Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyre több mindenkinél látom hogy 10w 50-est tesz bele. Mivel vagy miért jobb mint a 10W40? A kezelési könyv 10W40-es olajat ír nem? Attól meg elvileg nem nagyon kéne eltérni legalábbis szerintem.
+ infó.

Motul már gyárt 10w-50et 7100asban is.
Ezt még elég nehéz szerezni de persze én tudok
Nem engem kérdeztél, de tegnap került bele Motul 5100 10W-50 és valami fantasztikusan sima lett a váltója, pedig előtte sem volt akadós.
Hali

Ment a válasz is.
Használtam 3 évig Castrol 10W50-et, de jelenleg Repsol Sintetico 10W40 van benne.

Az olaj meg a láncspray már-már vallási kérdés, mindenki mást fog mondani. Szerintem bármelyik neves olajgyártó ajánlott viszkozitású termékét rakod bele, nagy gond nem lehet.

Ja és motorkerékpár olaj legyen...
6000 km-nél letolom. Azt viszont még nem tudom, hogy melyik olaj fog neki ízleni a legjobban. Most Repsol Power Racing van benne. Te mit használsz?
Én 9000-ként cserélem, de én nem vagyok normális,
illetve ennyit megyek egy évben kb., úgyhogy ezért.

A gépkönyv egyébként 12.000-t ír, de az tényleg picit sok, bár kitudja.

Mindenesetre, ha teheted, és nem spórolsz, cserélheted 6000-ként, ártani nem árt, az biztos.
Jámbi írtam mailt :)
Így van, én is megnéztem anno 12ezret ír......soknak találtam én is, így hamarabb cserélek, de ha a mérnökök ezt így találták ki, akkor tuti nem lehet nagy baj....

Más: Egészen véletlenül nincs valakinek egy felesleges csavarja oldal idomhoz az olaj kukucskáló előtti csavarra lenne szükségem!
Olajcsere után elfelejtettem rendesen meghúzni és elhagytam :(
Szerintem egy megkímélt 2005-ös 600F4i-nél elvárható a 0, azaz nulla olajfogyasztás túrás, utcai használat mellett. Mondjuk ha két olajcsere közt lemegy maxról a minimumra, esetleg egyszer utána kell tölteni egy kicsit, az még nem tragédia, de elvileg nem kéne.

A manual 12e km-t ír olajcsere ciklusra, de azt szerintem jó érzésű ember nem várja meg. Teljesen bevett dolog az előtte, szóló által javasolt 6 ezrenkénti csere, de ha lájtos túrázós a felhasználás, nem sok hidegindítással (város, rövid utak), nem sok pirosba forgatással, akkor én nem aggódnék egy 8-9e-s intervallummal sem. Jó olajjal persze.
Olajcsere óta 1600 km-t mentem, nincs olajfogyasztás, csak érdeklődöm. Repsol Racing van benne. Amúgy 6000 km az intervallum nálam is, úgyhogy akkor jók az információim.
Szia!

Nekem 2000-es évjárat van de nagyjából ugyanazok jellemzők rá mint a tiedre. Utcai normál használat mellett 6000 km-t lehet elmenni 1 olajjal. Olajfogyasztást nem tudom mennyi az elfogadható. Nekem nem eszik 1 csepp olajat sem annyit engedek le mint amennyit beleöntöttem. Csípi az olajat neked? Milyen olajat használsz, mennyi időnként cseréled?
Helló!
2005 ös géphez ledes hátsó lámpát honnan érdemes beszerezni?Füstös vagy a tiszta a jobb?Illetve kb mi pénzért mozognak?
Ja, és mennyi olajfogyasztás normális mértékű?
Sziasztok.

Átlagos felhasználás mellett hány km-t lehet menni egy olajcserével? A gép 2005-ös 600F.
szia,

levettem bizonyos okok miatt.

katt az adatlapra meg az eladó holmikra, a hirdetésnél tudsz írni.
Ja, Burrynek címeztem.
Mondanál egy mail címet, nem vagyok facebookon az adatlapodon nem találtam, de lehet bénáztam.

Gumik érdekelnének.

köszi
Nem hiszem, hogy elbasztad, 25-27 volt, amit mondtak, ez jónak hangzik...
Nézegetem a vasakat és tudni akarom alkunál, mi a realitás, thx!
Figyelj Roll holnap csörgess meg aztán majd mondom a többit!
voda héthetvenöthatvankettőtizenhat!
Persze ez szervizben van vagy 5+áfa szerintem. ugye ott óradíj van.
Én még nem tudtam meghallgatni mert telóról írok.
Versenyző típus vagyok

penge lett a gép. most láncszett csere után nagyon rövid az áttétel. max 70el megy. viszont addig elég jól tép. szomszéd kérdezte, hogy minek vonaglok rajta. úgy szoktam menni, hogy odahúzom és power után egyből elváltom. ha lazán ülök akkor kinyújtja a könyököt és ránt de ahogy elveszem a gázt "előre" bukok. aztán megint. ezt hívja vonaglásnak. mondom próbáld ki. csak annyit mondott, hogy anyááád mikor visszajött. aki még nem ment ilyennel az nem tudhatja.

hétvégén volt egy 520as ktm. na az brutál volt. El se tudom mondani.
2 rugó munkadíjnál tuti több.És valszeg tömítést is kell cserélni.
Viszont én simán kicserélném házilag a rugókat ha az a fejlövésem.
De dögöljek meg én nem hallok zörgést a felvételen.Vagy csak botfülem van.
De utálom az ilyeneket. fizetsz a munkáért akkor mondja el, hogy szerinte ez nem fogja megoldani a problémát de ha akarod akkor kicserélhetjük. esetleg ha szét van szedve akkor ránézünk a többi alkatrészre.

szerintem azért nem csinálják meg mert picsa munka de szarolni kell vele. ugye burkolat le, olaj le, dekli le. 5csavar ki vagy 6? rugó. új vissza. csavar be stb. de mivel olajat nem akarsz cseréltetni így az olajat vissza kell játszani. így ezzel szarolni kell.

Ezért mennyit lehet elkérni? 2ezernél nem lenne képem többet kérni. 2ezerért meg szarakodjon a rossebb :-). én már megcsináltam volna magamnak ha így kéne könyörögni, hogy héj paraszt itt a zseton cseréld már ki.

játszom az eszem a robogót meg szervizbe vittem. főtengelycsapágy csere. Leírjam a munkadíjat? fél robogó...
Neki se akar állni, mert szerinte kizárt, hogy az a baja. :) Nehogy már nekem kelljen könyörögni, hogy fizethessek neki. Haljon éhen az ilyen. :)