Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell az. A jó gumi és bukógomba elengedhetetlen kelléke a felhőtlen motorozási élménynek, ezt megtanultam az első 2-3 taknyolásom után
Megcsináltatom én is nem nagy ügy, csak a pontot kerestem, hogy hová szokás rögzíteni.
Konzolos WalterMoto a Danger-nél
kevesebbet igyál ha nem bírod B+, és akkor nem kell bukógomba!
Fazer1000 készít gombákat.
Van valakinek CBR 600 F4i-n vagy FS-en bukógombája?
Kellene rá esztergáltatni, de még nem tudom hová....
Ma ismét rádöbbentem, hogy tényleg elég izmos hangja a mocimnak, mindenki mondogatta de kívülről nem hallottam még, elég brutál :) Eddig mindig onnan szűrtem le a dolgokat hogy a buszmegállóbán álló gyerekek mutogatták, hogy húzzam neki :)
R1-el tapasztaltam annó....elszámoltam mennyit kell visszarúgni kanyar előtt. Egyben maradt, csak recsegett picit és pattogott a hátsó kerék
köszi mindenkinek
Inkább az első :)
valami hibát látok bal alul a képen és két kereke van
Egy kis csendélet Révfülöpről, a Fülöphegyi kilátó lábától...
Gyenge 350 azért lenyomtunk ma..
Attól nem szokik felrobbanni az a sok fémdarab benn?
Olyankor szokott mikor nem húzod be eléggé a kuplungot vagy 160-nél vissza akarod dobni 1-esbe
Lecseréltem az olajat. Lecseréltem a hűtőfolyadékot. Kimostam a levegő szűrőt. Kipróbáltam, nekem 110 foknál kapcsol be a ventilátor...... bakker már kezdtem félni, hogy be sem indul....
3,5 lityit bevett szűrőcserével, 3 lityi folyadék is beleszaladt a hűtőbe...
Lemostam, láncot befújtam..... már csak idő kell egy jó kis motorozáshoz. + az elejét kell felemelnem, de az holnap megoldódik...
Mellé váltásnál szokott ilyen történni, félre kattant, nekem akkor volt ilyen egyszer amikor túl gyengén pöccintettem a váltón.
Lehet a kuplungod nem emel ki rendesen. Lent állíthatsz rajta a jobb oldali dekninél.
Sziasztok
Ma jöttünk hazafelé a párommal és 4-ből mikor váltottam vissza 3-ba elkezdett recsegni,ropogni a váltó Hiába húztam be a kuplungot akkor is recsegett azután pöccintettem egyet a váltón és azóta semmi baja tudja valaki mit csináltam rosszul vagy mi történhetett?
Illetve felváltáskor szoktatok kuplungolni?
Én olyan 6-6,5 ezer körül érzem, de nem tartom sokáig ebben a tartományban. :)
Blokktól függ. A szolgálati FJR 2008-as, de rezonál rendesen 3500 körül.... ez van. Ezen az FS-en nem nagyon éreztem ilyet.... bár nem is nagyon volt a fordulat 3500-on vagy alatta
Dehogy stresszelek, kíváncsiskodom. :D
Na, ez jól hangzik. Egyelőre érdeklődnék, legkésőbb a szezon végén bevásárolnék, és konkrétan érdekelne 600F4-hez láncszett, első-hátsó fékbetét. De csak kiváló minőségben...
Szia!

Te engem keresel
Hali.

Jó áron, minőségi alkatrészeket honnan rendeljek? Egyelőre csak árak érdekelnének. Láncszett, első-hátsó fékbetét, stb, stb....
Köszi.
Lehet hogy az hogy a tiéd 12 éves az meg nem, az enyém is 12 éves motor és bár én nem próbáltam fiatalabb tesót de biztosra veszem, hogy van különbség, szerintem ne stresszelj rajta sajnos ezek sem lesznek már fiatalabbak :(