Mentem ma egy újszerű 600f-el, 15000km van benne, és feltűnt, hogy 6000-es fordult körül sokkal kevésbe rezonál, mint az enyém. Nem tudjátok véletlenül, hogy ezt a rezonanciát mi okozza?
Castrol-t használj nekem bevált és nem is drága 2400-ért vettem utoljára ráfújod vársz vele 10-15 percet elpárolog aminek el kell és góóó! Nekem soha az életben nem volt se a lengővillám nemhogy a farokidom dzsuvás!
Nekem a következőt tanácsolták a szervizben:
Motorozás után fújjuk egyből a láncot, mert ha meleg a lánc, sokkal jobban rátapad a láncra, mintha hideg fémre fújnánk. Valamint az a legjobb ha a nap végén van ráfújva, így másnapig biztos jobban rátapad.
Az van most per pillanat. Más nem is volt. Betartottam amit a kollégák írtak tavaly megmostam a láncot brigéciollal 2 szer, belülről fújtam a láncot nem kívülről mint előtte. Kevésbé dzsuvásít mint előtte de ez még mindig sok szerintem. Ha 130-150-nél nem megyek gyorsabban akkor csak pár pötty van, ha igen elég 1 nagyon rövid szakasz is akkor viszont eléggé. Lengővilla meg felni hagyján de az hogy a szép fehér farokidomom a lánc fölött végig olyan sőt még a hátsó lámpa mellett és még néha felette is pár pötty elég gáz szerintem. Te milyet használtál még a Moloson kívül?
Köszönöm:)
Tudod volt egy nagyon durva évem tavaly, akartam valami újat az életemben. Azt hiszem megtaláltam, ezért is estem ilyen nagy hévvel a dolognak. Most meg kiélvezem de ez nem verseny, pár hét és Te is élvezheted!
Hu az a lefulladós sztori vagyon durván hangzik, én a CBRrel fél óráig csak az elindulást gyakoroltam. Semmiről sem maradsz le hidd el, gyakorolj sokat!
Ma 350 km volt :)
Végre egy 180 kilométeres karika van mögöttünk. :) Tatabánya - Budapest - Szentendre - Visegrád - Esztergom - Héreg - Tarján - Tatabánya. Isteni volt, kis eső esett, de azt buszmegállóban kivártuk. Ráadásul még kabátot is kaptunk magunkra a Superzone-ban, szóval egy hibátlan nap volt.
Igen, ott voltunk...kicsit le vagyok törve. Egyszer elvittem egy bóját, párszor lefulladt alattam a gép, meg vagy kétszer kimentem a pályáról. De az őrangyalom mellettem volt....elindultunk vissza, a stop táblánál a felsőbbrendű útvonalon jött egy Chevrolet Cruz. Irányjelzett jobbra, én meg el akartam indulni, gondoltam lekanyarodik...és ekkor kezdő motoros lévén lefulladt alattam a gép ismét. Szerencsémre, mert a Chevi lendületből továbbment egyenesen, ha nem fullad le a moci biztosan felvett volna az orrára...egyszóval ez a mai gyakorlás nem ment a legsimábban
Te igazi motoros vagy...egyszer kitalálod, hogy motorozol, másodjára veszel is egy motort, aztán pikk-pakk megcsinálod a jogsit, egy hónap múlva meg már járod az országot...minden elismerésem
Tudja valaki, vagy leginkább mérte már valaki, hogy a 600f4i-ből keréken mennyi pacit kellene mérni? Ugye a 106 az főtengelyen mért teljesítmény.
én is kíváncsi lennék a sztorira.
Motorozás után fújjuk egyből a láncot, mert ha meleg a lánc, sokkal jobban rátapad a láncra, mintha hideg fémre fújnánk. Valamint az a legjobb ha a nap végén van ráfújva, így másnapig biztos jobban rátapad.
link
Tudod volt egy nagyon durva évem tavaly, akartam valami újat az életemben. Azt hiszem megtaláltam, ezért is estem ilyen nagy hévvel a dolognak. Most meg kiélvezem de ez nem verseny, pár hét és Te is élvezheted!
Hu az a lefulladós sztori vagyon durván hangzik, én a CBRrel fél óráig csak az elindulást gyakoroltam. Semmiről sem maradsz le hidd el, gyakorolj sokat!
Ma 350 km volt :)
Neked ez, hogy sikerült?
De hogy segítsek is valamit, valakinek van egy Delkevic fejidom elfekvőben, nemrég rakott fel képet is. Olvass vissza.
Mielőbbi gyógyulást.