szembe jöjjön.
Lehet küldeni mint a veszettürge.
Én meg a városba vágyok. Nyilván mivel kicsi városban lakok.

Én 2 perc alatt kint vagyok a főúton. Amíg ti kiértek addig én már meg is jöttem.

Viszont ha pesten szoknék minden nap akkor én is nyugira vágynék.

Most robogózok. Nagyon élvezem, hogy odanyelezem aztán megy 50-70el. Mosolygok rajta rendesen. Olyan mintha megint 15éves lennék.

meg 2ezerből tele a tank?
Én nem.............de inkább egy karika vidéken.................a zsúfoltságból elegem van a hét többi napján.