Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kamionnál úgy van, hogy mid a kettőt viszik és ha gebasz van akkor az egyiket elveszi a rendőr.

szóval mind a kettő kell. legalább is nálunk így van.

Enyém márc elsején került vissza. én már szóltam nekik 2x de csekk még mindig nem jött...
Mit csináltok svédben? ha nem titok.

már 2 vevőm volt aki svédbe ment motorral és ehhez keresett gumit.

egyik 600rr a másik nem tudom mivel.
Pesze.Rendőrbácsi így tuti elhiszi hogy csengetsz lét a biztosítónak.
Tehát országon belül is hordozni kell?Gondolom eredeti be a szekrénybe másolat meg nálam?
Csak tartsad magadnál, ha külföldre mész.
Jó lenne nálad lenne.Főleg külföldön.
Ha valakit érdekel a vezetéstechnikai tréning, akkor Győrben lesz még idén ingyenes oktatás, én is ezen voltam. Egyszer szerintem érdemes kipróbálni.
Csak regisztrálni kell, itt vannak az időpontok: http://www.route82.hu/vezetest...
Max. 30 motoros jelentkezhet, annyi volt csak a kérésük, hogy mivel az oktató Pestről jön, az üzemanyag költéségbe adjon mindenki 200 Ft-ot, aki tud. Kész ráfizetés volt!
Valaki vonatta már ki hat hónapra a gépet ideiglenesen nekem most helyeződött vissza forgalomba szóltam a biztosítónak aztán kaptam egy levele egy zöld lap volt benne az van rá írva hogy nemzetközi gépjármű biztosítási kártya van egy eredeti meg egy másolat benne ez mi lenne kell valamit csinálni vele?
Az olajtémához annyit, hogy nekem eddig Repsol 10w-50-es olaj volt a motoromban, de az egyik szerelő majdnem lebaszott, hogy minek rakok ilyen öreg vasba ilyen olajat, ezekbe inkább félszintetikus 10w-40-es való.
Erre a nyomásra tettem 2 hete Castrol ActEvo 10w-40-et a gépembe. A múlt szombaton aztán voltam a motorral egy vezetéstechnikai tréningen, ahol felmelegedett a gép rendesen és éreztem, hogy ezzel az olajjal melegben sokkal durvább lett a váltó.

Na mindegy, most már marad 6000 km-ig, de utána kipróbálom a Motul 5100-at, abból is inkább visszatérek a 10w-50-hez. Normál használat mellett mondjuk nem érzek lényeges különbséget a két olaj között, de melegben jobb volt a 10w-50.
ja, igaz!
Már irtam egy srácnak, innen kaptam a cimet, tud is jó D.I.D-et.Az kell nekem! ugyhogy lesz mit intézzek most....
Idom és tükörcsavarok.
Csendben megjegyzem, hogy a japán motorgyártók 99%-a DID vagy RK láncot tesz fel gyárilag is.

Igazából csak pár dolog van, amiből érdemes gyárit venni, mert vagy nincs utángyártott, vagy nem olyan, ill. nem olyan jó.

A lánc/lánckerék nem tartozik ezek közé.
aham, okés! megnézem a neten. Köszi!
Na ehhez nem tudok hozzászólni hogy ilyenkor mi van,bár gondolom van bónusz a biztosításon csak így tényleg fura hogy a gép meg nem a tulajdonod volt nem tudom itt mit lehet tenni de szerintem akkor is a K&H a legolcsóbb mert sok helyen ezt ajánlották még bónusz nélkül is de számolj utána meg kérdez utána biztosítónál.
na ez a nem mindegy.Én most kezdem, mert eddig nem az én nevemen voltak a motorjaim...viszont a biztositas igen,de az nem hiszem h itt lényeges.
ja mondjuk ez 7 es bónusszal
K&H biztosító mert én a 2001 es honda cbr600f4i fs gépre évente 9000Ft ot fizetek,alianznál voltam ott ugyan ez 18000Ft lett volna évente
köszönöm
köszi!
Ez fasza, 1xre írtuk.
Mindenkinek más.

www.netrisk.hu v. www.biztositok.hu bepötyögöd az adataidat és kidobja az összeset árral tokkal - vonóval és meg is kötheted neten.
Nézd át biztositas.hu-n vagy a netrisk-en.
és melyik biztosito a legolcsóbb?
az egész szett kell, mert a lánckerék hiába jó a láncot megette a régi fogas, egyszerre kell most cserélni. Jövök vele ki Svédbe, azért is kell uj,,mert ide-vissza 4000km meg azért itt is motorozok. Szóval kopjon csak össze az egész szett. ugy gondolom.
6e az nem sok.....................használattól és kenéstől függően 20-30e egy lánc kb.
Lánckerékkel cseréled?