Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.ma szerencsétlenül jártam a kicsikémmel és ebben szeretnék segítséget kérni tőletek.érdekelne egy fejidom + lámpatest Honda cbr600f 2008 as évjáratú mocimhoz.nagyon sürgős lenne a segítségetek...
Ingyen se kő.
Amilyen hideg,nyúlős,ragacsosan csepegő trutymúval verte telibe a kislánckerék környékét sose kell többet.
Marad a mol lánccseréig utána beüzemelek egy elektromos láncolajzót.
Fene takarítja azt a redvát tovább.
Ingyen vót az olajhoz


Úgyhogy én próbálkozok vele továbbra is
Molt használj.Semmi más nem jó.Simán bir 1000-1200 Km-t és minimális szennyeződés.
Az ára is jó.
Nem próbálkoznék mással főleg repsollal nem.
Szeva Jámbi.
Per pill Repsol láncspray-t használok, kevésbé dzsuvásít.

Persze dzsuva mindig van. Fogj egy Brigéciolos rongyot, azzal jól lehet irtani az olajos retket.
Hali

Írtam e-mailt. Árajánlatban valami olyan láncspray-ket írj már amitől nem lesz hót fekete/dzsuva a gyönyörű szép farokidomom 1 jó kis csapatás után hátsó lengővilláról kis oldal idom nyúlványról hátsó felniről nem beszélve.
Uhh erről lecsúsztam...

De tegnap király volt a Hunaroringen a rendőrmotoros tréning! Csak a végén nem kellett volna az a kis eső, de legalább megvolt az első vizes gurulás is :)

Most Szombathelyen vagyok, itt is volt egy kis összeröffenés
de én meg indulok mert 3ig nem érek oda :-)
szerintem most oda mentek ahol vizsgázni fogtok. De akkor estefele mész biztos mert oda úgy kell belógni.

Tavaly a tanulókkal lejött 1x-2x.
Váááááááá......ma megyek rutinozni, Laci azt mondta, hogy most egy másik rutinpályára.....jó lenne már ott forgolódni a többiekkel
Tényleg itt a szezon :)
Hatesz!

link
Valami közös túra, vagy találkozó is felmerülhetne majd.
Pontosan. télen még a lánc kérdés is felmerül.
Minden tavasszal legalább 10-15-en megkérdezik.Utána ahogy telik az évad jön a gumikérdés a csomagok és a sisakok.
Meg hogy felfér e 180-as gumi.(bocs ha gyárilag 180-as )
Na látod ezt mondom én is meg ha visszalapozol 3-4 oldalt minden oldalon legalább egy valaki megkérdezte azt már besokalltam
Nem értem mit cseszegetitek egymást ilyen hülyeséggel. Nem volt ez itt szokás, csesszétek meg.

Egyébként is mindig annyi olajat kell venni, hogy 4 liter legyen nálad.
Ha van otthon 1 liter, akkor csak hármat

De viccen kívül: általában 3,5 liter beleszottyan, ezért a maradék fél litereket én félre szoktam tenni, és ha van belőle kettő, akkor legközelebb csak 3 liter kell.
Minden más esetben 4 .
nincs mit, 1perces meló volt.

régen a blokkba is bele volt ütve, hogy hány liter olaj kell bele.

az mostmár nem divat?
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet uram!
Köszönöm szépen TE GENTLEMAN, annyi eszem van hogy mindig ellenőrzöm a kémlelő nyílást és mindig az alapján állítom be , de nagyjából azért csak kell tudni hogy mennyit töltesz bele nem? Meg mennyi kell? Ha most egy Autóba vagy bármibe olajat cserélsz csak elkezdett bele borogatni az olajat minden előzetes nélkül aztán húzogatod a nívópálcát ki minden másodpercben? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? Meg úgy mész be a boltba hogy agyááááá 20 liter olajat mert nem tudom mennyi megy bele majd nézegetem a nyílást meg a nívót? Per spéci most fogalmam se volt mennyi megy bele kb ezért kérdeztem!
Vasárnap megy valaki kakucsolni innen?
Megtaláltam, konkrétan ez a javasolt:
Pro Honda Suspension Fluid - SS-8 10W
http://www.motosport.com/atv/P...
10w-t raktak bele, ezt spec tudom... hogy korábban mi volt benne azt viszont nem. A leírás amúgy szakszerűen annyit ír hogy: Fork fluid? Fork fluid :D
Vagy kevésbé reális esély, hogy véletlenül vékonyabb fork oil-t kaptál, akkor is lekoppanhat
Lehet faszság, de nekem a gyári 10w-vel lekoppant a GS, de amióta 15W van benne, soha nem koppan.
Tényleg a CBR milyen fork oilt-t kell kapjon?