Most, hogy volt ez a dús keverékes problémám, 230-at ment el úgy, hogy a tartalékjelző szegmensekből 2 villogott.
Remélem sikerül majd megoldani a problémát.
Úgy befolyásolja hogy megnő a fogyasztás, az enyémben k&n szűrő van és leo vince dob, az a 314 km az én motorommal impossible mission, sőt még mástól sem hallottam ilyen értéket ezzel a mocival. Jó neked :)
Szerintem nem eszik ez sokat, mondjuk én nem túl gyakran közlekedek 200 felett.
Általában szokott lenni egy kis városi közlekedés, autópályán nem megyek, de főúton 140-150 körül, ritkán, jól belátható útszakaszokon szoktam többel menni. Jah, és általában nem rúgok vissza 3 fokozatot gyorsításkor és forgatom szabályzásig (kivéve neccesebb előzéseknél). Egyszóval normális tempóval jön ki nekem ilyen érték.
Amúgy a legtöbb 314 kilométer volt amit egy tankkal mentem, de akkor már kannában hoztam haza a motorba benzint, nem mertem megkockáztatni az utat a kútig.
2001-es FS-em van és az 5,5 liter szerintem is reális, autópálya 140-150, egyéb 80-100 között. 300 km-t sosem mentem 1 tankkal, max 260 km-re emlékszem.
A franc ebbe a üzemanyagszintjelzőbe :)
Vasárnap hazafelé elkezdett villogni, lövésem se volt merre van a következő kút. Ja elötte 2 km-rel volt egy, de ugye vissza nem fordulunk :D
Szóval tankoláskor nullázom az egyik (B vagyis benzin) napi számlálót, 200 körül tankolok...
A fogyasztás meg engem annyira nem érdekel...
És milyen tempóval mentél az 5,5 literes fogyasztáshoz?Azért kérdem mert több helyen olvastam hogy az FS ek sokkal jobb étvággyal rendelkeznek meg úgy az első 2001 es injektoros változatok,Én mikor utoljára néztem 238km volt egy tankkal de azt hiszem nem sok 200 feletti tempó volt benne,de még eddig csak 300km et sikerült mennem még a motorral,és az a szar már nem emlékszem a kawa 636 fogyasztására
Persze igazad van tényleg pilóta és használat függő. Nálam nem igazán eszik egyik sem keveset mert beteg vagyok és haladok, persze csak ésszel. A Honda sem fogyaszt 5 litert csak simogatós tempóban szerintem de tényleg egyéni.
Akkor itt is van az ellenpélda, te szeretted forgatni és rögtön többet evett, mint az átlag. Egyébként meg ugyanazon a motoron két pilóta is mást etethet... alattam konkrétan minden motor egy literrel többet eszik, mert béna a csuklóm
A Ninjánál nem arra gondoltam, hogy izomból fektette a gépet és húzta neki a FZ meg mosolygott mögötte... de lendületesen motorozotak hosszabb távon együtt és nem kellett konszenzusokba belemennie, ha kicsit oda akarta húzni.
Értem, de pl. a GSR és FZ6 ugyanolyan erős (98-100 paci), ugyanúgy pörög és mégis többet eszik, mint egy FZ
Mindkettő sportmotor blokk, alacsonyabb teljesítménnyel, csak azt akartam érzékeltetni, hogy 600-on belül, azonos kategóriában is nagy különbségek vannak.
Egyébként én ahogy láttam a F4I kifejezetten keveset eszik a kategóriájában, utca visszafogott használat mellett... ha meg üveghang...na akkor semmi nem eszik jól!
Nekem még nem evett meg 5,5 liternél többet a cbr, utcai használat mellett (város, közút és 2 személy is volt benne). A negatív rekord 4,9 liter volt asszem. Pályás adataim nincsenek sajnos, mert még nem voltam pályán vele.
Az bizony kicsit érdekes. Jómagam 3db. FZ6-ot hajtottam nem keveset (kb 40 ezer) és nem kevéssel úton pályán. 6.2 volt a fogyasztása annál csak kicsit lehet spórolósabban menni de akkor nincs forgatás pedig azt imádja. Főleg hogy 8-14 ezer között imádott forogni és ezt ki is használtam.
A ninjával pedig nehéz tartani a tempót, sőt ha jól megy vele a gazdája nem is lehet.
Konkrétan azért nem egészen...
Nézd meg az FZ6-S fogyasztási adatokat és 4-5 litereket ír szinte mindenki. Ismerősömnek is van (mint pont ma kiderült) és öcsikéjével tartva a tempót, aki egy 600-as Ninját hajt, nem megy 5 liter fölé a fogyija egy 2004-es fz6-S nek, pedig tartja a tempót. A másik példa meg a GSR600-as Suzukik, amik meg simán beflammolnak 7-8 litert.
Az FZ-ben egy lebutított R6 blokk van a GSR-ben, meg lebutított GSXR blokk, ha jól tufom...
Remélem sikerül majd megoldani a problémát.