Nalim kolléga még nem tapasztalt semmit, mert úgy ítéltem meg, hogy az elsők még bőven jók, csak a hátsó fogy vészesen, de még várok amíg lehet, hogy egyszerre tudjam cserélni elöl- hátul.
A művelet átcsúszhat a köv. szezonra is, attól függ mennyit taposom a hátsót.
hali,
Ha van közép sztender akkor felteszed felültetsz valakit az utas ülésre hogy első kerék levegőben legyen majd a teló legalját megfogva óvatos előre hátra mozdulattal megrángatod aprókkal és fogod érezni a fémes kotyogást ha lóg. ha igen akkor húzz rá annyira hogy éppen szoruljon és csekkold vissza. ha nem kottyan ok ha igen akkor csere.
Ha nincs közép állvány akkor nekitolod a falnak óvatosan majd mikor hozzáér az első kerék kicsit megtolod még előre így a kormányon fogod a kottyanást érezni a többi ua.
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Azt szeretném még megkérdezni hogy hogyan tudnám megnézni leellenőrizni hogy jók-e a kormánycsapágyak a mocimban? Előre is köszönöm.
Nekem AP Racing szinter van. indulásnál amikor hideg akkor gyengébb mint az előző normál nissin.
Enyémbe nem előírás a szinter. Tiédbe csak azt hozza a katalógus előre.
Viszont ha bemelegszik akkor nagyon fog. Eddig nem puhult fel egyszer sem. Év elején amikor még hideg volt akkor nyikorgott az első fék.
Állítólag az EBC nagyon jó. Nalim kolléga vitt már belőle. Kérdezzétek meg tőle, hogy mit tapasztalt. Eddig senki nem élt a 15napos visszavásárlási lehetőséggel.
Hatesz is EBC-t vitt hátra de az még itt van az asztalon.
Ha azt írom, hogy / pár akkor azt hiszik, hogy úgy pár, hogy a jobb oldal + bal oldal.
Ha azt írom, hogy /db akkor meg vannak ijedve, hogy 4db kell :-D
Azt szoktam mostanában írni, hogy / tárcsa
Egyébként szettben olcsóbb az EBC, AP Racing és a Nissin
Szett = 3 tárcsára :-) (2 elől, 1 hátul)
Franciául van az anyagom de próbálom leírni a különbséget:
NS: Semi-Metallic:
Félig fémes lemez, sport és túra gépekhez javasolt, kiváló tartósság és stabil fékezés minden körülmények között. Roszdamentes acál vagy öntöttvas tárcsákhoz való.
ST: Sintered:
Ezt nem igazán tudom lefordítani. Valami ilyemi, hogy sportteljesítmény a közúton. stb stb magasabb hőmérsékleten is kiválló bla bla bla. csak rozsdamentes acél tárcsákhoz.
Köszi az infót,böség zavara!Te melyiket ajánlod?A tárcsát se bántsa,de azért fogjon is rendesen!Nem vagyok az a versenyzö alkat,de azér jó ha van fék!Bár némelyik fórumtárs szerint "Csak a gyávák fékeznek"A nissin st-ns között az árán kivül mi a különbség?Köszi!
Na de a bontott is gyári,csak olcsóbban kapod meg mert ha forgalmazótól rendeli az túl van árazva,és ritkán kapsz idom szettet kézből pont olyan színben amilyet akar.
Kösz, de nem akar fényeztetni, egy karcmentes motort nullázott le egy figyelmetlenül megforduló öreg (elismerte stb), a gazdája meg visszaépítteti a régire. Sok minden lesz itt bontott, de az idomból gyárira vágyik. Pedig a biztosító még a holdban sincs, szóval lutri hogy visszajön-e a pénze valamikor...
A helyzet nem egyszerű, ő ugyan azt a motort akarja viszontlátni a garázsában. Nem akar fényezővel kűzdeni, matricás gyári piros-ezüst idomra már van ár Győrből, ha más nem akkor marad az. Előleget ott is vastagon kérnek, de ez szerintem érthető. Azért köszi, hogy megnézted!
Asszem qrva jókor fogom ezt írni, nem is magyarázkodnék mert nem ő volt a hibás.
Az lenne a kérdésem, hogy nem tudsz beszerezni véletlen gsx-r 1000 k7-k8-hoz komplett idomszettet? Van már ár rá, természetesen qrva drága (500e felett) nem is a csodát várjuk, csak hátha van olcsóbban is valakinél.
Fékez,megáll,nem nyikorog.
Májusra lesz bővebb KM-en.