Lehet olyan szerelok,akik csak lazan azert nem kapjak szet,mert : Ez semmi haver,ez normalis hang,ez a hang az amikor belever a kartergaz az indexbe.... normalis szerelovel,megoldhato a dolog,csak nemtudom hogy nalatok, minden sarkon hanyodik e normalis rendes szerelo
Hát nem mondanám normálisnak, azt viszont nem értem hogy miért nem hagyod ott simán egy szerelőnél hogy csinálják meg? vagy arra gondoltál hogy ha csak a rugó akkor majd házilag megoldod? Én a szerelőt javaslom, ennyire nem szoktak ezek csörögni zörögni.
Ma ismét voltam egy szerelőnél, ez volt a harmadik, aki azt mondta, hogy a rugó csere nem oldja meg a kuplungom zörgését. Szóval ott tartok, hogy megvettem a rugókat, de még mindig nincs berakva, mert nem találom egy olyan szerelőt, aki azon a véleményen van, hogy rugócsere után csendben lesz a kuplungom.
Valaki hozzáértő, légyszi hallgassa meg, és mondjon rá véleményt: Kuplungom zörgése
Van egy egyenes rész ahol 50méter után kellett fékezni.
2es-ben ha kinyelezted akkor már 30 méternél elfogyott a gép.
A maradék 20 métert már elvett gázzal mentem készülve a fékezésre mert a fékezési pont után 10 méterre fél méteres szintkülönbség volt meg eléggé árkos volt a pálya és volt egy jobb kanyar benne.
jöttek még ismerősök. Odaették a halászlét, pálinka, sör kombó és elkezdtük versenyezni
Egy DRZ kergetett bár én voltam gyorsabb mert a srác nem volt annyira ügyes mint én
De pont ott a kanyarban volt az "alaptábor" és gondoltam mutatom, hogy a 2T azért odabaszós.
Az egyenesben feltoltam 3-ba, hogy ne vesszen az a 20méter.
Viszont gyors voltam. Nagyot kellett fékezni és persze állva mentünk így meg a hátsó kereket állóra fékeztem. megdobta egy bucka és onnantól féloldalasan tettem meg a félméteres szintkülönbséget és mivel nagy volt a lendület meg hülyén is állt a motor így amikor talajt fogott átbaszott magán a gép.
A jobb felemre estem és elég jól beszorult a levegő. Meg fájtak bordáim. Szerencse, hogy ki tudott került a drz.
Felpattantam, berúgtam aztán mentem még 1 kört. de utána megálltam kipihenni
Este észrevettem, hogy sikerült elhagynom menet közben a visszapillantóm egyik csavarját. Valaki véletlenül nem tudja fejből, hogy mekkora a mérete? Mert akkor hazafelé megpróbálnék szerezni egyet. Köszi!
Egyenlőre, csak érdekelődésképpen, mennyibe kerül egy f4I vezérműlánc nagyságrendileg, illetve milyet érdemes belerakni? (Van amelyik sokkal tovább bírja? )
Tegnap bementem a Yamaha World-be és találkoztam egy párral, akik most vettek F4I-t (GS-t cserélték :) ) és 70ezer van a motorban, vez. láncot is kell cserélni, de ezt tudták is, én meg kíváncsi lettem!
Rendben. Értem. Ha a katalógus szerint szinteres kell bele vagy azzal jött ki akkor csak olyan ajánlatot küldj. Könnyebb legyen választani. Még mindig nem tudom mi lesz bár árfüggő is. Nekem szerintem elég lenne az AP racing is. Egyébként azért ilyen sürgős mert későn vettem észre hogy kopott. Tavaly 1 szerpentineznésnél felkeményedett azóta nyikorgós volt. Csütörtökön alá nézek mondom basszus alig van réteg. Hétvégén motoroztam a környéken óvatosban de leginkább csak hátsó féket és motorféket használtam elsőt csak akkor ha nagyon muszáj volt.
Légyszi mindenképp küldj ajánlatot ha nem kaptál a Nissinre árat akkor is. Azokat írd le amik készleten vannak. Kissé sürgős sajna uncsim most 7 végén lesz itthon bele kéne tenni. Legközelebb csak 2 hét múlva lesz.
Van egy 2002-es (USA modell) Honda CBR 600F4i-m. Az egyetlen "tuning" benne egy Yoshimura TRS Tri-oval sportdob.
