Én meg tudom hogy úgy sem használnám ki az ezrest lehet a vágyaim között ott van,de ha ezt se mindig használom erre is megy a pénz ha azt még úgysem használnám pláne ki arra még több lóvé menne ki évente és nem éri meg.
akkor végülis azért kell, hogy lehessen vagánykodni vele.
Felvágni a haveroknak, hogy nekem ezresem van.
Szerintem félelmetes, hogy gazdag apu fia bemehet a szalonba és vehet egy 180 lóerős "fegyvert" Az még kocsiban is durva. És akkor gyakorol majd egykerekezni a városban. Mert ugye városon kívül nem akkora a közönség. Aztán ne adj isten beromból egy buszmegállóba.
Én is vagánykodtam. Élveztem, hogy egykerekezik gázra a gép. Aztán a végén egyel többet húztam rá mint kellett volna.
Nem jött ki a féktáv így átugrattam egy árkot. Hátsó kereket oda is basztam. És még olcsón megúsztam.
Bár "sima" úton is oda lehet baszni a felnit. Pl az első kereket is sikerült odavernem egy kibaszott kráterben.
Nem vagyok álszent. Én elfogadnék egy ezredest.
Az szokott bosszantani, hogy az új audi-k, bmw-k ha leelőzöd akkor kihívásnak veszik. Bántja az egójukat, hogy alattuk van 15millás autó és mégis nem ők a leggyorsabbak. És azok már végsebességre lenyomnak.
Héten történt amikor jöttem hazafele Esztergomból.
Dorognál van az elkerülő 117es út. Még bent Dorobnál lámpáknál gurultam előre és a sorok között és egy bmw 330d-vel zsír új) direkt elém húzta a kocsi elejét, hogy ne tudjak elmenni.
Később elporoltam és nem tudott úgy előzgetni mint én motorral. Persze 20on éves gyerek volt. Már el is felejtettem megyek az elkerülőn 160al és egyszer csak geci mód rám előzött de tök közel jött hozzám. gondolom direkt, hogy megmutassa ki a király.
Nem is mentem utána, de utolértem a kereszteződésben ahol a 117es betorkollik a régi 10es útba. Pont mögé tudtam előrenyomulni és persze nagy gázzal fordult. én utána aztán a köcsög beállt 80ra.
mentem utána amíg utolértünk egy másik kocsit. Akkor előztem meg őket mikor már a szembejövő jó közel volt. Néztem a tükrök a köcsög is előzni akart de visszafékezett.
ráhúztam a gázt de Pilisjászfalunál lefordulta Tinnye fele. Megálltam lassítottam és néztem vissza. Úgy ment mint az állat. Remélem azóta is üldöz vagy fának ment.
ilyenkor lenne jó egy ezredes. Annál nem megy többet végre.
Gyorsulásra ezzel is le lehet nyomni őket de végre befognak az meg úgy égő
Múltkor lámpánál előttem egy Seat ibiza cupra. Ami azért odabaszós. Emberünk kibaszott lazán letolta a napszemcsit, belenézett a tükörbe, szemcsi vissza, majd taposott pár keményet a gépnek ilyenre kell gondolni
le se szartam. Csávó zöldre elég jól kilőtt. Kövi lámpánál meg beállt kb 15.nek a sorba. Én meg elgurultam a sor mellett legelőre. Szerintem azon a zöldön át se jött.
"De én is pont azért váltottam ezresre, hogy amennyire lehet, még izgalmasabbá tegyem ezt a hobbit, szeretem hogy gázra egykerekezik a gép alattam, meg hogy állandóan csúszna a hátulja kigyorsításon"
Adott cbr 600 F2 pályamotorom. 160 slicket használok, de szeretnék 180ra váltani. Namost ahhoz felni is kell szélesebb.
Láttam speciben, hogy az F3 már 180assal jött ki gyárilag.
Láttam egy streetfighter hirdetést amiben 180as gumival árulják a motort és írja is a srác, hogy szélesebb a felnije...rákérdeztem azt mondta F3-é.
Utánakérdeztem egy elvileg ilyen motorokkal foglalkozó bontós emberkétől, ő azt mondta van itt 5db F2 és 6db F3 felni. Azt mondja, hogy nincs különbség...mérve sem.
A speci és egy eladó szerint van, a bontós szerint nincs...
Hol az igazság?
Lenne olyan kedves valaki és lemérné az F3 felni szélességét, vagy valami infót adna erről? Előre is köszi!
Egy megoldás biztos jó.
F4 kerék+tengely+távtartó csináltatása... ez biztos. Bontóban 30000 ft ezek a cuccok.
Én idén még csak biciklivel mentem , meg autóval, de az nem számít, mert sok a kereke. Múltkor mentem Mátrába kocsival, minden kanyarban bedőltem, biztos nem néztek hülyének a szembejövők, főleg mikor az asszony is dőlt velem az anyósülésen.
Az utak viszont botrányosak, legalábbis Parádfürdőig.
Ez a Fireblade-en is jó, ott viszont nekem csalódás volt az AP Racing utcai szinter. Szintén azon az EBC HH meg egyenesen katasztrófa. Jó, ez túlzás, nem mondom, hogy nem fogott, de élettelen, sprőd szar. Igaz, azon Tokico fékek vannak, a 600F-en meg Nissin.
Egy kis segitsegre szorulok enis fiuk Megvan nyulva a lancom,s es a muldkor alliottam rajta,hogy amikor a lent van a holtponton ne a foldet surolja,es mikor fent van a holpont ne a combom csapkodja ..azt vettem eszre a hatso kerektol erkezo zajrol,hogy "muzsikal" ... ne kacagjatok,de kb megprobalom leirni a hangot : Zak-zak-zak -zak .. Olyan orlo hang kerekcsapagy lenne?Vagy hadjam igy,es nyissak egy kicsimalmot?
Tanácsot szeretnék tőletek kérni. Ma meglestem az első fékbetéteimet és kiderült hogy kopottak konkrétan cserések. Kinek milyen fékbetét vált be, mit ajánlanátok? Sima sinteres dupla sinteres stb... Utcai sportos használatra kellene esetleg nagy ritkán néha pálya és olyan ami nem "eszi" nagyon a tárcsát. Jelenleg AP Racigen, EBC-n, Brembo-n gondolkodom.
Másik dolog furcsaságot észleltem a motor elejénél mikor toltam a garázsba illetve néha fékezésnél (szerintem kormány csapágy de uncsimmal megnézetem). Ebből milyet vegyek ha szükséges? Motoralkatresz.eu-n csak 1 félét ajánl (Honda Cbr 600 F4 2000-es évjárat).
Kormány csapágy cseréhez kell valami speckó szerszám vagy itthon is viszonylag könnyen elvégezhető a művelet?
Ja persze, ez csak egy tapasztalat volt a tegnapról, nem az előzőekhez akartam hozzászólni.......én is azzal értek egyet hogy a nagyobb, nagyobb költség is.....
Lacinak igaza van! a 160-as sokkal jobban kanyarodik főleg ha pályán nyomulsz vele. Legfeljebb kicsit nehezebb beszerezni a szupermotosok miatt.