Tudtok ajánlani valamit, hogy mit érdemes még rá venni? (pályára vagy gyorsulási versenyre kellene...).
Abban tudtok esetleg segíteni, hogy a Yoshi Tri-oval dobomhoz hol keressek sport leömlőket? Vagy egyáltalán lehet így külön csak sport leömlőket venni egy sportdobhoz (hogy rendszerré vartázsoljam)?
Esetleg ha van vkinek vmi eladó dolga, az is jelentkezhet.
De látom a gépet összeraktad és megy mint állat
Valaki hozzáértő, légyszi hallgassa meg, és mondjon rá véleményt:
Kuplungom zörgése
ja betakaróztam rendesen.
Elmentünk egy endúró pályára. ott köröztünk.
Van egy egyenes rész ahol 50méter után kellett fékezni.
2es-ben ha kinyelezted akkor már 30 méternél elfogyott a gép.
A maradék 20 métert már elvett gázzal mentem készülve a fékezésre mert a fékezési pont után 10 méterre fél méteres szintkülönbség volt meg eléggé árkos volt a pálya és volt egy jobb kanyar benne.
jöttek még ismerősök. Odaették a halászlét, pálinka, sör kombó és elkezdtük versenyezni
Egy DRZ kergetett bár én voltam gyorsabb mert a srác nem volt annyira ügyes mint én
De pont ott a kanyarban volt az "alaptábor" és gondoltam mutatom, hogy a 2T azért odabaszós.
Az egyenesben feltoltam 3-ba, hogy ne vesszen az a 20méter.
Viszont gyors voltam. Nagyot kellett fékezni és persze állva mentünk így meg a hátsó kereket állóra fékeztem. megdobta egy bucka és onnantól féloldalasan tettem meg a félméteres szintkülönbséget és mivel nagy volt a lendület meg hülyén is állt a motor így amikor talajt fogott átbaszott magán a gép.
A jobb felemre estem és elég jól beszorult a levegő. Meg fájtak bordáim. Szerencse, hogy ki tudott került a drz.
Felpattantam, berúgtam aztán mentem még 1 kört. de utána megálltam kipihenni
komolyabb baj nem történt csak az oldalam fájt.
Elestél a krosszal? Mi történt?
De szerintem várd meg amíg válaszol valaki aki már cserélt.
Ha ennél feltűnően olcsóbb akkor újragondolom mert elbaszhattam valamit
Egyenlőre, csak érdekelődésképpen, mennyibe kerül egy f4I vezérműlánc nagyságrendileg, illetve milyet érdemes belerakni? (Van amelyik sokkal tovább bírja? )
Tegnap bementem a Yamaha World-be és találkoztam egy párral, akik most vettek F4I-t (GS-t cserélték :) ) és 70ezer van a motorban, vez. láncot is kell cserélni, de ezt tudták is, én meg kíváncsi lettem!
biztos elküldted már de az a biztos ha elküldöd mégegyszer
kicsit le vagyok strapálva a gumikkal.
vasárnap meg elnyaltam a krosszal 3. 3/4ed gáznál.
ma nem nagyon volt kedvem dolgozni
Légyszi mindenképp küldj ajánlatot ha nem kaptál a Nissinre árat akkor is. Azokat írd le amik készleten vannak. Kissé sürgős sajna uncsim most 7 végén lesz itthon bele kéne tenni. Legközelebb csak 2 hét múlva lesz.
Vagy 1000 RR-re.
sportlégszűrő, power commander, -1 +1 áttételezés (esetleg durvább)
Lopom :P
Van egy 2002-es (USA modell) Honda CBR 600F4i-m. Az egyetlen "tuning" benne egy Yoshimura TRS Tri-oval sportdob.
Tudtok ajánlani valamit, hogy mit érdemes még rá venni? (pályára vagy gyorsulási versenyre kellene...).
Abban tudtok esetleg segíteni, hogy a Yoshi Tri-oval dobomhoz hol keressek sport leömlőket? Vagy egyáltalán lehet így külön csak sport leömlőket venni egy sportdobhoz (hogy rendszerré vartázsoljam)?
Esetleg ha van vkinek vmi eladó dolga, az is jelentkezhet.
Előre is köszönöm!
Tegnap ment le a nap, el is száguldoztam a városnszélére. Ez lett belőle, ez most tetszik.